Audi Cabrio 2.2t
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no chyba ze angele tylko jako baza pod jakis bixenon z orginalnym oswietleniem z A5, ale to juz mnostwo rezania, a jeszcze wiecej kasy ;]grinch pisze:... Co by to nie było, to albo ori soczewki rs2 hella albo nic innego bo reszta będzie wyglądać jak z innej epoki <osohozi>kolczat pisze: z tego co wiem to motyw z lampami jest nie dokonczony, ale nie bede podnosil kurtyny przed premiera, niech sie wypowie wlasciciel ;]
bardzo fajny bezdasznik... gratuluje wytrwalosci w pracach i przede wszystkim takich efektow <ok>
jeden mankament, popraw lewe lusterko bo pieje do gory
http://www.rezacze.pl/ => warsztat => lusterka od porsche tam jest wszystko opisane z rezania
jeden mankament, popraw lewe lusterko bo pieje do gory
http://www.rezacze.pl/ => warsztat => lusterka od porsche tam jest wszystko opisane z rezania
Dokladnie w Nysie bedzie mozna na zywo podziabonic ze to ze tamto na temat modow tak jak juz mowilem co do przerubek kazdy ma swoje wizje i tak robi mi osobiscie tez na forum w paru audikach nie podchodzi to i tamto ale trzeba z tym zyc i podziwiac wene innych posiadaczy czterech kolek:) cabrio w trakcie rezania wiec bedzie dorezane to co jeszcze nie jest co to felungow rh 4x108 et35 to za 1200pln 8'' sprzedalem niby tak poszukiwany rozmiar a miecha wisialy na aukcji jak chcesz namiar na te fele to na pw
Harry71, jak do tej pory reflektory typu Day Line jakoś nie za bardzo mi się widziały, to na Twoim cabrio prezentują się idealnie. Ładnie komponują się ze zderzakiem po lifcie i srebrnym grillem <ok> Ludzie mówią, że wygląd zewnętrzny nie jest ważny, że liczy się wnętrze :mrgreen: Twoje wnętrze jest równie piękne. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę pięknego egzemplarza <ok>
jak dla mnie mimo powszedniego koloru, który uważam nie powinien w ogóle byc dawany w cabrio, niech by sobie abt takie jeździły to by straczyło ( bez urazy nikogo oczywiście ) to nie bardzo leżą te świecące chromy .. noi wobec tego również nie rozumiem za bardzo czarnego oświetlenia zderzaka .. a jak już jestem przy zderzakach to podoba mi się zadbnanie o fakt iż tylny był również gładki tak samo jak przód jednak idąc dalej szkoda, że zabrakło konsekwencji i progi zostały czarne. Co do środka to wg mnie kiepsko jest ... skóra fajna mimo iż jej stan nie jest super jednak ta kierownica, gałka, panel nawiewów oraz listwy srebrne to dramat .. zalatuje mi to wszystko kiepskim golfem 2 po tuningu z początku lat 90tych .. na koniec powiem jeszcze, że nie za bardzo podzielam swapu na dwudziestkę ... zawias, koła i hamluce na plus oczywiście ... dayline też ..
nie mozna mowic ze cos jest naj lub nie najlepsze ja tylko wyrazam swoja opinie 20stka jest dosyc problemowa ogolnie rzecz biorac jak zaczynaja sie klopoty to problemy z czesciami itd wiadomo ze dla chcacego nic trudnego jednakze trzeba przyznac ze nie ma kolorowo z 7a .. a jak juz sie bawic w swap to mozna bylo wsadzic cos uturbionego osobiscie wolalbym MC odswiezyc i wpakowac mimo iz torche za stary wizualnie jest do cab. Ja generalnie uwielbiam Ng i jezeli miales wczesniej taki to ja w zyciu bym go nie zmianial na 7A .. ale tak jak mowie to jest forum i kazdy sie wypowiada o swoich przemysleniach i odczuciach, takze nie traktuj moich wypowiedzi jako ataku na Ciebie.
nie odbieram tego jako ataku:) tylko silniki z wtryskiem mechanicznym sa nierozwojowe i bardziej problematyczne nie powiem ladnie brzmi ng ale 7a ladniej sie kreci i jak dlamnie robi robote po podniesieniu maski do gory co do mocy na oske to moce ponad 2XX km to juz brakuje trakcji nastepny projekt bedzie cabrio quattro albo z uturbionym 7a albo aan narazie zbieram graty i koncze ten projekt <ok>