[cabrio89Z1] Wymiana zawiechy w cabrio
[cabrio89Z1] Wymiana zawiechy w cabrio
Witajcie.
Mam prosbe,wymieniam w swoim audi zawieszenie na sportowe(amory + sprezyny) ,co nalezy wymienic podczas zamiany zawieszenia.Chodzi mi jakies gumki podkladki itd.
I jak mozna dostac sie do amorow tylnych,czy dostep jest od strony bagaznika??
Mam prosbe,wymieniam w swoim audi zawieszenie na sportowe(amory + sprezyny) ,co nalezy wymienic podczas zamiany zawieszenia.Chodzi mi jakies gumki podkladki itd.
I jak mozna dostac sie do amorow tylnych,czy dostep jest od strony bagaznika??
jeśli zmieniasz amory i sprężyny to od razu bym zmienił :
łożyska kolumny McPhearsona, końcówki drążka kierowniczego, koncówki wahaczy, simerbloki wahaczy, simerbloki kołyski, gumy drążka stabilizacyjnego, łączniki drążka stabilizacyjnego
a w tylniej belce wymienił simerbloki
czyli ogólnie całe zawieszenie, wtedy przynajmniej masz zrobione wszystko od A do Z
a tylnie amory to tylko od strony bagażnika
ogolnie rzecz biorąc to jedź na "trzepaczkę" i niech sprawdzą co ewentualnie stuka i wtedy wymien to co uszkodzone. ja na twoim miejscu jeżeli zmieniam zawieszenie na sportowe to od razu bym zainwestował w komplet i miał swiety spokój na jakiś czas bo na naszych drogach to nawet czołg nie wytrzyma (pod warunkiem ze wszystko bedzie prawidłowo założone)
łożyska kolumny McPhearsona, końcówki drążka kierowniczego, koncówki wahaczy, simerbloki wahaczy, simerbloki kołyski, gumy drążka stabilizacyjnego, łączniki drążka stabilizacyjnego
a w tylniej belce wymienił simerbloki
czyli ogólnie całe zawieszenie, wtedy przynajmniej masz zrobione wszystko od A do Z
a tylnie amory to tylko od strony bagażnika
ogolnie rzecz biorąc to jedź na "trzepaczkę" i niech sprawdzą co ewentualnie stuka i wtedy wymien to co uszkodzone. ja na twoim miejscu jeżeli zmieniam zawieszenie na sportowe to od razu bym zainwestował w komplet i miał swiety spokój na jakiś czas bo na naszych drogach to nawet czołg nie wytrzyma (pod warunkiem ze wszystko bedzie prawidłowo założone)
witam ja mam takie zawieszenie w cabrio i narzekam !! mieszkam na wsi i mnie szlak trafia !! nie moge wjechać do garażu na progi zwalniające a jakies nierówności w naszej polskiej drodze to już kosmos !! więc jesli cos bym proponował to niewielkie modyfikacje odbiegające od serii '] nie wiem jak wygląda i jakie jest niskie seryjne zawieszenie w cabrio ale moj jest ekstremalnie obniżony i zostalo mi 3-4 cm skoku zawiasu !! a od ziemi to może jest 6 max 8 !! wygląda to kosmicznie i z dobrą felgą to juz wogle !! ale w praktyce jak ktoś lubi !! więc jesli się zdecyduje to może sprzedam te sprężyny '] pozdrawiam
Przednie pasują wszystkie z B4, różnią się twardością zależną od silnika. Dlatego najlepiej kupować do V6 od V6, do TDI od TDI etc.kolczat pisze:niech ktos mi napisze z jakiego modelu audi pasuja przednie sprezyny? gdzies to czytalem ale nie umiem znalesc watku... pamietam ze tylne springi sa dedykowane wylacznie do cario i w zadnym innym audi nie byly stosowane, myle sie?
Tył pasuje z coupe bez quattro.