Takie se A4 do latania po wsi i lansu pod remizą
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No no, szacun. Powiedź mi, jak ta rozpórka kielichów jest montowana bo nie za bardzo to widać.
Wreszcie będę mógł na kimś się wzorować
Powiedź mi jeszcze jak ten stożek u ciebie chodzi. Bo jak kumpel zamontował u siebie to na wolnych brzmiało to tak jakby łożysko w alternatorze mu poszło. Ja natomiast testowałem kiedyś dodatkowe otwory w obudowie filtra powietrza. I powiem że do 4-4,5tyś dźwięk silnika był super - bardziej basowy. Fajnie to brzmiało. Ale znowu powyżej tych obrotów to nie szło już wytrzymać w środku bo robiło się strasznie głośno.
Wreszcie będę mógł na kimś się wzorować
Powiedź mi jeszcze jak ten stożek u ciebie chodzi. Bo jak kumpel zamontował u siebie to na wolnych brzmiało to tak jakby łożysko w alternatorze mu poszło. Ja natomiast testowałem kiedyś dodatkowe otwory w obudowie filtra powietrza. I powiem że do 4-4,5tyś dźwięk silnika był super - bardziej basowy. Fajnie to brzmiało. Ale znowu powyżej tych obrotów to nie szło już wytrzymać w środku bo robiło się strasznie głośno.
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Hehe dzięki Panowie i Panie za dobre słowo. Szczerze? Nie podziewałem się dlatego nie wstawiałem zdjęć auta dotychczas.
Pojawiło się pytanie o turbine. Narazie jest cisza, jak zmierzę moc na rolkach powiem co i na jakich gratach jest złożone. Dodam tylko że turbina ma potencjał koło 300PS i dmucha 1.5-1.6 bara co na AEBa jest wystarczającą granicą. Co do hamulcy to oczywiście, że będą dłubane - 312mm albo 320mm z S4/A8 itp.
Rozpórka kielichów jest montowana pod śrubę trzymającą mocowanie amortyzatora.
Stożek chodzi znakomicie, szczególnie tutaj gdzie mamy turbo. Dźwięk psssssssyt jest nie do opisania. Seryjna puszka była by okej, ale tłumi strasznie ten dźwięk dlatego jest stożek.
Co do filmiku hm na postoju to zwykłe 4 cylindry z kiepskim napinaczem łańcuszka :mrgreen: A podczas jazdy gdy silnik dostanie obciążenie jest bajka, psssyt psyyyyt. Do dziś jak jeżdżę i słyszę ten dźwięk cieszę się jak małe dziecko i jadę z bananem na twarzy.
Pojawiło się pytanie o turbine. Narazie jest cisza, jak zmierzę moc na rolkach powiem co i na jakich gratach jest złożone. Dodam tylko że turbina ma potencjał koło 300PS i dmucha 1.5-1.6 bara co na AEBa jest wystarczającą granicą. Co do hamulcy to oczywiście, że będą dłubane - 312mm albo 320mm z S4/A8 itp.
Rozpórka kielichów jest montowana pod śrubę trzymającą mocowanie amortyzatora.
Stożek chodzi znakomicie, szczególnie tutaj gdzie mamy turbo. Dźwięk psssssssyt jest nie do opisania. Seryjna puszka była by okej, ale tłumi strasznie ten dźwięk dlatego jest stożek.
Co do filmiku hm na postoju to zwykłe 4 cylindry z kiepskim napinaczem łańcuszka :mrgreen: A podczas jazdy gdy silnik dostanie obciążenie jest bajka, psssyt psyyyyt. Do dziś jak jeżdżę i słyszę ten dźwięk cieszę się jak małe dziecko i jadę z bananem na twarzy.
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 12:05 przez Krycha, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Bo oryginalnie nie ma postojówki w tej lampie. Jest w migaczu, a ja nie miałem oprawki na żarówkę dwuwłóknową, wiec musiałem przerabiać ze zwykłej.Słonik pisze:Krycha a po co ci zarowka dwuwloknowa w migaczu jak masz lampy US :?:
Moduł zapłonowy właśnie lubi się grzać i potrzebuje nawiewu, ale powiem Ci tak, lezy sobie tam już 8000km i nic złego mu sie nie dzieje i nie narzeka mi nic więc niech sobie lezy. Muszę ogarnąć trochę tam te przewodziki i inne pierdoły w okolic stożka, wtedy i ładnie zamocuje ten moduł.Słonik pisze:Przezuc sobie wzmacniacz iskry blizej lampy bo to dziadostwo lubi sie grzac i lepiej jak bedzie mialo dobry nawiew, celowo to bylo w obudowie filtra.
Aha to to ogranij ten balagan <ok>
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lification
http://clubtt.pl/forum/topics25/usuwani ... e3431c3868
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lification
http://clubtt.pl/forum/topics25/usuwani ... e3431c3868
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: