[B3/B4 all] Przekładka stacyjki na tunel środkowy
[B3/B4 all] Przekładka stacyjki na tunel środkowy
Zastanawiam się na przełożeniem stacyjki na tunel środkowy tak żeby z tego miejsca odpalać samochód. I teraz pytanie czy taki pomysł się by sprawdził :?: Czy będę musiał przedłużyć wiązkę kabli od stacyjki do nowego jej miejsca i jak jest mocowana stacyjka w obecnym miejscu- czy uda mi się ją przymocować na tunelu środkowym :?:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Powinno się dać coś takiego zrobić tylko nie jestem pewnie czy weszłaby stacyjka z kostką na długość...
A co z blokadą kierownicy?
Ja kiedyś myślałem nad zrobieniem odpalania na kartę... Zrobionego z immobilizera posiadającego nadajnik w postaci karty a w miejscu stacyjki zrobiłbym przycisk start-stop.
A co z blokadą kierownicy?
Ja kiedyś myślałem nad zrobieniem odpalania na kartę... Zrobionego z immobilizera posiadającego nadajnik w postaci karty a w miejscu stacyjki zrobiłbym przycisk start-stop.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Krzysiu co ty masz za pomysły :shock: a co z blokadą kierownicy nie potrzebujesz poszukaj na forum były gdzieś zdjecia jak rozebrać stacyjkę i zobaczysz jak to wygląda u mnie kiedyś na zlocie miał koleś odpalany na przycisk a jak chcesz zaimponować załóż sobie odpalanie na pilota bo też takie koleś ma w B4 tylko promocja 1000 zł nie wiem czego chcesz ulepszać fabrykę
Jeśli chodzi o blokadę to myślę że to marne zabezpieczenie dla złodzieja jeśli ma ukraść samochód to na pewno ona go nie powstrzyma, ale fakt zawsze to jakieś zabezpieczenie. goldi j51, fakt pomysł troszkę nie ziemski ale jeszcze u nikogo nie widziałem tam stacyjki
Krzysztof_Suliko, dzięki serdeczne za zdjęcia są na pewno dużym ułatwieniem dla mnie przy planowaniu wszystkiego.
A jeszcze ostatnie pytanie co z kablami czy będę musiał je przedłużać czy wystarczą oryginalne :?: i czy jeśli pozbędę się blokady to dalej będzie wszystko funkcjonowało jak trzeba :?: nie jest jedno z drugim jakoś powiązane :?:
Krzysztof_Suliko, dzięki serdeczne za zdjęcia są na pewno dużym ułatwieniem dla mnie przy planowaniu wszystkiego.
A jeszcze ostatnie pytanie co z kablami czy będę musiał je przedłużać czy wystarczą oryginalne :?: i czy jeśli pozbędę się blokady to dalej będzie wszystko funkcjonowało jak trzeba :?: nie jest jedno z drugim jakoś powiązane :?:
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
ja mam na przycisk ukryty-muszę przekręcić zapłon i dopiero nacisnąć przycisk zwierny(mam ukryty) jak w motorze
Poprzedni wlaściciel coś pokombinował z stacyjką-wcześniej siedział pod kierownicą przycisk od sprysków z malucha :mrgreen: a teraz kupuje przycisk podświetlany od Megane i zrezam obok zapalniczki na tunelu
Kable musisz przedłużyć. Ale ja bym pomyślał nad zamocowaniem stacyjki w tunel aby złodziej jej po prostu nie wyrwał i nie dostał się do kabli
Poprzedni wlaściciel coś pokombinował z stacyjką-wcześniej siedział pod kierownicą przycisk od sprysków z malucha :mrgreen: a teraz kupuje przycisk podświetlany od Megane i zrezam obok zapalniczki na tunelu
Kable musisz przedłużyć. Ale ja bym pomyślał nad zamocowaniem stacyjki w tunel aby złodziej jej po prostu nie wyrwał i nie dostał się do kabli
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków