Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
no to panie cysio zdaje raport:cysio pisze:I znowu cisza w temacie
Przydał by sie jakis maly update co tam sie dzieje z twoja strzala :?: :?:
-sprzeglo z AAZ'eta sie juz zesralo, nacisniecie gazu na 70% powoduje slizg sprzegla na kadzym biegu i zwlaszcza przy RPM 2000-3200, obrzydliwie smierdzi okladzina. Obecnie to czekam na skrzynie 6-tke, przy montazu skrzyni moze sie wymysli jakis patent na docisk, no chyba ze waluty bedzie nadmiar to cos u Radzikowskiego sie dobierze i bedzie mozna isc powyzej 200ps/400nm. A jesli na ori gratach z 6tki skrzyni to ~180ps styknie zeby sprzegla nie zabic za szybko;)
maly update:
Po zapoznaniu sie z lektura GTB1756VK, postanowilem, ze te malenstwo osiadzie w AVF'ie:) [dobrze, ze sie nie sprzedalo]. Potencjal 200++km, dmuchnie ponad 2bary, poprawiona zmienna geometria = brak laga, turbo z serii gtb - czyli z 3 generacji turbin VNT. (GT - first generation;GTA - second;GTB - third).
Po zapoznaniu sie z lektura GTB1756VK, postanowilem, ze te malenstwo osiadzie w AVF'ie:) [dobrze, ze sie nie sprzedalo]. Potencjal 200++km, dmuchnie ponad 2bary, poprawiona zmienna geometria = brak laga, turbo z serii gtb - czyli z 3 generacji turbin VNT. (GT - first generation;GTA - second;GTB - third).
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 15:04 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.