Pretor pisze:tomo wcale mnie nie pocieszyłeś

Rzeczywiście ostatnio trochę ubywa płynu chłodzącego, co wcześniej się nie zdarzało. A od kiedy mam autko, czyli około roku, co jakiś czas dolewam też oleju - ok. 0,3 - 0,4 litra/1000 km. Wydaje mi się swoją drogą, że to sporo. Ale przy przebiegu ponad 250 tys.km to chyba nie ma się co dziwić.
Wiem, mnie też to lekko przeraziło, ale skoro już stwierdzasz ubytki w płynie i oleju to jak najszybciej udaj się do fachowca albo sam atakuj jak się znasz - przede wszystkim wykręć świece - któraś będzie zasyfiona bardziej niż inne, będziesz wtedy znał orientacyjną lokalizację problemu. Im wcześniej się za to weźmiesz tym lepiej i dla kieszeni i dla silnika. Uszczelka kosztowała mnie 77zł, polerka głowicy 100 czy 150, a uszczelniacze jakieś grosze, do tego płyn zimowy (naprawiałem to w grudniu tuż przed "atakiem" zimy), wymiana oleju przy okazji.
W tym momencie by być 100% pewien trzeba zdjąć głowicę.
[ Dodano: 2010-02-26, 23:53 ]
Bandzior30 pisze:Witam, od niedawna pojawił mi sie problem z jazdą na benzynie. Po przeżuceniu z gazu na benzyne w czasie jazdy strasznie szarpie i to nawet przy wysokich obrotach gdy ostro da mu sie w pedał. A gdy puszczam gaz i jest na biegu to jszcze bardziej szarpie.
Wspomne tez ze mam probelm z odpalaniem w ostatnich dniach, nieraz zapali za pierwszym razem a nieraz kręcę aż bateria pada i nic. Wtedy albo na pych albo wyciągam aku i go ładuje. I wtedy odpala.
Prosze o pomoc!!!
_________________
Z tym odpalaniem to najpierw kable i świece do sprawdzenia, sprawdzaj czy nie masz ubytków oleju i płynu - jeżeli tak, to tak jak u kolegi uszczelka, jeżeli dymisz na niebiesko to już na pewno bierz się za robotę, bo głowicę zamęczysz - miałem niemiłą przygodę gdy przepaliła mi się najpierw uszczelka, a potem głowica między 3 a 4 cylindrem.
Inna sprawa, że Ty masz ABK, a jak wiadomo jest tam inny mechanizm wtryskowy niż u nas w ABT - może tam leży przyczyna. O instalacjach gazowych dużo pisał FranoF1, poczytaj jego posty.