[b390 2.3 ng] problem z odpalaniem i nie tylko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
[b390 2.3 ng] problem z odpalaniem i nie tylko
Witam
Mam problem
Ciężko czasami odpalić (trzeba gaz wcisnąć i długo kręcić)
Nie chce w obroty wchodzić jakby się dławił
wolne falują od 500 do 1200
niedawno nabyłem i nie mam pojęcia co może być
Pozdrawiam i liczę na szybką poradę-pomoc
Mam problem
Ciężko czasami odpalić (trzeba gaz wcisnąć i długo kręcić)
Nie chce w obroty wchodzić jakby się dławił
wolne falują od 500 do 1200
niedawno nabyłem i nie mam pojęcia co może być
Pozdrawiam i liczę na szybką poradę-pomoc
Uroki Lpg.
Mogą być do wymiany świece,przewody wysokiego napięcia, kopułka lub palec. Zobacz czy przewody nie iskrzą w nocy jak tak to do wymiany. Złe podanie gazu wymaga od tego silnika jak największej iskry żeby to jakoś chodziło, możesz na próbę zmniejszyć przerwę na świecy.
Następna sprawa może szwankować silnik krokowy. Mam instalacje lpg i przezywałem w życiu mojej 90-ki podobne motywy.
Mogą być do wymiany świece,przewody wysokiego napięcia, kopułka lub palec. Zobacz czy przewody nie iskrzą w nocy jak tak to do wymiany. Złe podanie gazu wymaga od tego silnika jak największej iskry żeby to jakoś chodziło, możesz na próbę zmniejszyć przerwę na świecy.
Następna sprawa może szwankować silnik krokowy. Mam instalacje lpg i przezywałem w życiu mojej 90-ki podobne motywy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
Nie wiem czemu myślałem że masz gaz
Posprawdzaj te kable i elektrykę, dobrze by było wymienić parę rzeczy.
Moja 90-ka czasami ma podobne fochy z odpaleniem, tak 1/50 odpaleń.
Jeśli nie chwyci za pierwszym razem, to wychodzę z auta czekam 2 min i pali.
Prawie zawsze.
A ona faluje ci na obrotach czy się zawiesza na jakiś obrotach.
Posprawdzaj te kable i elektrykę, dobrze by było wymienić parę rzeczy.
Moja 90-ka czasami ma podobne fochy z odpaleniem, tak 1/50 odpaleń.
Jeśli nie chwyci za pierwszym razem, to wychodzę z auta czekam 2 min i pali.
Prawie zawsze.
A ona faluje ci na obrotach czy się zawiesza na jakiś obrotach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
pierwsze co sprawdził bym czy jest iskra jeśli jest iska to przyczepił bym się do wtrysku sprawdź czy żadne podciśnienie ci nie spadło lub czy któryś waz nie jest pęknięty guma rozdzielacza może być tez uszkodzona jeśli nie będzie to szczelne to będzie silnik wariował nie leci ci z rozdzielacza benzyna sprawdź tam dokładnie tam jest takie coś przykręcone do rozdzielacza nie wiem jak to się nazywa jest to na dwie śrubki przykręcone do rozdzielacza i kostka w to wpięta sprawdź czy pod spodem benzyna nie leci u mnie była taka akcja ze leciała z tego benzyna bo były o ringi uszkodzone kupiłem w serwisie nowe 15zl sztuka i wymieniłem bo mi odpalił na chwile i gasł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
reddragon4X4, poczytaj na spokojnie forum , ng jest rozwałkowane.
Układ zapłonowy podobnie jak szczelność dolotu to na początek.
Następnie silniczek krokowy , wtryskiwacz rozruchowy i górny czujnik temp.silnika.
Położenie spoczynkowe klapki spiętrzającej do kontroli.
Poczytaj na spokojnie na forum jak rozpracować w/w tematy.
Układ zapłonowy podobnie jak szczelność dolotu to na początek.
Następnie silniczek krokowy , wtryskiwacz rozruchowy i górny czujnik temp.silnika.
Położenie spoczynkowe klapki spiętrzającej do kontroli.
Poczytaj na spokojnie na forum jak rozpracować w/w tematy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 23
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:41
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witam, znajomy z garażu też na 2,3NG i mówi, że nie pali, paliwko jest, świecie, kable etc wszystko bangla, pompka paliwo daje, ale coś właśnie znajomy mówił o rozdzielaczu i czy to może być ten nastawnik o którym napisał luk448 :?: :
Autko w ogóle nie chce zapalić, nie bardzo wiedziałem co poradzi,ć, bo z tym silnikiem nigdy nie miałem do czynienia, podpowiedzcie coś... :idea:luk448 pisze:reddragon4X4, posprawdzaj wszystkie przewody,być może gdzieś któryś jest dziurawy i układ dostaje lewe powietrze.Sprawdź także nastawnik ciśnienia na rozdzielaczu.