Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk lpg] Dymi z wlewu oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 kwie 2010, 12:15

Doktora to można zalać do zajechanego poloneza, jeśli chcesz jeszcze trochę pocieszyć się autem to zrób tak jak pisze sagem.

Awatar użytkownika
piotrek 250279
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
Lokalizacja: brzesko

Post autor: piotrek 250279 » 05 kwie 2010, 19:41

krisiun1 pisze:Doktora to można zalać do zajechanego poloneza, jeśli chcesz jeszcze trochę pocieszyć się autem to zrób tak jak pisze sagem.
Bez obrazy.A stosowales kiedys wiesz na czym to polega?jak kolo niema kasy na jakies spektakularne naprawy to niech idzie po najmniejszej lini oporu.Ja tak zrobilem i pomoglo to tez dziele sie z innymi moimi spostrzerzeniami co do skutecznosci tego srodka.U mnie poskutkowal i jestem zadowolony

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 kwie 2010, 20:10

Każdy ma prawo do wyrażania swoich opinii i bez urazy ale stosowałem i po przejechaniu 40 tyś głowica poszła do remontu, zapchane kanały olejowe.Na szczęście w golfie a nie w moim aucie, ale silniki podobne.Widzisz ryzyko jest takie że możesz jeździć długi czas i nic a możesz przejechać 1000km i remont.Uważam że lepiej jest jednak zainwestować na początek w uszczelniacze i jeśli byś to zrobił to wiedziałbyś że nie jest to wielki koszt a dobry mechanior wymieni je bez zdejmowania głowicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl