[B4 2.0 16V ACE] silniczek krokowy
[B4 2.0 16V ACE] silniczek krokowy
Krótkie pytanko czy po wypięciu silniczka krokowego na gazie powinna byc jakaś reakcja czy tylko na Pb? Lpg II generacji.
witam
mam podobny silniczek co ty trochę starszy 6A
od pół roku mam odłączony silniczek krokowy i na gazie jak i na benzynie jest ok
- możliwe ze trochę słabiej się zbiera od dołu
- i czasmi (narazie 3 razy) nie chciał na bęzynie jechać gasł i tylko do 1500 rpm sie wkręca ale po chwili postoju bylo już ok
Nie wiem dlaczego chcesz go odłączyć bo u mnie to akurat gaśnie nagrzany na lpg jak puszcze gaz i dam na luz na benzynie to różnie. Podmienialem korkowca i nic nie dało
narazie jeżdze z odpietymi nic sie nie dzieje
pozdrawiam
mam podobny silniczek co ty trochę starszy 6A
od pół roku mam odłączony silniczek krokowy i na gazie jak i na benzynie jest ok
- możliwe ze trochę słabiej się zbiera od dołu
- i czasmi (narazie 3 razy) nie chciał na bęzynie jechać gasł i tylko do 1500 rpm sie wkręca ale po chwili postoju bylo już ok
Nie wiem dlaczego chcesz go odłączyć bo u mnie to akurat gaśnie nagrzany na lpg jak puszcze gaz i dam na luz na benzynie to różnie. Podmienialem korkowca i nic nie dało
narazie jeżdze z odpietymi nic sie nie dzieje
pozdrawiam
cały czas walcze z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach na Pb i Lpg , póki sie jako tako nie rozgrzeje to obroty spadają do 200 i gaśnie , trzeba cały czas trzymać noge na gazie , postanowiłem sprawdzic jaka więc jest reakcja po odłączeniu krokowca i nie ma żadnej , kupiłem nowy czujnik temp. dwa piny Boscha ale jeszcze nie wymieniłem , narazie zbieram jak najwięcej informacji z forum aby w razie czego po wymianie czujnika działać dalej. Druga sprawa to przepływomierz i jedna dziwna sprawa , brak śrubki do regulacji mieszanki załączam foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f1 ... ab9bf.html co robić?
W tą dziurę się wkłada długi kluczyk inbusowy i reguluje sięwojtbert pisze:brak śrubki do regulacji mieszanki
Potem utocz z najlepiej teflonu zaślepkę na tą dziurę - zaślepka była oryginalnie i musi być :evil: by regulować to sonda lambda musi działać i zapłon przed regulacją ustaw (6 stopni przed ZZ czyli kreseczka ma być widoczna na "ostrej krawędzi" a jak masz lampę z regulacją to jak dasz na 6 stppni to znak "O" ma być widoczny na "ostrej krawędzi" )
Kurcze mam nadzieje że ACE ma tak samo jak 6A
Jeszcze dwa przydatne linki
Pierwszego linka dokładnie poczytaj
https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... htm#314922
https://audi80.pl/b3-20-6a-obroty-py ... htm#309615
Praca Wtrysku Ke-Motronic Wskaźnik diodowy to napięcie sondy lambda -punkt u góry - mieszanka uboga -punkt u dołu mieszanka bogata -wyświetlacz - prąd nastawnika pompy wtryskowej - link ponizej
==============================================
==============================================
Dzieki Kolego bo w końcu nauczyłem się wstawić linki tak by był wyświetlany post na stronie który ja chcę
Obroty :
- Krokowy masz dobry ? - fajnie się go sprawdza na zasilaczu stabilizowanym z regulacją prądu - podpinasz krokowiec i zwiększasz płynnie prąd - krokowiec ma się płynnie wychylać wraz ze wzrostem prądu - niestety nie wiem przy jakim prądzie jest jego maksymalne wychylenie
Jak chodzi ciężko to umyj benzyną a potem siknij WD-40
Odp na post poniżej:
tak - chodzi o to że ta dziura musi być zaślepiona
Lewe powietrze - hm tu nie wiem ale może ciągnąć
Ja się nauczyłem jednego - w naszych autach wszystko jest potrzebne i nic nie można wyrzucać - zaślepka musi być i koniec :evil:
Ostatnio zmieniony 15 mar 2010, 21:03 przez ziemor, łącznie zmieniany 7 razy.
chodzi o taką zaślepkę? choć wyglada jak śrubka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0c ... a6166.html , a co jak nie ma tej zaślepki? silnik jakoś to odczuje ,np. lewe powietrze może sie dostać?