[B4 ABK] Dzwoni coś po wymianie uszczelki pokrywy silnika
[B4 ABK] Dzwoni coś po wymianie uszczelki pokrywy silnika
Witam.
Mam kolejny głupi problem z tym autem... dziś postanowiłem wymienić w nim uszczelke przykrywki od silnika bo wyciekał stamtąd olej i po zlożeniu wszytkiego i po odpaleniu silnika slychac jakby gdzies byl w nim "świerszcz!".Jak odreciłem korek wlewu oleju to tego dzwonienia nie słychać.Co to może być?
Mam kolejny głupi problem z tym autem... dziś postanowiłem wymienić w nim uszczelke przykrywki od silnika bo wyciekał stamtąd olej i po zlożeniu wszytkiego i po odpaleniu silnika slychac jakby gdzies byl w nim "świerszcz!".Jak odreciłem korek wlewu oleju to tego dzwonienia nie słychać.Co to może być?
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W tym przypadku to posprawdzaj czy aby na pewno masz dobrze zamontowaną a co najważniejsze drożną odmę. Bo skoro tam wypych się ciśnienie to jest coś nie tak z odpowietrzeniem komory korbowej silnika. Sprawdź te przewody gumowe co są mocowanie na drugim końcu pokrywy silnika.cielakoer pisze:No własnie.
Zauważyłem jeszcze że jak włoże ręke za tą pokrywe to czuć że leci powietrze z pod pokrywy i jak otworze korek od wlewu to powietrze leci lżej, więc to moze być od tego?
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
odkręciłem tą odme, ale nie była brudna więc przepływ był.Co innego jeszcze może powodować takie ćwierkanie?
[ Dodano: 2010-03-27, 10:51 ]
bylem rano u mechanika.
powiedial ze sa 3 rozne typy uszczelek i dlatego tak "swierszczy".
moze tak byc?
wczesniej mialem korkowa uszczelke a teraz zalazylem gumowo metalowa elringa ktora jest grubsza od tej korkowej.Mechanik powiedzial ze przez to zdeformowała sie pokrywa silnika i też bedzie do wymiany.
powiedzcie czy mi nie sciemnia żeby zedrzec ze mnie hajs:P??
[ Dodano: 2010-03-27, 10:51 ]
bylem rano u mechanika.
powiedial ze sa 3 rozne typy uszczelek i dlatego tak "swierszczy".
moze tak byc?
wczesniej mialem korkowa uszczelke a teraz zalazylem gumowo metalowa elringa ktora jest grubsza od tej korkowej.Mechanik powiedzial ze przez to zdeformowała sie pokrywa silnika i też bedzie do wymiany.
powiedzcie czy mi nie sciemnia żeby zedrzec ze mnie hajs:P??
No raczej mówi prawdę, bo ja kiedyś kupiłem też gumową i ona ma wokół śrub metalowe podkładki i pokrywy nie idzie dokręcić. Tydzień temu wymieniałem uszczelniacze na zaworach i musiałem kupić znów uszczelkę, to w sklepie pytali się jak była przedtem, korkowa czy gumowa, czyli to musi mieć znaczenie, a z tą pokrywą to bym raczej odpuścił najpierw kup uszczelkę korkowa (koszt 10zł) i sprawdź.