[1z b4] objawy zepsutego przegubu wewnetrznego?
[1z b4] objawy zepsutego przegubu wewnetrznego?
Ostatni czyli 2 dni temu wymieniłem łozyska kół przednich SKF-y poduszki amortyzatorów drazki reakcyjne i tuleje w sankaach,ale wracajac do tematu łozyska zmieniłem bo cos mi wyło z lewej strony ale tylko przy dodawania gazu wiec pomyslałem łozysko.Wymieniłem i dalej to samo podejzewam ze to przegub wewnetrzny.Dodam ze przeguby zew sa ok bo wymienialem w nich osłony.A wiec jakie sa obiawy zepsutego przegubu wew?
lukwoj21, było na forum kolego.Objawy zepsutego przegubu wewnętrznego to słyszalne trzaski podczas jazdy na wprost.Przegubu zewnętrznego podczas skręcania autem.Dodatkowo zerknij na gumową osłonę przegubu.U mnie była uszkodzona więc dostawał się tam piach,brud przez co przegub szybciutko poleciał.Jeśli chodzi o zakup to polecam Spidan lub Lobro.Inne to śmieci i starczają na bardzo krótko.
joandaw, u ciebie to moze byc cos z ukladem dolotowym. z tego co kojarze to mialem podobnie w golfie 3 i wtedy byla to dosc spora nieszczelnosc w dolocie przez co powietrze nie szlo przez filtr (filtr wyciszal buczenie przy pelnym otwarciu przepustnicy)
lukwoj21, zeby zrobic skrzynie trzeba miec juz jakies pojecie o mechanice. musialbys moze wziac samochod na podnosnik uruchomic silnik, wrzucic bieg i dokladnie zlokalizowac skad dochodzi wycie. jezeli skrzynia to czeka Cie troche roboty
lukwoj21, zeby zrobic skrzynie trzeba miec juz jakies pojecie o mechanice. musialbys moze wziac samochod na podnosnik uruchomic silnik, wrzucic bieg i dokladnie zlokalizowac skad dochodzi wycie. jezeli skrzynia to czeka Cie troche roboty
lukwoj21 pisze:o dobra a jak jest z tym łozyskiem?? jakie koszty wymainy?? czy dam rade sam to zrobic?? dodam ze mam garaz kanał i mnustwo narzdzi.
Dasz rade kolego. Z lewej strony jest mniej roboty bo nie trzeba rozkręcać wydechu od turbiny. Z prawej troche więcej. Jednak ja bym obstawiał u Ciebie, że to skrzynia wyje.
Mi jak siadł przegub wewnętrzny ( mimo że osłona gumowa była cała) to objaw miałem taki, że nie mogłem jechać powyżej 110km/h, ponieważ tak trzęsło całym samochodem i kierownicą, że to był szok. Po wymianie spokój i cisza. I jeszcze "przegub wewnętrzny" potrafił mi strzelic kiedy ruszałem do tyłu lub do przodu z lekko skręconymi kołami pod górke. Ale nic mi nie wyło.
joandaw pisze:Przyłącze się do tematu u mnie buczy jak mocno dodam gazu i zaraz po 5 sekundach spokój na 3,4,5 biegu jak wcisnę gaz do dechy.W czym leży przyczyna tego zachowania przegub wewnętrzny czy skrzynia biegów nie wyje cały czas tylko przez moment jak się zaczyna zbierać a potem spokuj i idzie normalnie.
Czy to czasem nie sprzeglo ci przepuszcza na chwile pod obciazeniem .
Dzieje się tak na 3,4,5 biegu lekko dodając tego nie odczuję jak gwałtownie dodam powstaje rezonans w środku auta ale przez chwile. Tyle się naczytałem że sam już nie wiem co to jest
kilka opcji takich jak przeguby, dwumasa, sprzęgło,poduszki pod silnikiem, nieszczelny dolot,tłumiki nie wiem co jeszcze mi ktoś wymyśli.
kilka opcji takich jak przeguby, dwumasa, sprzęgło,poduszki pod silnikiem, nieszczelny dolot,tłumiki nie wiem co jeszcze mi ktoś wymyśli.