Witam tydzień temu miałem problemy z autem, a mianowicie, gdy poszczało się pedał gazu podczas jazdy i pompa przechodziła w stan odcięcia paliwa, to dopóki silnik nie zszedł na obr biegu jałowego i nie było charakterystycznego chrupnięcia, silnik nie reagował w ogóle na pedał gazu. Ale na szczęście po kilku godzinach na mrozie auto odpaliło i działało normalnie.
I jak podłączyłem auto pod komputer pojawiły mi się 4 błędy:
Thursday, 11 March 2010, 13:46:12
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9h R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
4 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
00550 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01268 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00542 - Needle lift Sensor (G80)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Skasowałem te błędy zrobiłem ze 200 km i na razie brak błędów.
Ale w razie w zrobiłem logi dynamiczne na 4 biegu i statyczne i proszę o ocenę sytuacji i z góry dziękuje za wszystkie rady i sugestie
[80 B4 1Z '93] Prośba o ocene logów.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:32
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 30 kwie 2007, 17:32
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kurde to pomiary w Basic Settings beda inne? Bo ja myslalem ze to jedno i to samo. Kolega kostarz polecil mi zmierzyc w mess block i tak zrobilem. Teraz zrobic logi bedzie trudniej bo beda inne bo wczoraj wlasnie wyregulowalem kat wtrysku i dawke jak bede mial chwile to zrobie logi pod koniec tyg jak snieg troche zniknie.
Ale na chwile obecna moge jedynie dac screeny z bs i ustawiania katu
BS
KĄT
[ Dodano: 2010-03-20, 10:50 ]
dododaje dzisiejszy pomiar i niestety blad sie pokazal w komputerze o tresci :
Saturday, 20 March 2010, 09:29:55
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9h R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
[ Dodano: 2010-04-12, 22:42 ]
Prosze o pomoc bo wszystko juz jest w porzadku poza tym jednym bledem
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Denerwujace to jest gdy to sie nie dzieje caly czas, czasem zrobie 100 km i nie ma bledu. Ale czyba wiem kiedy to nastepuje, bo jak jade nie na pelnym gazie na wysokim biegu 4,5 i silnik ma obciazenie ( najczesciej pod gorke jakas) ale nie na bardzo wysokich obrotach tak w granicy 2000-2200 czasem sie zdarzy ze czuc jak w pewnym momencie traci moc, i po tym juz slabszy jest wiec pewnie w tym momencie wywala blad. Prosze o opinie czym to moze byc spowodowane. Bo juz sam nie wiem oczytalem sie na forum i nigdzie nie ma jednoznacznie napisane co sie dzieje.
[ Dodano: 2011-01-23, 23:24 ]
Witam odgrzebuje temat bo usunąłem usterkę. Dla wszystkich co mają podobny problem i wyskakuje im błąd
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Polecam sprawdzić ciśnienie turbo w obciążeniu najlepiej barometrem. U mnie okazało się że zawór n75 nie łączyła wtyczka i turbo pompowało ciśnienie 0,5 bara tylko i jak pojeździłem trochę to mi wywalało taki błąd
pozdrawiam i mam nadzieje że to komuś pomoże
Ale na chwile obecna moge jedynie dac screeny z bs i ustawiania katu
BS
KĄT
[ Dodano: 2010-03-20, 10:50 ]
dododaje dzisiejszy pomiar i niestety blad sie pokazal w komputerze o tresci :
Saturday, 20 March 2010, 09:29:55
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9h R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
[ Dodano: 2010-04-12, 22:42 ]
Prosze o pomoc bo wszystko juz jest w porzadku poza tym jednym bledem
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Denerwujace to jest gdy to sie nie dzieje caly czas, czasem zrobie 100 km i nie ma bledu. Ale czyba wiem kiedy to nastepuje, bo jak jade nie na pelnym gazie na wysokim biegu 4,5 i silnik ma obciazenie ( najczesciej pod gorke jakas) ale nie na bardzo wysokich obrotach tak w granicy 2000-2200 czasem sie zdarzy ze czuc jak w pewnym momencie traci moc, i po tym juz slabszy jest wiec pewnie w tym momencie wywala blad. Prosze o opinie czym to moze byc spowodowane. Bo juz sam nie wiem oczytalem sie na forum i nigdzie nie ma jednoznacznie napisane co sie dzieje.
[ Dodano: 2011-01-23, 23:24 ]
Witam odgrzebuje temat bo usunąłem usterkę. Dla wszystkich co mają podobny problem i wyskakuje im błąd
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
17-10 - Control Difference - Intermittent
Polecam sprawdzić ciśnienie turbo w obciążeniu najlepiej barometrem. U mnie okazało się że zawór n75 nie łączyła wtyczka i turbo pompowało ciśnienie 0,5 bara tylko i jak pojeździłem trochę to mi wywalało taki błąd
pozdrawiam i mam nadzieje że to komuś pomoże