Witam.
Przydarzyło się - poszła uszczelka pod głowicą, rozwaliła się nagrzewnica i płyn chłodzący wylał się do kabiny na wykładzinę dywanową. Głowica splanowana, nagrzewnica wymieniona, autko uruchomione.
Próbowali ją uprać w myjni ale dalej jest tłusta i przy włączeniu nawiewu na przednią szybę zachodzi ona tłustym nalotem.
Może ktoś z Was miał takie zdarzenie i podzieliłby się uwagami co dalej z tym fantem.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Na przyszłość proszę tytułować wątki zgodnie z regulaminem (aby tytuł streszczał istotę problemu) oraz stosować prawidłowe tagi.
Zamieszczaj wątki we właściwych działach forum.
Zapoznaj się z regulaminem.
[80 B4 2.0 ABT] jak wyczyścić podłogę po pęknięciu nagrzewni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa/Wola
[80 B4 2.0 ABT] jak wyczyścić podłogę po pęknięciu nagrzewni
Ostatnio zmieniony 11 gru 2010, 11:23 przez bastek131179, łącznie zmieniany 4 razy.
- marecki788
- Forum Audi 80
- Posty: 34
- Rejestracja: 09 mar 2009, 20:09
- Lokalizacja: zamosc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa/Wola
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 kwie 2008, 15:07
- Lokalizacja: Warszawa/Wola
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja ostatnio wywalałem całe wnętrze bo woda mi przeciekała i z tego co pamiętam że aby wyciągnąć wykładzinę należy wykonać kilka prostych czynności:
- wyjąć fotele i tylną kanapę
- zdjąć osłony tunelu (tam gdzie jest ręczny i dźwignia zmiany biegów)
- odkręcić środkowy wspornik deski rozdzielczej (przed lewarkiem zmiany biegów)
- zdjąć osłony na progach
- odkręcić trójkątne osłony podstaw pierwszych słupków
- okręcić schowek na rękawiczniki + osłona pod nim
- odkręcić półkę nad nogami kierowcy
- wyjąć część tuneli ogrzewania nóg pasażerów tylnej kanapy
- wyjąć nadmuch na nogi kierowcy i pasażera z przodu (dwa wkręty ale chyba nie jest konieczne jej wyciąganie)
- można się brać za wyjmowanie wykładziny.
- wyjąć fotele i tylną kanapę
- zdjąć osłony tunelu (tam gdzie jest ręczny i dźwignia zmiany biegów)
- odkręcić środkowy wspornik deski rozdzielczej (przed lewarkiem zmiany biegów)
- zdjąć osłony na progach
- odkręcić trójkątne osłony podstaw pierwszych słupków
- okręcić schowek na rękawiczniki + osłona pod nim
- odkręcić półkę nad nogami kierowcy
- wyjąć część tuneli ogrzewania nóg pasażerów tylnej kanapy
- wyjąć nadmuch na nogi kierowcy i pasażera z przodu (dwa wkręty ale chyba nie jest konieczne jej wyciąganie)
- można się brać za wyjmowanie wykładziny.