Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 avant 2.0 ABK LPG] problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ratonek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 27 gru 2007, 12:45
Lokalizacja: Huizen

[80 avant 2.0 ABK LPG] problem z obrotami

Post autor: ratonek » 13 kwie 2010, 15:10

mój problem polega na tym że gdy dam gazu na wysokie obroty ok 3000 na postoju lub jadąc i po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają prawie do zera, (czasami nawet zgaśnie) i dopiero się wyrównują do normalnych ok. 900.dzieje się tak zarówno na benzynie jak i lpg.
Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale ostatnio gaz mi strzelił ze 3 razy.
A po drugie przy wymianie oleju 2tygodnie temu nalali mi za dużo oleju.ok.1cm na bagnecie.

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 13 kwie 2010, 15:15

Do sprawdzenia przepływomierz. Możliwe że klapka jest pogięta i się przycina, bądź potencjometr podaje złe dane do ecu. Także pierwsze sprawdź vagiem albo możesz też sprawdzić ręką czy luźno klapka chodzi ;-)

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 13 kwie 2010, 15:58

Po strzale to pewnie dziura w dolocie jest :-) Sprawdź szczelność układu to na początek.Po drugie wyeliminuj strzały (do sprawdzenia cały układ WN)Po tych czynnaściach instalacja lpg do regulacji. Jeśli to nie pomoże to sprawdził bym jeszcze krokowca.

kaziu1977
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 13 kwie 2010, 19:37

problemy z obrotami

Post autor: kaziu1977 » 13 kwie 2010, 20:04

Witam mam problem z moją 80 tką na jednopunktowym wtrysku bez gazu, mianowicie, zdarzyło coś takiego że w pewnym momencie gdy odpaliłem zimny silnik obroty w ogóle się nie podniosły i oscylowały w granicach 250 i bez dodawania gazu po prostu gasł. w miarę jak wzrastała temp rosły obroty i przy rozgrzanym silniku dochodziły do 1200-1500 i tak całą zimę.pod koniec zimy w pewnym momencie w jednej chwili wszystko wróciło do normy.jednak po 2 miesiącach sytuacja się powtórzyła po tym jak ściągnołem obudowę filtra.próbowałem ręcznie cofnąć cięgno gazu ale silniczek krokowy ciągle podnosi obroty.wygląda to tak jakby odwrotnie odczytywał temp. <buu> <buu> proszę o pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl