Rzecz jasna.Ross pisze:A jezeli jest program to robi to roznice ?:)

A jaki kolega ma nastawnik?Ross pisze:216 On board
a oto wykres
Obrazek
Program zrobiony pod wtryski AFN. Dawka 6.0, kąt wtrysku 51. Na hamowni wypuścił dużo czarnego dymu... na ulicy nieco go pocisnąłem ale nie zauwayzlem takiego kopcenia. Chociaż to bylo tylko na 2 biegu...
Indukcyjnypilocik69 pisze:A jaki kolega ma nastawnik?Ross pisze:216 On board
a oto wykres
Obrazek
Program zrobiony pod wtryski AFN. Dawka 6.0, kąt wtrysku 51. Na hamowni wypuścił dużo czarnego dymu... na ulicy nieco go pocisnąłem ale nie zauwayzlem takiego kopcenia. Chociaż to bylo tylko na 2 biegu...
małe sprostowaniekolczat pisze:a 216 to wtryski z afn'a i sa najlepiej podkrecajace moc i moment silnika
silnik jest swiezo po remoncie - wymienione tłoki z pierscieniami, szklanki, zawory doszlifowane, wszystkie uszczelki wymienione. Komputer 16bit z virusem i wtryski 216, nic wiecej.kolczat pisze:Ross, a moglbys mi uchylic rabka tajemnicy kosztow tak wykreconego silnika? czy to opiera sie tylko o wtryski z AFN'a i zmiane programu pod dawke 6,0 i kat wtrysku 51? jezeli cos zle napsialem to prosze o wyrozumienie, jestem laikiem i ja sie nie znam na autach ;]
Seria w 1Z ma otworki 0.185, AFN/ASV ma 0.205 a 0.216 ma np. cowboy do sprzedania <ok>kolczat pisze:Ty masz 205 prawdopodobnie, a 216 to wtryski z afn'a i sa najlepiej podkrecajace moc i moment silnika... przynajmniej tyle ja zrozumielam czytajac pare tematow na forum, jezeli plote glupoty to prosze mnie poprawic, ale chyba jdnak nie ;p