[cabrio 1Z] Dziwne piszczenie
[cabrio 1Z] Dziwne piszczenie
Witam, jak w temacie cos mi piszycz pod machą - budzę wszystkich sąsiadów.
Dzwiek przypomina metaliczne obracanie sie kóleczka, jakby jakas roleczka - piszczenie.
Nastepuje to przy zimnym silniku,po uplywie 5-10 minut powoli cichnie, jakby dostalo temperatury.
Jesli wkręce go na wyzsze obroty przestaje piszczec, po powrocie do wolnych obrotów znowu wkurza i piszczy.
Jesli piszczenie po tych 5-10 minutach przestanie i zrobię jakis pobor prądu: włączę radio,zapalę światła lub podgrzeje fotele zaczyna piszczeć.
Dla wiadomosci napisze jeszcze, ze w słoneczne dni jesli na auto swieci slonce jest zero piszczenia - jakby słonce nagrzewalo "to cos"
Jesli ktos mial z tym wkurzającym incydentem do czynienia - pomocy.
Dzwiek przypomina metaliczne obracanie sie kóleczka, jakby jakas roleczka - piszczenie.
Nastepuje to przy zimnym silniku,po uplywie 5-10 minut powoli cichnie, jakby dostalo temperatury.
Jesli wkręce go na wyzsze obroty przestaje piszczec, po powrocie do wolnych obrotów znowu wkurza i piszczy.
Jesli piszczenie po tych 5-10 minutach przestanie i zrobię jakis pobor prądu: włączę radio,zapalę światła lub podgrzeje fotele zaczyna piszczeć.
Dla wiadomosci napisze jeszcze, ze w słoneczne dni jesli na auto swieci slonce jest zero piszczenia - jakby słonce nagrzewalo "to cos"
Jesli ktos mial z tym wkurzającym incydentem do czynienia - pomocy.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
mam to samo, ostatnio znajomy mechanior powiedzial mi ze to poduszka pod silnikiem od czola motora... bo sprawdzalem wszystkie opcje nawet pret na lapie od alternatora byl obspawany i stoczony na nowo a miejsce przychodzenie tego preta jest wyslane miedziana tuleja wytuczona idealnie pod wymiar wiec nigdzie tam nie moze byc luzow... jak to ogarne to bede o tym pisal, ale to bede robil przy okazji rozrzadu gdzies wakacje
pozdro
pozdro
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
to jest nic, mowie gosicowi ze mam tkai i taki objaw i czy to moze byc kolo pasowe, a on a pasek wielorowkowy jest orginalny? mowie, hm... jest z boscha... aha to prosze kupic orginalny, a to bosch to nie ori? nie to podrobka <hahaha> ile wasz "orginal"? 130pln ;] jeszcze nie ma zle, ale kazdy wie ze to ni huhu nie pomoze, wiec coz tylko naciaganie ludzi ;]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
Kolo kolo Mialem tez to samo koszt za kólko 360zł
Sprawdzić mozna np kredą lub mazakiem naniesc kreskę na całym kole tak jak promien kola sie zaznacza odpalasz motor mozesz tez sie przejchac i jezeli kreski sie nie schodza to masz juz duzy luz na tym kole gdyż ślizga się na tej gumie która własnie tłumi drgania i piszczy.
U kolegi jezdził jezdził aż na trasie nad jeziorko się rozpadło i połamało kilka rzeczy w koło.Więc lepiej zrobić niż liczyć ze jakoś tam bedzie,
Sprawdzić mozna np kredą lub mazakiem naniesc kreskę na całym kole tak jak promien kola sie zaznacza odpalasz motor mozesz tez sie przejchac i jezeli kreski sie nie schodza to masz juz duzy luz na tym kole gdyż ślizga się na tej gumie która własnie tłumi drgania i piszczy.
U kolegi jezdził jezdził aż na trasie nad jeziorko się rozpadło i połamało kilka rzeczy w koło.Więc lepiej zrobić niż liczyć ze jakoś tam bedzie,