[B4 ABK 2.0 E +gaz] szarpanie na benzynie, na gazie ok...
[B4 ABK 2.0 E +gaz] szarpanie na benzynie, na gazie ok...
Witam!
szukałem w wielu wątkach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem, dlatego postanowiłem założyć nowy...
Audi bardzo dobrze się sprawuje na gazie[Gaz LANDI 2005], natomiast na benzynie chodzi dobrze tylko zaraz po odpaleniu jak pracuje na ssaniu, później się dławi szarpie silnikiem....
obroty się wahają od 1000-800 lub nawet sam zgaśnie, jak chce jechać to zdarza się nie reaguje na dodawanie gazu i szarpie nim w okolicach 1000-800 a potem wyskoczy na 3000-4000 jak przytrzymam go na gazie......
wymieniłem filtr paliwa, pompkę paliwa, czujnik niebieski......
Problem przypominam występuje tylko na benzynie....
Czy może być tego przyczyną to że nie mam pusty katalizator i sonda źle przez to mieszankę ustala na PB ???
szukałem w wielu wątkach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem, dlatego postanowiłem założyć nowy...
Audi bardzo dobrze się sprawuje na gazie[Gaz LANDI 2005], natomiast na benzynie chodzi dobrze tylko zaraz po odpaleniu jak pracuje na ssaniu, później się dławi szarpie silnikiem....
obroty się wahają od 1000-800 lub nawet sam zgaśnie, jak chce jechać to zdarza się nie reaguje na dodawanie gazu i szarpie nim w okolicach 1000-800 a potem wyskoczy na 3000-4000 jak przytrzymam go na gazie......
wymieniłem filtr paliwa, pompkę paliwa, czujnik niebieski......
Problem przypominam występuje tylko na benzynie....
Czy może być tego przyczyną to że nie mam pusty katalizator i sonda źle przez to mieszankę ustala na PB ???
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
Pompa paliwa jest wkładana w ten filterek,on jest na samym dnie tego całego plastikowego mocowania. Ja miałem problem z jego wyciągnięciem bo niby potrzeba mieć specjalny przyrząd do tego mocowania z autoryzowanego serwisu, dlatego puściłem pompę z filterkiem obok tego mocowania bezpośrednio do baku i na sztywno.Jak włożysz rękę w mocowanie to na dnie powinieneś go poczuć.
Re: [B4 ABK 2.0 E +gaz] szarpanie na benzynie, na gazie ok..
Witam a temperatura cieczy na wskazniku w porządku ( nie ma skoków temperatury) ja miałem podobny przypadek temperatura się wahała silnik na benzynie wariował po odpaleniu przez chwilę było ok ale pózniej tez obroty falowały jak ruszałem i dodawałem gazu to tak przy 2000 czułem wyraznie jak silnik się dławi, silnikiem szarpało przy małym dodaniu gazu a na gazie wszystko było ok ale jak kupiłem nowy czujnik temperatury szary a nie niebieski problem znikł :shock: z tego co wiem to szary podobno nic nie ma do silnka tylko ten niebieski, nie wiem nie jestem znawcą ale silnik zaczą równo pracowac na pb silnik zrobił sią zwawszy już nie było dławienia i szarpania wszystko się unormował ku mojemu zdziwieniu tak więc na twoim miejscu sprawdził bym ten szary czujnik, tez podejrzewałem inne podzespoły : sonda, przepływomież, itp. życzę powodzeniamarek1989 pisze:Witam!
szukałem w wielu wątkach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na mój problem, dlatego postanowiłem założyć nowy...
Audi bardzo dobrze się sprawuje na gazie[Gaz LANDI 2005], natomiast na benzynie chodzi dobrze tylko zaraz po odpaleniu jak pracuje na ssaniu, później się dławi szarpie silnikiem....
obroty się wahają od 1000-800 lub nawet sam zgaśnie, jak chce jechać to zdarza się nie reaguje na dodawanie gazu i szarpie nim w okolicach 1000-800 a potem wyskoczy na 3000-4000 jak przytrzymam go na gazie......
wymieniłem filtr paliwa, pompkę paliwa, czujnik niebieski......
Problem przypominam występuje tylko na benzynie....
Czy może być tego przyczyną to że nie mam pusty katalizator i sonda źle przez to mieszankę ustala na PB ???
Witam.
Mam pytanie odnośnie silniczka krokowego tzn attuatora tego na rurze między parownikiem a mikserem (II generacja). Od jakiegoś czasu audiczka nie przełączała mi się na gaz po nocy. Wszystko sprawdziłem i okazało się że ten silniczeg jest cholernie brudny i kleił się z obudową.(ale jak się przełączył to już potem normalnie chodził) Wyczyszczenie jednak nie pomogło. Wywaliłem bebechy z niego i skręciłem tylko bez wkładu. Co się okazało? Samochód pali mniej teraz około 14l/100km i samochód lepiej się wkręca wcześniej 15,5/100km z silniczkiem. Czy to mogła być wina tego silniczka że tak dużo palił wcześniej.
Mam pytanie odnośnie silniczka krokowego tzn attuatora tego na rurze między parownikiem a mikserem (II generacja). Od jakiegoś czasu audiczka nie przełączała mi się na gaz po nocy. Wszystko sprawdziłem i okazało się że ten silniczeg jest cholernie brudny i kleił się z obudową.(ale jak się przełączył to już potem normalnie chodził) Wyczyszczenie jednak nie pomogło. Wywaliłem bebechy z niego i skręciłem tylko bez wkładu. Co się okazało? Samochód pali mniej teraz około 14l/100km i samochód lepiej się wkręca wcześniej 15,5/100km z silniczkiem. Czy to mogła być wina tego silniczka że tak dużo palił wcześniej.
Przy naszych instalacjach nie ma żadnego wpływu. Przekaźnik 30 odpowiada za zasilanie kompa (benzyna). Gaz przy II gen jest sterowany własnym kompem (np. popularne bingo).marek1989 pisze:kolego a przekaźnik nr 30 nie ma nic do gazu???? bo u mnie ten problem występuje tylko na benzynie, na gazie jedzie idealnie
Jak w ABK padnie Ci wspomniany przekaźnik to na benzynie możesz mieć np "kangura" palącego po 15l a na gazie idealne auto palące po 11-12 litrów.