[b4 ABC 2.6] Modyfikacje - zwiekszenie mocy
Zgadzam się z kolegami W mojej V-ce również po katach zostały tylko obudowy i audiczka zwija się od 2000 natomiast kończyła mi się też tylnia puszka która została zastąpiona tłumiczkiem fitmy Mogen (mygen) Dodam też że obecnie audiczka nie zalicza się do grupy najcichszych samochodów natomiast przyjemnie jest posłuchać tego klanku (jak na moj gust to chodzi jak amerykaniec)
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
mam 2.8 z 92 i były 2 katy a teraz są puszki i wcale nie charkoczą
a tak na marginesie pany a po co wam wiecej niż 150KM :?: w tych budach siedzą 1.8 i nieźle sobie radzą
Jesli silnik jest zdrowy to całkiem nieźle daje kopa a grzebanie w zjechanych jeszcze tylko pogorszy sprawę-najlepiej powrócić do stanu jak z fabryki i gitara bedzie <ok>
a tak na marginesie pany a po co wam wiecej niż 150KM :?: w tych budach siedzą 1.8 i nieźle sobie radzą
Jesli silnik jest zdrowy to całkiem nieźle daje kopa a grzebanie w zjechanych jeszcze tylko pogorszy sprawę-najlepiej powrócić do stanu jak z fabryki i gitara bedzie <ok>
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Odnowie troche temat.Męczy mnie ten sam problem dlaczego tylko 150 kucy z 2.6??
Ktoś powyżej napisał o wałkach rozrządu,interesował sie ktoś tym tematem,są dostępne?
Kolega miał omege MV6 i tam po wymianie wałków (chyba były od Świątka) i zestrojeniu kompa na hamowni pokazało 25 kucy więcej a koszt nie przekroczył wtedy 1000zł (było to w zeszłym roku).
Ktoś powyżej napisał o wałkach rozrządu,interesował sie ktoś tym tematem,są dostępne?
Kolega miał omege MV6 i tam po wymianie wałków (chyba były od Świątka) i zestrojeniu kompa na hamowni pokazało 25 kucy więcej a koszt nie przekroczył wtedy 1000zł (było to w zeszłym roku).
-pawlo111 pisze:potwierdzam ja niestety jak kupiłem to juz jednego kata mialem wydlubanego i zostala sama obudowa i powiem tak auto dopiero jechało od 3000tys a nizej bylo zamulone wiec wybebeszylem 2 kata i tak jak wiekszośc z was jest różnica i to spora bo odczuwalna auto się lepiej wkręca juz od 2000tys nawet sie zbierać zaczyna. Ale wiadomo ABC jedzie od 4 tys dopiero. Tak czy siak albo zostawic stare puszki a bebechy sprzedać albo zastapic je rurami tzw mini przelot, co do strumiennic to nie polecam ....andrzej74 pisze:moment obrotowy - wyższy o 30 Nm. Dało to odczuwalny efekt w postaci szybszego wchodzenia na obroty. Auto "zbiera się" od 2000-2200, a nie od 3000-3500 obr./min
mam pytanko do kolegi czemu nie polecasz strumiennic skoro pozostali sobie je chwalą ?
mam u siebie w cabrio 2.8 kat AAH, rok prod 1994, nie orientujecie się ile będzie miała kat ? bo chce zamówić strumiennice a nie wiem czy jedną czy dwie, a nie mam za bardzo jak zagladnąć pod spod ile ich tam jest
może ktoś wie po którym roku montowano jeden a do którego roku 2 ?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 13:26 przez P_F, łącznie zmieniany 1 raz.