witam,
ostatnio mam problem z zapaleniem 80
auto mam od stycznia, czyli przeżyło zimę
teraz zaczeły się problemy gdy śniegi opadły
miamowicie auto przy zapaleniu ciężko chodzi na wolnych obrotach jakby nie łapał automatycznego ssania, jak osiągnie temp 50-90 stopni obroty są wgranicach 900
ale jak przekroczy 85-90 to obroty idą na 1020-1100
szukałem po forum i z racji doświadczenia z VW szukałem po czujnikach
niestety Audi 80 to jakiś ewenement tu z prostej rzeczy niemcy zrobili łamigłówkę (części zależne od roku karoserji itp)
w związku z czym mam pytanie??
za co jest odpowiedzialny czujnik obok baranów ssąsych?
za co odpiwedzialny jest czujnik górny w termostacie a za co ten dolny??
auto kupiłem co by nie mówić zapuszczone ale... nie z jednym Vw dałem sobie radę to teraz OOOO nie oprze się .. a jednak
[2,0 3A] problem z obrotami przy zapalaniu
- vwkasG40
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 22 gru 2009, 23:33
- Lokalizacja: Wrocław / Dolnyśląsk
- Kontakt:
[2,0 3A] problem z obrotami przy zapalaniu
Ostatnio zmieniony 26 mar 2010, 10:17 przez vwkasG40, łącznie zmieniany 1 raz.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia