Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio B4 2.3NG] Wyje pompa od wspomagania

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 31 mar 2010, 17:47

Wspomniales cos ze ktos wymienil tam werza tak sobie teraz mysle moze on ma inny przekroj

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 31 mar 2010, 18:21

Być może to przekładnia tak "woła" a nie pompa.

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 31 mar 2010, 19:31

KsM pisze:Febi zielony zalany a pompa jak wyła tak wyje. w moim przypadku dzwieki dochodzą ewidentnie z pompy.

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

Post autor: KsM » 01 kwie 2010, 16:29

na pewno nie przekładnie, dzwieki dochodzą ewidentnie z pompy

[ Dodano: 2010-04-01, 16:43 ]
pompa nie wyła w chwili kiedy nie była zalana płynem

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 01 kwie 2010, 17:12

jezeli jest zajechana swoje przeszla to zmiana plynu nic nei zmieni tak samo mam u siebie troszke wyjezmienilem plyn i nic nie pomoglo psiuknalem na walek wychodzacy z niej i jest narazie spokoj ale i tak czeka mnie wymiana poczekam az bedzie glosniejsza

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

Post autor: KsM » 01 kwie 2010, 18:14

pompa jest nowa-kupiona 4 dni temu. Odgłosy są intensywniejsze kiedy dodaje gazu-im wieksze obroty silnika tym jest głosniejsza

Awatar użytkownika
Selfish
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 27 cze 2007, 17:46
Lokalizacja: Nowhere

Post autor: Selfish » 01 kwie 2010, 20:21

Hmmm ciężka sprawa. Sprawdź dokładnie pompę czy nie ma luzów na łożysku w pompie. Potem sprawdzałbym:
1) Czy pompa jest prawidłowo założona (dokręcenie łap do bloku silnika, zamocowanie pompy na łapie ogólnie połączenia elementów wspomagania)
2) Czy koła pasowe są idealnie w tej samej linii może tnie Ci pasek? Sprawdź dokładnie bo może pasek się ślizga i tak dochodzimy do...
4)sprawdzenia naciągnięcie paska "obsadzenia pompy" czy nie za nisko, nie za bardzo odsunięta itp.

Sorry, że tak ogólnie ale tyle mi przyszło do głowy "tak na szybko" może coś pomoże czego Ci szczerze życzę.

Powodzenia

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 01 kwie 2010, 21:21

A ten wymieniony waz? jak nie to,to ja sie poddaje :oops: sorki

KsM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 24 gru 2008, 11:18
Lokalizacja: Mów

Post autor: KsM » 02 kwie 2010, 14:22

po świetach bede musiał zorientowac sie jaki wąż jest odpowiedni. Pamietam ze poprzedni własciciel mówił ze go wymieniał

snejki81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 22 sie 2016, 10:53

Post autor: snejki81 » 21 wrz 2016, 22:49

A ile płynu tam wchodzi? butelki widze że są litrow, styknie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl