Nie, nie, nie. Na sondzie opiera się II i III generacja. Sekwencja oblicza dawkę gazu na podstawie danych z ECU. W sekwencji podpięcie sondy pod komputer LPG nawet nie jest konieczne.KorNoLio pisze:sekwencja ustalając skład mieszanki wzoruje się tylko na niej.
[B4 2.0E 115KM+LPG]- duze spalanie gazu dla sekwencji
Dobrze mówisz coś mi się poprzestawiało w głowie, sonda da tylko możliwość, podejrzenia jak zachowuje się instalacja przy pracy na LPG, ustawienie mapy, zubożenie mieszanki lub jej wzbogacenie.Danek pisze:Nie, nie, nie. Na sondzie opiera się II i III generacja. Sekwencja oblicza dawkę gazu na podstawie danych z ECU. W sekwencji podpięcie sondy pod komputer LPG nawet nie jest konieczne.KorNoLio pisze:sekwencja ustalając skład mieszanki wzoruje się tylko na niej.
Witam
Ja niedawno miałem problem tego typu, że moje audi potrafiło opierdzielić całą butle gazu (36-37L) na odcinku 110km, przy tym była bardzo nierówna praca silnika i auto nie miało mocy, udałem się do mechanika wymieniliśmy cały reduktor na nówkę sztukę i dalej było to samo, nawet po autokalibracji przez kompa było to samo, więc sprawdziliśmy lambde okazało się, że była uwalona, zamontowaliśmy 4 przewodową od golfa, puściliśmy kalibrację i wyszystko było już prawie ok, pisze prawie bo jak samochód był rozgzany to szedł elegancko, natomiast jak był zimny i automatycznie po rozgdzaniu przełączał się na gaz to znów pyrchał dusił się i niekiedy gasł, więc przerzucałem go na benzynke aż silnik złapał temp. 90 stopni i po przełączeniu już wtedy na gaz auto ładie chodziło, lecz spalanie mnie jeszcze do końca nie zadowala bo mi teraz na pełnej butli przejadę po mieście na odcinku wawa - janki codziennie (dojazd do pracy) ok 200km podczas gdy na początku w zimę potrafiłem przejechać 260km a na trasie 360km na tej butli, i teraz mam pytanie do was co byście mogli zaproponować i do kogo mógłbym się udać żeby to poprawić?? dodam jeszcze, że obroty na biegu jałowy to ok 800 RPM (po czyszczeniu krokowca)
Gaz sekwencyjny chyba IV generacji
Reduktor LOVTEC E20 67R-0100 35 - nówka sztuka oryginał
Zawór gazowy LOVTEC E20 67-010036 67-010036
Zbiornik Stako
Wielozawór Tomasetto
Obudowa wielozaworu Stako
Układ ekektroniczny Lecho
Komputer VersusLPG
Ja niedawno miałem problem tego typu, że moje audi potrafiło opierdzielić całą butle gazu (36-37L) na odcinku 110km, przy tym była bardzo nierówna praca silnika i auto nie miało mocy, udałem się do mechanika wymieniliśmy cały reduktor na nówkę sztukę i dalej było to samo, nawet po autokalibracji przez kompa było to samo, więc sprawdziliśmy lambde okazało się, że była uwalona, zamontowaliśmy 4 przewodową od golfa, puściliśmy kalibrację i wyszystko było już prawie ok, pisze prawie bo jak samochód był rozgzany to szedł elegancko, natomiast jak był zimny i automatycznie po rozgdzaniu przełączał się na gaz to znów pyrchał dusił się i niekiedy gasł, więc przerzucałem go na benzynke aż silnik złapał temp. 90 stopni i po przełączeniu już wtedy na gaz auto ładie chodziło, lecz spalanie mnie jeszcze do końca nie zadowala bo mi teraz na pełnej butli przejadę po mieście na odcinku wawa - janki codziennie (dojazd do pracy) ok 200km podczas gdy na początku w zimę potrafiłem przejechać 260km a na trasie 360km na tej butli, i teraz mam pytanie do was co byście mogli zaproponować i do kogo mógłbym się udać żeby to poprawić?? dodam jeszcze, że obroty na biegu jałowy to ok 800 RPM (po czyszczeniu krokowca)
Gaz sekwencyjny chyba IV generacji
Reduktor LOVTEC E20 67R-0100 35 - nówka sztuka oryginał
Zawór gazowy LOVTEC E20 67-010036 67-010036
Zbiornik Stako
Wielozawór Tomasetto
Obudowa wielozaworu Stako
Układ ekektroniczny Lecho
Komputer VersusLPG
Fronek22, przeczytaj ten temat, jeśli gaziarz zaadaptował odpowiednio sondę 4 przewodową to wszystko powinno grać.
https://audi80.pl/b4-abk-all-sonda-4 ... t26625.htm
https://audi80.pl/b4-abk-all-sonda-4 ... t26625.htm
no więc sondę mam dobrze zamontowaną bo masę podcignał do głowicy i sonda była sprawdzana odpowiednim urządzeniem ze wskaźnikami diodowymi i diody zapalały się od góry do dołu.krisiun1 pisze:Fronek22, przeczytaj ten temat, jeśli gaziarz zaadaptował odpowiednio sondę 4 przewodową to wszystko powinno grać.
https://audi80.pl/b4-abk-all-sonda-4 ... t26625.htm