[All] Malowanie zaciskow i bebnow
KoralB3, no wiesz może i można je pomalować bez demontażu tzn.nie odkręcając ich od przewodów, ale może to nie wyglądać za ciekawie lekko mówiąc.Jeśli jesteś dokładny to może jakoś to wyjdzie .Wiesz można to zrobić raz a porządnie-zdemontować,wyczyścić wszystko,wymienić wszystkie gumki w zacisku bo z biegiem lat i przejechanych km mogą nie wyglądać już za specjalnie,potem pomalować i poskładać do kupy i założyć na auto.Ale auto Twoje więc zrobisz jak uważasz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
I po raz kolejny ten sam dylemat z tym że pacjent inny:
https://audi80.pl/a4-b5-18-adr-oszal ... t30213.htm
Pierwsze moje przemyślenia to kolor soczystej czerwienie bądź coś wpadające w bordo. Ale pojawiło się kilka pytań.
1. Czy osłony tylnych tarcz też malować w ten sam kolor czy ewentualnie inny typu srebrny.
2. To samo tyczy się piasty w przypadku zarówno tarcz przednich jak i tylnych. Nie wiem czy i tam dać taki sam kolor czy coś innego (czarny/srebrny).
Co myślicie?
https://audi80.pl/a4-b5-18-adr-oszal ... t30213.htm
Pierwsze moje przemyślenia to kolor soczystej czerwienie bądź coś wpadające w bordo. Ale pojawiło się kilka pytań.
1. Czy osłony tylnych tarcz też malować w ten sam kolor czy ewentualnie inny typu srebrny.
2. To samo tyczy się piasty w przypadku zarówno tarcz przednich jak i tylnych. Nie wiem czy i tam dać taki sam kolor czy coś innego (czarny/srebrny).
Co myślicie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: