[NG 2.3 cabrio] ktora szkrzynia po automacie
[NG 2.3 cabrio] ktora szkrzynia po automacie
Witam panowie mam pytanie planuje zmiane skrzyni z automatycznej na manual w NG. jak skrzynie moge załozyc do niej i czy od coupe 80 b3 moge załozyc
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Mikołaj,Szukaj skrzyni od NG.
Dobierając skrzynie musisz pamiętać o tym że przełożenia konkretnej skrzyni są dobrane do charakterystyki konkretnego silnika i naprawdę rzadko się zdarza aby na innej było lepiej.
Obroty graniczne-czyli poniżej jakiej prędkości obrotowej silnik nie powinien schodzić podczas dynamicznej jazdy(wnioski może wyciągnąć osoba która potrafi odczytać ze zrozumieniem przebieg momentu w konkretnym silniku, oraz potrafi przeliczyć zmieniające się prędkości obr.silnika np.zmieniając 3-gi bieg na 4-ty przy 6000obr./min. obroty spadają do 4100 jeżeli wartość graniczna dla danej jednostki wynosi 4000obr.min jest dobrze jeżeli 3950obr./min nie jest dobrze).Lub metodą prób i błędów ( która niewiele daje jeśli ktoś nie ma wiedzy skąd się co bierze).
Obroty graniczne mają "górę" i "dół" zbyt krótka skrzynia spowoduje brak możliwości wykorzystania całego potencjału silnika i bezsensowne spalanie.Zbyt długa nie pozwoli sprawnie się poruszać obciążając nadmiernie układ korbowo-tłokowy.
Dobierając skrzynie musisz pamiętać o tym że przełożenia konkretnej skrzyni są dobrane do charakterystyki konkretnego silnika i naprawdę rzadko się zdarza aby na innej było lepiej.
Obroty graniczne-czyli poniżej jakiej prędkości obrotowej silnik nie powinien schodzić podczas dynamicznej jazdy(wnioski może wyciągnąć osoba która potrafi odczytać ze zrozumieniem przebieg momentu w konkretnym silniku, oraz potrafi przeliczyć zmieniające się prędkości obr.silnika np.zmieniając 3-gi bieg na 4-ty przy 6000obr./min. obroty spadają do 4100 jeżeli wartość graniczna dla danej jednostki wynosi 4000obr.min jest dobrze jeżeli 3950obr./min nie jest dobrze).Lub metodą prób i błędów ( która niewiele daje jeśli ktoś nie ma wiedzy skąd się co bierze).
Obroty graniczne mają "górę" i "dół" zbyt krótka skrzynia spowoduje brak możliwości wykorzystania całego potencjału silnika i bezsensowne spalanie.Zbyt długa nie pozwoli sprawnie się poruszać obciążając nadmiernie układ korbowo-tłokowy.
witam kolegę ja w swoim sedanie mam skrzynie o oznaczeniach AXG jeździ się na niej dobrze nie jest ani za długa ani za krótka.
Zwróć uwagę na ortografię
Zwróć uwagę na ortografię
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2010, 15:07 przez hopek03, łącznie zmieniany 2 razy.