B4 2.3 NG Cabrio - czujnik wentylatora chłodnicy.
B4 2.3 NG Cabrio - czujnik wentylatora chłodnicy.
Witam serdecznie wszystkich . Mam pytanie odnośnie czujnika temperatury odpowiedzialnego za włączanie wentylatora chłodnicy , gdzie on się znajduje? Stary chyba nawalił bo po przekręceniu zapłonu wciąż dmucha wentylator chłodnicy.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
papaj .. wez nie mieszaj..... poducz sie troszke o ng
bylo maglowane tyle razy dolny czojnik tylko i wylacznie wskazania na zegar a jak masz klime to i sygnal temp do klimy...
nie widzialem jeszcze auta kture by mialo czujnik chlodnicy w innym miejscu niz chlodnica a to dlatego ze to wlasnie ja schladzamy jak temp za wysoka w wlasnie chlodnicy a nie na silnkiu...
logika nie...
bylo maglowane tyle razy dolny czojnik tylko i wylacznie wskazania na zegar a jak masz klime to i sygnal temp do klimy...
nie widzialem jeszcze auta kture by mialo czujnik chlodnicy w innym miejscu niz chlodnica a to dlatego ze to wlasnie ja schladzamy jak temp za wysoka w wlasnie chlodnicy a nie na silnkiu...
logika nie...
tak ten czujnik znajduje się w chłodnicy jak dobrze pamiętam to po lewej stronie na dole chłodnicy na pewno go zauważysz. W NG tak jak kolega pisał w cześniej nad głowicą znajdują się dwa czujniki jeden niebieski a drugi szary, szary odpowiada za wskazanie temp na wskaźniku a niebieski podaje temp do cpu
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
slawko - prawie ...
czarny 2 piny to sygnal do CPU
dolny w zasadzie wtyczka ma kolor brazowy 3 lub 4 piny dla instrumentow i klimy
niebieskiego w ng niema niebieski boscha wkrecany ma inny gwint, inna opornosc bodajze jeszce raz taka, mialem taki w motronik w porsche ng na nim nie chodzil prubowalem
no i sa niebieskie na wsowki ale nie w ng
czarny 2 piny to sygnal do CPU
dolny w zasadzie wtyczka ma kolor brazowy 3 lub 4 piny dla instrumentow i klimy
niebieskiego w ng niema niebieski boscha wkrecany ma inny gwint, inna opornosc bodajze jeszce raz taka, mialem taki w motronik w porsche ng na nim nie chodzil prubowalem
no i sa niebieskie na wsowki ale nie w ng
Dzięki za info. Dziś dzień wolny od pracy, za moment idę poszukac ten czujnik pod chłodnicą. W sumie logiczne jest ze czujnik od went chłodnicy powinien by wkręcony właśnie w chłodnicy. Tylko troszkę zmylony jestem gdyż wczesniej jeżdziłem japońcem a audi kupiłem przez przypadek. Dopiero po zakupie poczytałem o silniku NG i trochę mnie przeraziły różne posty na temat tego silnika i tych wszystkich czujników. Wczoraj oglądałem 2 czujniki miedzy 1 a 2 cylindrem . A teraz mam już pewnosc ze ten do góry jest od ECU a dolny szary od zegarów. Przez chwilę myślałem ze ten dolny moze by od went chłodnicy bo i tak jest przy wężu chłodnicy , więc czemu niemiecka myśl techniczna nie miała by go właśnie tam umieścic
Kawa wypita zabieram się za audiczkę
Kawa wypita zabieram się za audiczkę