Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1Z] nagły spadek mocy i błędy

ODPOWIEDZ
wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

[1Z] nagły spadek mocy i błędy

Post autor: wasermann » 29 mar 2010, 15:11

witam.dzis rano jechałem samochodem było ok,ale z powrotem nie miał siły,nie mozna było wyprzedzić auta.Zaraz do domu po laptopa i

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8A0 907 401 B
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC A23 D09
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
2 Faults Found:
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
05-10 - Input Open - Intermittent
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
1) to czujnik prędkości obrotowej silnika -sygnał usterki 2) potencjometr przepływomierza lub czujnik poziomu przepływu powietrza(czujnik pozycji).

Już kiedys ten błąd mi wyskakiwał 513.Teraz te błędy skasowałem.Nie pojawiły się,przejechałem się samochodem i odzyskał moc.Chciałbym wiedzieć co tak nagle to spowodowalo i wykryć.Czujnik wiem jakwyciągnąć ale jak sprawdzić?i te drugi błąd.dajcie pomysły.Aaa.... zrobilem log 000 BS i 000 na postoju(nobo jak samemu w biegu).Szkoda że po skasowaniu błędów 000 BS,000

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 29 mar 2010, 17:07

522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika -G62
Czujnik temp. niebieski 2 pinowy w krućcu wodnym a czujnik pręd. obr. silnika jest pod filtrem oleju. Sprawdź jego przewód, wykreć czujnik ( imbus 6) i oczyść z opiłków.
Nie pomyl z czujnikiem oleju.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 29 mar 2010, 23:22

rczopik2 pisze:522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika -G62
Czujnik temp. niebieski 2 pinowy w krućcu wodnym ...
a skąd ten błąd wytrzasnąłeś :?: post wyżej był błąd 552 dotyczący przepływomierza klapkowego i pewnie siada mu potencjometr albo miał chwilową przerwę w wiązce

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 30 mar 2010, 20:45

no właśnie.A jak sprawdzić czujnik wału?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 01 kwie 2010, 12:32

UKI_XX pisze:
rczopik2 pisze:522 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - G62, Czujnik temperatury chłodziwa silnika -G62
Czujnik temp. niebieski 2 pinowy w krućcu wodnym ...
a skąd ten błąd wytrzasnąłeś :?: post wyżej był błąd 552 dotyczący przepływomierza klapkowego i pewnie siada mu potencjometr albo miał chwilową przerwę w wiązce
Sorki pomyliłem nr. błędu przy interpretacji.
Czujnik wału możesz sprawdzić omomierzem tylko nie pamiętam ile powinno być Ohm.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl