witam.dzis rano jechałem samochodem było ok,ale z powrotem nie miał siły,nie mozna było wyprzedzić auta.Zaraz do domu po laptopa i
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
05-10 - Input Open - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
1) to czujnik prędkości obrotowej silnika -sygnał usterki 2) potencjometr przepływomierza lub czujnik poziomu przepływu powietrza(czujnik pozycji).
Już kiedys ten błąd mi wyskakiwał 513.Teraz te błędy skasowałem.Nie pojawiły się,przejechałem się samochodem i odzyskał moc.Chciałbym wiedzieć co tak nagle to spowodowalo i wykryć.Czujnik wiem jakwyciągnąć ale jak sprawdzić?i te drugi błąd.dajcie pomysły.Aaa.... zrobilem log 000 BS i 000 na postoju(nobo jak samemu w biegu).Szkoda że po skasowaniu błędów 000 BS,000
[1Z] nagły spadek mocy i błędy
a skąd ten błąd wytrzasnąłeś :?: post wyżej był błąd 552 dotyczący przepływomierza klapkowego i pewnie siada mu potencjometr albo miał chwilową przerwę w wiązcerczopik2 pisze:522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika -G62
Czujnik temp. niebieski 2 pinowy w krućcu wodnym ...
Sorki pomyliłem nr. błędu przy interpretacji.UKI_XX pisze:a skąd ten błąd wytrzasnąłeś :?: post wyżej był błąd 552 dotyczący przepływomierza klapkowego i pewnie siada mu potencjometr albo miał chwilową przerwę w wiązcerczopik2 pisze:522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika -G62
Czujnik temp. niebieski 2 pinowy w krućcu wodnym ...
Czujnik wału możesz sprawdzić omomierzem tylko nie pamiętam ile powinno być Ohm.