Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 15 mar 2010, 13:38

dajcie sobie spokuj z tymi rezystorami zwłaszcza na boschu
bo bez zmiany mapy to tylko złudny przyrost mocy

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 15 mar 2010, 21:02

gruszek01, ma racje wal do kostrza on ci zrobi kompa.

ja mam od niego audiczka zapiernicza jak szalona, teraz ojca AFN w A6 C5 nie ma szans z moim zetorkiem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 mar 2010, 22:38

gruszek01 pisze:dajcie sobie spokuj z tymi rezystorami zwłaszcza na boschu
bo bez zmiany mapy to tylko złudny przyrost mocy
Jakoś dziwnie realna ta złuda bo jak pyknę przełacznik z rezystorem to jakby ktoś kopnął auto w d....pę ;-) .Co nie znaczy że nie zamierzam udać się w celu zachipowania do kolegi Kostrz-a .Tylko sterownik drugi musze zakupić ;-)

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 16 mar 2010, 06:39

nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 mar 2010, 11:07

wenon pisze:nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
ma kilka ale niestety do boscha a nie pierburga :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2010, 12:53

wenon pisze:nie kupuj sterownika kostrz ma kilka gotowych. 3 wersje softów próbowałem.
UKI_XX pisze:ma kilka ale niestety do boscha a nie pierburga
Ano właśnie .Nie ma do pierburga bo się zgadaliśmy .

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 18 mar 2010, 20:08

Założyłem 390 ,szatan się zrobił :mrgreen: ,lekko chmurzy , nie jest źle .Zobaczę jutro w dzień bo już wieczorkiem testowałem.Bez rezystorka jak dobrze się dało to też się chmurzyło :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-18, 20:09 ]
Jednak jest zaje... różnica nawet na boschu

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 18 mar 2010, 23:32

No to GRATULACJE Robciu :mrgreen: taki malutki rezystorek a daje tyle frajdy :mrgreen:

czyli VINI VIDI VICI <ok> i NIECH MOC BEDZIE Z TOBA :mrgreen: POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 18 mar 2010, 23:38

Roberto 77, daj znac jak sytuacja ze spalaniem...

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 19 mar 2010, 06:21

jak moze dac sytuacje ze spalaniem jak włacza sie tylko go do zabawy niekiedy i do wyprzedzania.

Roberto 77 gdzie zamontowales pstryczek?

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 19 mar 2010, 10:57

A jak wygląda sprawa takiego sterownika w A4 AHU? jaki sterownik mi potrzeba?
Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem. Założył bym go jedynie z czystej ciekawości, jeździć na tym nie chce, wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 mar 2010, 14:04

M@rcus pisze:Czy mogę rezystor załadować? niby ten sam silnik nie wiem jak z kompem.
możesz tak samo jak w 1 Z
M@rcus pisze:jeździć na tym nie chce
nie musisz ,korzysta się sporadycznie i po to zaklada się przełacznik
M@rcus pisze:wolę zmienić sterownik i mieć to na stałe
to musisz epromy przeprogramować w sterowniku ;-) uderz do forumowicza KOSTRZ-A on pieknie tuniguje epromy w sterownikach :mrgreen: sam się wybieram do niego w najbliższym czasie tylko czekam na drugi sterownik
levis1991 pisze:Roberto 77 gdzie zamontowales pstryczek?
ja się pochwalę że włączam opornik jednym z ori włączników nad radiem bo mam trzy wolne miejsca a opornik jest we wnętrzu włacznika ;-)a najgorsze w całej robocie jest przeprowadzenie kabla z komory silnika do wnętrza :roll:

Roberto 77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 14 sty 2007, 19:12
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Roberto 77 » 19 mar 2010, 17:00

Na szybkiego zrobiłem telefonem , bo bakterie :lol: wysiadły w aparacie.

[ Dodano: 2010-03-19, 17:05 ]
1 oryginał, 0 dopałka.Miałem dwie zaślepki puste.

[ Dodano: 2010-03-19, 17:10 ]
Żebym miał oryginalny pusty włącznik to pod niego bym się podpiął,i tak nie jest żle :mrgreen:

[ Dodano: 2010-03-20, 18:19 ]
Dziś dałem dla braciaka rundkę strzelić ,on ma C4 2.0 avanta to jak pstryknąłem pstryczkiem to sie rozdziawił :mrgreen:

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 21 mar 2010, 18:18

Podłączyłem dziś opornik 420Ohm i na wolnych obrotach zaczyna przydychiwać, chmury nie ma za autem, różnica niby jest po załączeniu, wpiąłem się w kabelki nr. 2 i 3 w kostce. Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat? I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 mar 2010, 18:55

M@rcus pisze:Czy zapodanie większego opornika będzie miało jakiś rezultat?
Wiekszy opornik =mniejsza dawka =mniejszy efekt
I takie pytanie zamiast opornika jak bym dał potencjometr i sobie płynnie regulował ustawienia?
Jak ty chcesz to regulować ?Bo chyba nie w czasie jazdy ;-) Ja mam 470ohm i tez lekko swiruje na wolnych ale jakie to ma znaczenie skoro używa się go w czasie jazdy a nie na wolnych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl