Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3] po wymianie swiec i przewodow pali 20 litrow lpg na 100

Wszystko co związane z LPG
emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

[b3] po wymianie swiec i przewodow pali 20 litrow lpg na 100

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 19:35

witam mam problem zalalem silnik i nie moglem go odpalic wymienilem swiece, przewody ale to nie pomoglo odalem go do elektryka i ten powiedzial ze byla to wina jakiegos plastiku w aparacie zaplonowym samochod dziala pierwsza rzecza ktora mnie zmartwila byla wysoka temp dochodzi do 90 c zawsze mialem do 60 c a druga sprawa na 24 litrach gazu zrobilem tylko 90 km zatankowalem gdzie indziej i zrobil2m 158 km na 30 litrach z czego okolo 105 km na trasie co mam zrobic pomocy :(

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 mar 2010, 19:40

emil1237 pisze:pierwsza rzecza ktora mnie zmartwila byla wysoka temp dochodzi do 90 c zawsze mialem do 60 c
Jaka wysoka temperatura? 90 stopni to powinien trzymać ci cały czas. To 60 stopni które wcześniej ci pokazywało było zbyt niskie.

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 29 mar 2010, 19:45

temperatura pracy silnika rozgrzanego powinna wynosić kolo 90 stopni, jeśli ci pokazuje 60 to masz chyba termostat do wymiany. co do spalania to napisz jaka masz instalacje i ile pali ci benzyny. Możesz mieć padniętą sondę lambda

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 19:49

wczesniej bylo 60 caly czas i musialem co jakis czas dolewac plynu chlodniczego instalacja gazowa zwykla zalozona w 2005 roku na benzynie nie jezdze to nie wiem :(

Awatar użytkownika
quattromtm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: quattromtm » 29 mar 2010, 19:53

to że było to nie znaczy że tak ma być! jeśli dolewasz co jakiś czas płyn to też musisz znaleźć przyczynę gdzie ucieka.

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 19:54

nigdy zadnego plynu pod samochodem nie zauwazylem

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 29 mar 2010, 19:56

A wogule to co to za silnik . Sada lambda przynajmniej w tych starszych silnikach na gazniku na lpg niema nic do gadania, bo z tego co wiem podczas jazdy na gazie jest ona celowo oszukiwana

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 19:57

2.3 audi coupe z 90 roku jaki silnik nie wiem w dowodzie mam kat

[ Dodano: 2010-03-29, 19:58 ]
136km

[ Dodano: 2010-03-29, 19:59 ]
a to moze miec cos wspolnego ze swiecami wczesniej mialem 3 diodowe ale w sklepie powiedzieli ze to zle i dali mi 2 elektrodowe podobno lepsza cieplota kupilem ngk

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 29 mar 2010, 20:05

Ngk to dobre swiece

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 mar 2010, 20:06

emil1237 pisze:2.3 audi coupe
Byli pewnie NG na mechanicznym wtrysku, czyli coś co nie bardzo trawi gaz. Użyj <szukaj> jest masa tematów o tym problemie.

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 20:07

tak na mechaniczny wtrysku to co mam zrobic albo wymienic ??

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 29 mar 2010, 20:12

No ja musze sie pochwalic ze muj skromniutki PP pozera 15 litruw lpg po miescie, ale kopa ma takiego ze z niejednego 1,8 zostawia w tyle

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 20:14

co mam zrobic z samochodem prosze o pomoc

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 29 mar 2010, 20:37

Labiel pisze:
emil1237 pisze:2.3 audi coupe
Byli pewnie NG na mechanicznym wtrysku, czyli coś co nie bardzo trawi gaz. Użyj <szukaj> jest masa tematów o tym problemie.
tak jak już kolega Labiel napisał, jeżeli masz silnik NG to ten silnik i LPG po prostu ze soba nie współpracują.
A jeszcze takie pytanie: przed wymianą świec ile Ci palił gazu?

emil1237
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 04 mar 2010, 20:14
Lokalizacja: Chełm

Post autor: emil1237 » 29 mar 2010, 23:40

na pelnym baku czyli 30 litrach przejechalem od 240 do 280 km roznica teraz a kiedys jest ogromna

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl