[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Nie chwaliłeś się na forum ,że użyczasz auto jako demo :
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-B4-RS2-FRONT ... 335b619aff
http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-B4-RS2-FRONT ... 335b619aff
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
ja tam sie nie znam ale na moje slepe oko w tej aukcji jest avant... :mrgreen:
EDIT:. ..a pospiech jest wskazany przy lapaniu pchel <oki>
EDIT:. ..a pospiech jest wskazany przy lapaniu pchel <oki>
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 11:46 przez deejay.ftb, łącznie zmieniany 1 raz.
Tagi robią swoje.tagi dla wyszukiwarek
Audi Cabrio Keskin KT3 rims 17 Rial Imola Audi B4 Cabriolet 2.6 V6 ABC 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 150KM electric green tropic green Polska Warszawa Audi 80 Kabriolet kabrio Keskin 8J17 9J17 17 inch 17 cali 17" 17'' 8" 9" ET15 ET25 ET30 ET35 bieżnik Yokohama AVS Sport V102 Wanli S-1099 205/40R17 215/40R17 8x17 9x17 audi cabrio atlasa cult style german style 2,5 inch 2,5" lip 1,5" 3tlg 2tlg 1tlg danielatlas audi_cabrio_atlasa AKP A80KP Audi 80 Klub Polska vag gwint gwintowane zawieszenie hr h&r kw fk bilstein b6 blenda us/japan zderzak rs2
UPDATE 2010-04-01
9 kwietnia mija rocznica odkąd turkusowa ślicznotka jest ze mną dlatego przygotowałem dla niej stosowne obuwie:
2 x Keskin KT3 9J17 205/40R17 na przód, oraz
2 x Keskin KT3 9J17 215/40R17 na tył.
Naciąg jest prawie taki sam z przodu jak i z tyłu, oponki identyczne - bieżnik Yokohama AVS Sport V102.
Ranty wypolerował Słonik, jeśli ktoś nie wie jaki to mistrz polerki, oto dowód:
Audi dostało też niższe i jeszcze twardsze springi, ale również H&R. Dodatkowo tylne amorki KW skręciłem na twardsze ustawienie. A przednie amorki zmieniły się na KONI. Poniżej spy fotki
9 kwietnia mija rocznica odkąd turkusowa ślicznotka jest ze mną dlatego przygotowałem dla niej stosowne obuwie:
2 x Keskin KT3 9J17 205/40R17 na przód, oraz
2 x Keskin KT3 9J17 215/40R17 na tył.
Naciąg jest prawie taki sam z przodu jak i z tyłu, oponki identyczne - bieżnik Yokohama AVS Sport V102.
Ranty wypolerował Słonik, jeśli ktoś nie wie jaki to mistrz polerki, oto dowód:
Audi dostało też niższe i jeszcze twardsze springi, ale również H&R. Dodatkowo tylne amorki KW skręciłem na twardsze ustawienie. A przednie amorki zmieniły się na KONI. Poniżej spy fotki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 282
- Rejestracja: 05 lip 2009, 20:06
- Lokalizacja: Gliwice
hmmmm... zastnawaiam sie czy takie kapucie sie dobrze trzymaja ziemii.
mialem na sobie pirelki sportowe i micheliny, jednak odbiegaja one bardzo mocno bierznikiem od tych Twoich ;d wygladaja fajnie tylko jak sie trzymaja
no i ten grill ....
i ta kratka pod nim .... a ogolnie to wiadomo oby do zlotu 'bracie';D
mialem na sobie pirelki sportowe i micheliny, jednak odbiegaja one bardzo mocno bierznikiem od tych Twoich ;d wygladaja fajnie tylko jak sie trzymaja
no i ten grill ....
i ta kratka pod nim .... a ogolnie to wiadomo oby do zlotu 'bracie';D
Jeszcze nie wiem, nie jeździłem na nich.karmelitto pisze:hmmmm... zastnawaiam sie czy takie kapucie sie dobrze trzymaja ziemii.
mialem na sobie pirelki sportowe i micheliny, jednak odbiegaja one bardzo mocno bierznikiem od tych Twoich ;d wygladaja fajnie tylko jak sie trzymaja
Tak, temat tabu wszystkich, którzy oglądają moje audi ;]karmelitto pisze:no i ten grill ....
i ta kratka pod nim .... a ogolnie to wiadomo oby do zlotu 'bracie';D
Zamieniam się na seryjny grill ze znaczkiem i lakieruję obwódkę na czarno, albo doczepiam do tego Kameia znaczek audi. Mniej więcej tak:
A kratki w zderzaku będą w plaster miodu. Czekam tylko na pogodę, żeby wszystko zmontować