Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mark_cnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2009, 18:15

[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka

Post autor: mark_cnk » 30 mar 2010, 19:44

Witam koledzy

Mam taki problem że dzisiaj po odpaleniu ciepłego silnika nie zgasła kontrolka oleju. Więc zgasiłem i sprawdziłem poziom i jest na minimum więc kontrolka nie powinna się jeszcze raczej palic, więc go dopaliłem i okazało się że z przodu silnika rzuca olejem. Poszedł najprawdopodobniej uszczelniacz wału. Mam pytanie czy bez kanału da radę to zrobić czy raczej się za to nie zabierać? Ile takie coś może kosztować u mechanika i czy jeżeli zobaczy że poci się glowica podejmie się wymiany samego uszczelniacza bez robienia głowicy? Samochód ma pojeździć jeszcze góra 3-4 m-ce i miimo że jak narazie nie było z nim problemu to nie chciałbym teraz ładować w niego pieniędzy.
Silnik to 1.8s PM 66kw +lpg
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 20:15 przez mark_cnk, łącznie zmieniany 2 razy.

zwierzak213a2

Post autor: zwierzak213a2 » 30 mar 2010, 20:13

Po piewsze zastosuj Tag w temacie czytaj regulamin . Bez kanalu powinienes sobie poradzic . Koszt uslugi pewnie kolo 100 zl u mechaniora .

mark_cnk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2009, 18:15

Post autor: mark_cnk » 30 mar 2010, 20:21

A możesz mi opisać mniej więcej co trzeba zdemontowac albo przybliżyc kolejnosc czynnosci bo w tym audi jeszcze nic nie robiłem i bardziej znam silnik swojego opla a to jednak rózne konstrukcje

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 31 mar 2010, 18:21

Trochę roboty z tym jest bo trzeba zdjąć cały pasek rozrządu. Dojście z przodu jest dość kijowe więc najlepiej jest rozebrać cały przodek. Demontaż przodka (zderzak, wzmocnienie itp) to pół godziny roboty a mamy idealny dostęp do silnika.

Tu masz moje fotostory z tej pracy:

https://audi80.pl/b3-16td-sb-wymiana ... t32993.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl