Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B2 1.8 DS] Modyfikacje - zamiana bębnowych na tarczowe

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Pete
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 18 sty 2010, 19:54
Lokalizacja: Poddębice/Łódź

[B2 1.8 DS] Modyfikacje - zamiana bębnowych na tarczowe

Post autor: Pete » 05 mar 2010, 15:06

Witam
Zastanawiam się, czy da sie w moim B2 Coupe założyć z tyłu zamiast bębnów tarczówki?
I czy dużo jest przy tym przeróbek ? :mrgreen: Dzieki z góry :-> :-D
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 13:44 przez Pete, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 mar 2010, 16:28

Najlepiej całą tylnią belkę zamienić.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 mar 2010, 18:33

Ale pamiętaj że jak założysz belkę od b3 (bo taką najszybciej znajdziesz) to z przodu będzie rozstaw 4x100 a z tyłu 4x108
1. Zmieniasz wtedy z przodu zwrotnice z piastą od b3 np i tylną belkę od b3
2. belka z golfa 2 - bez zmiany rozstawu śrub -zostaje 4x100 (belkę trza delikatnie przerobić)
Innych opcji nie znam

Awatar użytkownika
Kwietniu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 322
Rejestracja: 26 mar 2009, 18:32
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kwietniu » 05 mar 2010, 21:33

no widziesz 2 forumowiczów i masz przepis :-D
teraz tylko kosztorys zrób sobie i wrzuć na forum efekt w postaci relacji foto <ok>
pozdro

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 06 mar 2010, 15:12

stricte jako ciekawostke przyrodnicza dorzuce trzeci sposob ktory ma byc wykorzystany w moim aucie czyli przeszczep calej konstrukcji zawiasu z 5-cylindrowej B2 limo.
korzysci z tego rozwiazania sa dwie: dostajemy przednie tarcze wentylowane (u mnie w przedliftowym DS byly pelne) i jeden rozstaw srub.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 mar 2010, 15:44

5 cylindrówki miały dobre hamulce, czy to b2 czy b3 ;-) Samemu mnie nawet chodzi po głowie taki przeszczep.

Awatar użytkownika
Pete
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 18 sty 2010, 19:54
Lokalizacja: Poddębice/Łódź

Post autor: Pete » 08 mar 2010, 10:11

A cały tył pasuje od b3? TZn belka <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 08 mar 2010, 23:56

taaaaaaaaaaaaa

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 mar 2010, 21:39

Niekoniecznie trzeba zmieniać belkę ale elementów do wymiany jest tak dużo, że taniej kupić poprostu kompletną belkę z tarczami/pod tarcze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl