[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
witam, zauwazylem ostatnio pecherzyki w przewodach paliwowych
dodam ze filtr byl wymieniany z trzy tygodnie temu, jednakze auto przejechalo 1500 km od tego czasu
po odpaleniu na zimnym pecherzykow jest dosc duzo, po chwili coraz mniej i jak sobie tak chodzi 2 minuty na jalowym to pojawiaja sie juz bardzo sporadycznie, ale jak nacisne gaz to znowu jest ich wiecej, jak popuszcze to wraca do stanu ze male pecherzyki pojawiaja sie sporadycznie
wszystko ok czy nie bardzo? nie zauwazylem zeby cos sie dziala z praca silnika, co zrobic koledzy?
dodam ze filtr byl wymieniany z trzy tygodnie temu, jednakze auto przejechalo 1500 km od tego czasu
po odpaleniu na zimnym pecherzykow jest dosc duzo, po chwili coraz mniej i jak sobie tak chodzi 2 minuty na jalowym to pojawiaja sie juz bardzo sporadycznie, ale jak nacisne gaz to znowu jest ich wiecej, jak popuszcze to wraca do stanu ze male pecherzyki pojawiaja sie sporadycznie
wszystko ok czy nie bardzo? nie zauwazylem zeby cos sie dziala z praca silnika, co zrobic koledzy?
czyli posprawdzac polaczenia przewodow na filtrze i ten podgrzewacz?
[ Dodano: 2010-04-12, 18:32 ]
panowie dzisiaj posprawdzalem przewody, guma wydawala mi sie troche sparciala i obejma sie dosc mocno wpila w jednym miejscu wiec odcialem, nalozylem (nie udalo mi sie nalozyc tej gumy do konca bo strasznie ciezko szlo ale dociagnalem do momentu ze byla przestrzen dla obejmy za tym rozszerzeniem na rurce metalowej i zakrecilem dosc mocno) ponadto owinalem caly przewod gumowy szkotem ciasno dla pewnosci (tez nie jest pierwszej mlodosci) podokrecalem wszystkie obejmy, mysle ze bez przegwalcania i dalej powietrze idzie...
wyjalem tez ten plastik co powrot idzie i ten oring ktory jest pod metalowym kolkiem nie jest tam jakos ciasno zamocowany tylko ma luz, moze to byc przyczyna?
widzialem tez ze bylo wilgotno na pokrywie filtra zanim przystapilem do prac, wyczyscilem, pojezdze i zobacze
mimo pecherzykow auto mi normalnie pali, nic sie nie dzieje poza tym ze nie zawsze ma takie same obroty na jalowym tzn ze sluchu nie da sie zauwazyc zeby obroty sie mu zmienialy, ale obrotomierz czasem pokazuje okolo 900-950 a czasem 1100, ale to moze wskzania bledne? mam takie wrazenie bo jak pokazuje 1100 na jalowym i nacisne troszke gaz to nic sie nie zmienia, musze depnac mocniej zeby podskoczylo i widac taki charakterystyczny wyskok wskazowki w gore, nie plynnie. Powyzej tych obrotow wszystko ok. bylbym wdzieczny za dodatkowe sugestie
dziekuje z gory
[ Dodano: 2010-04-12, 18:32 ]
panowie dzisiaj posprawdzalem przewody, guma wydawala mi sie troche sparciala i obejma sie dosc mocno wpila w jednym miejscu wiec odcialem, nalozylem (nie udalo mi sie nalozyc tej gumy do konca bo strasznie ciezko szlo ale dociagnalem do momentu ze byla przestrzen dla obejmy za tym rozszerzeniem na rurce metalowej i zakrecilem dosc mocno) ponadto owinalem caly przewod gumowy szkotem ciasno dla pewnosci (tez nie jest pierwszej mlodosci) podokrecalem wszystkie obejmy, mysle ze bez przegwalcania i dalej powietrze idzie...
wyjalem tez ten plastik co powrot idzie i ten oring ktory jest pod metalowym kolkiem nie jest tam jakos ciasno zamocowany tylko ma luz, moze to byc przyczyna?
widzialem tez ze bylo wilgotno na pokrywie filtra zanim przystapilem do prac, wyczyscilem, pojezdze i zobacze
mimo pecherzykow auto mi normalnie pali, nic sie nie dzieje poza tym ze nie zawsze ma takie same obroty na jalowym tzn ze sluchu nie da sie zauwazyc zeby obroty sie mu zmienialy, ale obrotomierz czasem pokazuje okolo 900-950 a czasem 1100, ale to moze wskzania bledne? mam takie wrazenie bo jak pokazuje 1100 na jalowym i nacisne troszke gaz to nic sie nie zmienia, musze depnac mocniej zeby podskoczylo i widac taki charakterystyczny wyskok wskazowki w gore, nie plynnie. Powyzej tych obrotow wszystko ok. bylbym wdzieczny za dodatkowe sugestie
dziekuje z gory
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
słuchaj ja miałem zaciski ori na przewodach i po tych ostatnich mrozach po -30 wszystkie puściły jechałem jechałem aż w końcu stanąłem w polu przy -20 pompa łapała powietrze aż w końcu całkiem się zapowietrzyła a na wolnych obrotach było w miarę ok ,wymieniłem wszystkie zaciski na przewodach i teraz nawet jednej bańki powietrza nie ma bo wiesz pompa powietrza nie lubi :mrgreen:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
kup sobie pompkę paliwa tzw gruszkę coś takiego: http://www.allegro.pl/listing/search.ph ... ka+gruszka wepnij w przewód przed filtrem paliwa i napompuj paliwa do oporu wtedy będziesz wiedział gdzie masz nieszczelność bo będzie ci kapało tam paliwo... takie wymyślanie jak koledzy robią jest bez sensu,wymienisz wszytko a i tak nie trafisz na nieszczelność.ja tez miałem z tym problem i niepotrzebnie słuchałem "dobrych rad" kolegów z forum.wymiana filtra,opasek itp trochę kosztowała a nieszczelność była od dołu pompy,nic nie ciekło a układ sie zapowietrzał.po napompowaniu ta pompką zaczęło kapać i sprawa sie wyjaśniła...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Święte słowa ,mam taką ,bardzo przydatna przy grzebaniu w układzie paliwowym i nieszczelności łatwo wyłapaćhudy pisze:kup sobie pompkę paliwa tzw gruszkę coś takiego: http://www.allegro.pl/lis...=pompka+gruszka wepnij w przewód przed filtrem paliwa i napompuj paliwa do oporu wtedy będziesz wiedział gdzie masz nieszczelność bo będzie ci kapało tam paliwo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 paź 2008, 09:13
- Lokalizacja: skierniewice
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
kapało gdzieś z uszczelnienia pompy wtryskowej , z uszczelnienia które znajduje sie od spodu pompy ale tak jak mówię nie było nic widać, żadnych plam paliwa,nic nie śmierdziało ropą tylko się zapowietrzał układ.po napompowaniu ta pompką zaczęło kapać właśnie od spodu pompy.koszt uszczelnienia 80zł...malizna3h pisze:hudy, tak z ciekawosci co miles na mysli piszac ze nieszczelnos byla od dolu pompy?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 96
- Rejestracja: 23 lis 2007, 09:42
- Lokalizacja: nowy sacz
witam,
w moim tez są pęcherzyki powierza spowodowane przerdzewiałym przewodem na podwoziu. ucieka ok 1 kropla na 5 sekund(skutek ciężko pali po dłuższym postoju) czym to uszczelnić ? czy może wyciąć i wstawić kawałek gumowego wężyka?
w moim tez są pęcherzyki powierza spowodowane przerdzewiałym przewodem na podwoziu. ucieka ok 1 kropla na 5 sekund(skutek ciężko pali po dłuższym postoju) czym to uszczelnić ? czy może wyciąć i wstawić kawałek gumowego wężyka?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 15:53 przez kacperek285, łącznie zmieniany 1 raz.