Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 mar 2010, 20:08

[center]=============== 2010 ===============[/center]

Wreszcie wiosna <ok>
- Pomalowany koniec tłumika i piasty na kolor srebrny, dużo ładniej prezentują się koła + okazyjne czyszczenie wszystkich nadkoli, dodatkowa polerka końcówki.

- Wymienione żarówki z przodu i podświetlanie tablicy rejestracyjnej diodowe na lekki niebieski

- Wymieniona sonda lambda (bosch), czujnik ssania (ASO), filtr powietrza (filtron), kabinowy (filtron) i filtr paliwa (filtron).

- Dokładne czyszczenie auta po zimie na zewnątrz i wewnątrz, silnika i bagażnika i pranie tapicerki.

Z części mechanicznych wszystko jest dobrze, na przeglądzie wszystko ładnie pięknie, rozrząd za 35 tyś, a olej za 5. :-)

Teraz od tygodnia mocno poluje na dodatkowe zegary kompletne i AC/BC + manetka.

Myślę że trzeba jeszcze wymienić gumę trzymającą ostatni tłumik bo jest trochę za nisko, a stara jest już mocno wyciągnięta.

Parę fotek i filmik :-)
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

Filmik <ok>


Pozdro dla wszystkich klubowiczów i klubowiczek <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 19:03 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 28 mar 2010, 17:37

Bardzo ładna audi :) kiedys polowałem na taką.

zapro do mnie

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 30 mar 2010, 21:31

Kupiłem 1.8 Turbo AEB kompletny z Audi A4. Zaczyna się wielkie rezanie. <ok> <ok>

Dla niewtajemniczonych:
https://audi80.pl/pomoc-przy-kupnie- ... t40570.htm .

Silnik w garażu :-D, właśnie skończyłem go myć benzyną, wszystko wyczyszczone do granic możliwości.

Jestem bardzo ale to bardzo zadowolony, silnik ze wszystkimi potrzebnymi częściami mam już w domu w garażu, brak mi jednego przewodu bo mi go przecięli (chyba od powietrza) i muszę jeszcze kupić uszczelkę pod kolektor wydechowy i górną część osłony rozrządu.

Co mnie najbardziej ucieszyło to, że wykonałem telefon do właściciela auta, i co się dowiedziałem, powiedział mi że jemu już nie zależy co kto z nim zrobi, więc nie ma po co ściemniać, rozrząd kompletny, z napinaczem i pompą wody wymieniony 3 tyś. Km temu, wraz z olejem i filtrem castrolem, powiedział że silnik ma 190 tyś Km, rok temu audianka przyjechała do Polski z Niemiec, mówił że silnik nie bierze oleju i jest wart grzechu!, dodał jeszcze że silnik po odpaleniu może chodzić nie równo bo jak audianka dostała w bok z przodu koło filtra powietrza, tam jest podobno jakiś czujnik który się wstrząsnął i przez to jest ta sytuacja. Mam pompkę paliwa, klimy, wody, wspomagania, poduszki, łapy, IC, orurowania, kompletny komp i wiązki wraz z wtyczkami, które prawie wszystkie już są wykorzystane, zostały tylko 4 wtyczki za które zabierze się znajomy taty elektryk samochodowy, który też rozwiąże sprawę z immo. Na sondzie lambda jest napisany rok produkcji, taki sam jak auta, 1997. Prawdopodobnie już jutro wyciągam mój silnik i będziemy ładować tego potworka. <ok> Nie wiem czy wszystko napisałem, jak coś dopiszę potem. Tutaj mała galeria do przeglądu jak ktoś chcę. :-P
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek

PS. Ojciec powiedział że chce ze mną jechać na zlot do Ułęża. <rotfl>
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 19:19 przez sagem, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 30 mar 2010, 22:17

sagem, to już będziesz mógł spokojnie wyprzedzać rowerzystów :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 31 mar 2010, 09:50

sagem pisze:IC, orurowania,
Niestety IC i orurowanie bedziesz musial dorabiac bo od A4 nie podejdzie. czeka cie rezanie zderzaka lub zakup od S2. W sumie cala reszta masz.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 mar 2010, 10:40

Na jakim sprzegle bedziesz skladał motorownie? seryjnie masz 210mm w ABT wiec raczej by sie przydało to zmienic, jak chcesz to bede miał kolo zamachowe 228mm na 6srub mocowane do oddania w dobre rece ;) czy moze jednak dwumas?
Pozdrawiam i wtrwałosci zycze bo bedzie potrzebna <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 mar 2010, 19:15

chmiel25 pisze:Niestety IC i orurowanie będziesz musiał dorabiać bo od A4 nie podejdzie. Czeka cie rezanie zderzaka lub zakup od S2. W sumie cala reszta masz.
Będzie ori od A4 przerobione tylko trochę i wsio ładnie podejdzie. :-D
Słonik pisze:Na jakim sprzęgle będziesz składał motorownie? seryjnie masz 210 mm w ABT wiec raczej by się przydało to zmienić, jak chcesz to będę miał kolo zamachowe 228 mm na 6 śrub mocowane do oddania w dobre ręce ;) czy może jednak dwumas?
Pozdrawiam i wytrwałości życzę bo będzie potrzebna <ok>
Na sprzęgle od AEB.

Więc dziś od godziny 11.30 zaczęło się wymontowywanie silnika, wyciągałem go z wujem mniej więcej do 16. Potem małe przeróbki łap, jutro będę miał wyspawany wydech i silnik prawdopodobnie będziemy już pakować, (chyba że będzie dobra pogoda to jadę na inną robotę), przyjedzie jeszcze elektronicznyj cielawiek i trochę pomoże nam z elektryką i postara się oszukać ten immobiliser.
Pompka paliwowa po minimalnej przeróbce też pasuje. Nie jestem jeszcze pewien ale będę miał kompletny wydech od A4. Na razie szczęście dopisuje i wszystko układa się po naszej myśli, jeżeli wszystko wypali z immo i pogoda będzie zła (czyli zostajemy w domu) to może wieczorem jutro już go odpalę. <ok> Do przeróbki jeszcze wentylator od chłodnicy, potem pomyśle nad chłodniczką oleju Mocal'a. Dopasowany też będzie tunel do IC, klatka pod aku itp. Chyba że wypadnie jakiś zonk po drodze, bez czego pewnie by się nie obyło i trochę na pewno się przedłuży. Gdybyśmy mieli dobry garaż z podnośnikami to pewnie było by trochę szybciej.

Parę fotek z dzisiejszego dnia.
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek,Obrazek, Obrazek, Obrazek

Pozdro 8-) 8-)

EDIT.
Co się okazało, byłem z ojcem właśnie u elektryka i wyjaśniliśmy mu cała sytuację a on powiedział, że się tego nie podejmie :-| nie wiem czy nie potrafi czy nie ma czasu ze względu na święta, ale mam już nr. tel do drugiego gościa którego on mi polecił, mieszka ode mnie 15 Km, i jak coś to wpadnie. Mam tylko 4 niezidentyfikowane kostki do podpięcia + odblokowanie immo.

Ostatecznie zamówię odblokowywacz do immo, który mi polecili na forum A4.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2013, 19:38 przez sagem, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Adaś Lee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:59
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Adaś Lee » 31 mar 2010, 19:47

jak dla mnie to tempo jest mordercze ... czekam niecierpliwie :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 mar 2010, 22:08

Adaś Lee pisze:jak dla mnie to tempo jest mordercze ... czekam niecierpliwie :-)
Daj spokój, ja to już nie sypiam przez ten silnik :mrgreen:

Całe ręce mnie bolą, palce, wydech, łapy i skrzynie odkręcić to była męczarnia, żebym miał jeszcze chociaż profi klucze.

Ale ogólnie szybko nam poszło, teraz jeszcze trochę drobnych gratów i będzie się go pakować, potrzeba tylko jakiegoś elektryka który trochę pomoże z paroma kostkami, a tak to wsio jest oki.
<czapa>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 31 mar 2010, 22:13

sagem, nie rozumiem po co pakujesz na sile seryjny IC od A4 :?:
Wyjąć łatwo, szczególnie w trzech chłopa, zabawa teraz sie zacznie <ok> .
Wydech wyspawany na tlumikach fabrycznych od A4 czy jak bo ztego co piesz to tak to rozumiem, rozumiem tez ze dzialasz tak zeby było mozliwie cicho?
Płońsk niedaleko, trzeba sie umowic na jakies <piwo>
Pozdro chłopcze :-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 mar 2010, 22:21

Słonik pisze:sagem, nie rozumiem po co pakujesz na sile seryjny IC od A4 :?:
Wyjąć łatwo, szczególnie w trzech chłopa, zabawa teraz sie zacznie <ok> .
Wydech wyspawany na tlumikach fabrycznych od A4 czy jak bo ztego co piesz to tak to rozumiem, rozumiem tez ze dzialasz tak zeby było mozliwie cicho?
Płońsk niedaleko, trzeba sie umowic na jakies <piwo>
Pozdro chłopcze :-)
Ale nie ma strasznie dużych komplikacji, a że mam komplet, kasę wolę trzymać awaryjnie na coś innego, w dodatku że nie mam jej w nieskończoność...

Tak z orurowania od A4, a w miejsce kata prosta rura, a kat zostaje mój na środku, tłumik końcowy też pewnie narazie zostanie mój, potem może zmieni się całość, ale to narazie nie istotne. Co do zabawy, z tego co obczajaliśmy nie ma strasznych trudów i komplikacji, większość węży, rurek, kostek i różnych wtyczek pasuje, wiadomo inny silnik, trzeba się pomęczyć. Chwile się zejdzie z aku, chwilę z dobrym zamocowanie IC, zostały mi 4 kostki do podpięcia, które nie wiem od czego są, jutro dostanę się do kompa u mnie i zobaczę jak sprawa się przedstawia. Muszę dokupić dwa paski, obudowę do rozrządu, kable pod aku, trochę farby itd. itd. Wszystko wyjdzie w praniu :-D

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 mar 2010, 23:10

Myślałeś już nad tym, jak będziesz zatrzymywał te 150 koni?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 mar 2010, 23:18

IC69 pisze:Myślałeś już nad tym, jak będziesz zatrzymywał te 150 koni?
Irku mam już w garażu przygotowane tarcze wentylowane o większym rozmiarze ( dokładnie nie pamiętam wymiarów ) i zaciski pod nie. Narazie jeżeli chodzi i hamowanie to by było tyle, chyba że to będzie też za słabo wtedy pomyśli się nad czymś poważniejszym.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 31 mar 2010, 23:23

sagem, po tym zabiegu myślisz o zmanie ryja w audi czy zostawiasz serie??

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 mar 2010, 23:30

wujo1 pisze:sagem, po tym zabiegu myślisz o zmanie ryja w audi czy zostawiasz serie??
Myślę że zostaje seria, nie chce rozkręcać zderzaków, jakiś listew, czy czego kolwiek czego nie trzeba, bo nie złoże tego tak samo jak złożyli to w fabryce, audczka jest jest nieuderzana i wszystko wszędzie ładnie pasuje, a kupować porysowane zderzaki, szpachlować je i malować to mi się za bardzo nie widzi.. . Takie rzeczy jak blenda, felgi czy gleba owszem. Póki co wygląda ładnie i niech tak zostanie, a potem się będzie kombinować.

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl