Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 PM LPG] Dziwny pisk po przekreceniu kluczyka

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

[80 b3 PM LPG] Dziwny pisk po przekreceniu kluczyka

Post autor: jaco80 » 07 kwie 2010, 14:34

Na początku witam Was wszystkich, to mój pierwszy post. Od niecałego tygodnia jestem właścicielem Audi :-D
Ale jak to bywa pojawił sie dziś problem. Postanowiłem zczytać sobie kody błędów. Jako że rok produkcji jest 88 to wsadziłem bezpiecznik do przekaźnika na podszybiu na 5s, na chodzącym silniku (po 5s go wyjąlem) Kontrolka check engine zaczeła mrugać wyszło 2343 czyli chyba zbyt uboga mieszanka. Ale potem pojawił się problem, po przekręceniu kluczyka pojawia się dzwiek do złudzenia przypominający buzzer zapalonych świateł, nie działają też kontrolki płynu hamulcowego i przegrzania. Ten dżwięk znika po odpaleniu silnika. Nie ma znaczenia czy światła są zapalone czy nie, zreszta wcześniej tego sygnalu nigdy nie słyszalem. Co to może być? Moze pominąłem jakaś czynność po odczytaniu kodów?

PS Wydaje mi sie, ze pisk dochodzi mniej wiecej spod kierownicy...
PS2 Świeca sie jedynie 3 kontrolki (przy wylaczonym silniku) - olej, reczny i check engine, problem w tym ze nie pamietam czy wczesniej ladowanie sie swiecilo... napewno swiecily (migaly) u góry hamulce i przegrzanie...


Okazuje się że jest też brak ładowania. Odkręciłem niebieski kabelek z alternatora, po zwarciu do masy dźwięk znika, brakujące kontrolki zapalają sie. Czyli chyba coś z alternatorem, Pytanie co... Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy to np regulator, czy musze wymieniac caly altenator?
Bardzo prosze o odpowiedzi i z góry dziekuje.



EDIT:
Temat do zamkniecia, uwalił sie regulator napiecia. Ale zastanawia mnie to czy to było spowodowane tą diagnostyką czy po prostu taki niesamowity zbieg okolicznosci.

[ Dodano: 2010-06-09, 20:23 ]
Ech, regulator padł znowu po niecałym 1000km. Nie wiem teraz czy wada była w regulatorze, czy coś powoduje te padanie regulatora. Ale raczej obstawiam marnej jakości regulator, napięcie dawał zaledwie jakieś 13-13,5 V.Myślę żeby zakupić Helle teraz, mam nadzieje ze wytrzyma dłużej. A może jakaś inna firma?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl