Witam.
Jak hamuje silnikiem (nie zależnie na jakim biegu) to silnik nie hamuje płynnie tylko takimi skokami (im wyższy bieg tym lżejsze szarpnięcia). Zaglądałem pod auto na kanale i zauważyłem że jak auto jest na biegu to wał napędowy biegnący do tylnego dyfra obraca się o niecałe ćwierć obrotu ok 90 stopni. I tu moje pytanie:
Czy luzy na wale można jakoś wyeliminować, w sensie kasować, czy trzeba wymieniać dyfer.? W samochodach terenowych podobno się kasuje luzy na wale, lecz co z naszymi gekonami?
[80/90/Coupe b3/b4 quattro] Luz na wale napędowym
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Możesz wymienić przeguby wału ,ale zostanie Ci jeszcze luz na mechanizmie różnicowym ,a usunięcie tego jest bardzo skomplikowane. Jest jeszcze opcja wyjęcia mechanizmu różnicowego i wstawienia torsena z V8.
http://www.allegro.pl/item937641480_prz ... attro.html
Tu link do przegubu.
http://www.allegro.pl/item937641480_prz ... attro.html
Tu link do przegubu.
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno