Witam koledzy
Mam taki problem że dzisiaj po odpaleniu ciepłego silnika nie zgasła kontrolka oleju. Więc zgasiłem i sprawdziłem poziom i jest na minimum więc kontrolka nie powinna się jeszcze raczej palic, więc go dopaliłem i okazało się że z przodu silnika rzuca olejem. Poszedł najprawdopodobniej uszczelniacz wału. Mam pytanie czy bez kanału da radę to zrobić czy raczej się za to nie zabierać? Ile takie coś może kosztować u mechanika i czy jeżeli zobaczy że poci się glowica podejmie się wymiany samego uszczelniacza bez robienia głowicy? Samochód ma pojeździć jeszcze góra 3-4 m-ce i miimo że jak narazie nie było z nim problemu to nie chciałbym teraz ładować w niego pieniędzy.
Silnik to 1.8s PM 66kw +lpg
[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka
[B3 1.8S PM] Wyrzuca olej, pali się kontrolka
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 20:15 przez mark_cnk, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Trochę roboty z tym jest bo trzeba zdjąć cały pasek rozrządu. Dojście z przodu jest dość kijowe więc najlepiej jest rozebrać cały przodek. Demontaż przodka (zderzak, wzmocnienie itp) to pół godziny roboty a mamy idealny dostęp do silnika.
Tu masz moje fotostory z tej pracy:
https://audi80.pl/b3-16td-sb-wymiana ... t32993.htm
Tu masz moje fotostory z tej pracy:
https://audi80.pl/b3-16td-sb-wymiana ... t32993.htm