B4 DTM Competition quattro.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Bardzo ładne Compi kolego <ok>
Mała uwaga co do oleju LM to grupa bardzo dobrych olei ale MOS2 o którym wspomniałeś to dodatek stary jak świat i na dzień dzisiejszy stosowany praktycznie w każdym oleju hydrocrakowanym (półsyntetyki, część syntetyków) i nie jest najlepszym rozwiązaniem. Zrobił byś lepiej jak byś zalał LM Synthol 5W40 - jeden z NAJLEPSZYCH środków smarnych jaki istnieje!
Mała uwaga co do oleju LM to grupa bardzo dobrych olei ale MOS2 o którym wspomniałeś to dodatek stary jak świat i na dzień dzisiejszy stosowany praktycznie w każdym oleju hydrocrakowanym (półsyntetyki, część syntetyków) i nie jest najlepszym rozwiązaniem. Zrobił byś lepiej jak byś zalał LM Synthol 5W40 - jeden z NAJLEPSZYCH środków smarnych jaki istnieje!
Oofol, nie zgodzę się do końca. U mnie chłopaki latają sporo czasu na LQ 10 W60 w motorach 2.7 bt i chwalą jak żaden inny. Sprawdza się i u mnie, innego nie chcę widzieć.
Z olejami są różne opinie, kwestia tego czy ktoś kupuje z beczki, rozlewany w Polsce itp. Ten mam w 100% z pewnego źródła oryginalny made in Germany. Będę się go trzymał.
Pozdro.
Z olejami są różne opinie, kwestia tego czy ktoś kupuje z beczki, rozlewany w Polsce itp. Ten mam w 100% z pewnego źródła oryginalny made in Germany. Będę się go trzymał.
Pozdro.
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
Ja mówię tylko i wyłącznie o olejach konfekcjonowanych od importera, a nie gdzieś z allegro.gornik pisze:Oofol, nie zgodzę się do końca. U mnie chłopaki latają sporo czasu na LQ 10 W60 w motorach 2.7 bt i chwalą jak żaden inny. Sprawdza się i u mnie, innego nie chcę widzieć.
Z olejami są różne opinie, kwestia tego czy ktoś kupuje z beczki, rozlewany w Polsce itp. Ten mam w 100% z pewnego źródła oryginalny made in Germany. Będę się go trzymał.
Pozdro.
nie twierdzę, że jest to zły olej ale synthol jest lepszy
Pozdro
Koła dzisiaj późnym wieczorem odebrane, jeszcze późniejszym założone opony i felgi na auto.
Felga AZEV A 17" na 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.
Samochód tragicznie brudny, nie widać dokładnie koloru felgi i paru innych akcentów.
Wnętrze szary perłowy metalic z palety McLarena, rant made by Słonik.
Nie powstrzymałem się i jedno spy foto z komórki. W rzeczywistości środki są jaśniejsze.
Nie wiem kiedy będzie czas wypucować i zrobić porządne zdjęcie-obowiązki.
Felga AZEV A 17" na 8,5" ET 20. Opona 215/40/17.
Samochód tragicznie brudny, nie widać dokładnie koloru felgi i paru innych akcentów.
Wnętrze szary perłowy metalic z palety McLarena, rant made by Słonik.
Nie powstrzymałem się i jedno spy foto z komórki. W rzeczywistości środki są jaśniejsze.
Nie wiem kiedy będzie czas wypucować i zrobić porządne zdjęcie-obowiązki.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2010, 23:55 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI_A6, są plany na dół. Chwilowo gwint jest poza zasięgiem. Cenowo i do jazdy na co dzień mi się nie sprawdzi raczej. Z resztą, albo nie umiem szukać, albo nigdzie nie mogę znaleźć gwintu do B4 quattro. Myślę teraz nad sprężynami H&R, żeby coś posadzić bardziej auto, ale też nigdzie w PL tego nie widzę.
Możesz coś z tym pomóc? Namiary jakieś czy coś?
Możesz coś z tym pomóc? Namiary jakieś czy coś?