[1z b4] zaciski hamulcowe
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Myślę Panowie, że nie macie racji. Na swoim przykładzie, mogę powiedzieć, że zmiana litych tarcz 280 mm na wentylowane 256, wniosła bardzo wiele. Korzyść wychodzi dopiero po kilku hamowaniach z większych prędkości niż 60km/h. Jeżeli ktoś ma zmodzonego TDI i nie jeździ emeryckim stylem (wiadomo) to taka zmiana ma jak najbardziej sens. Choćby dlatego też, że odpada problem bicia tarcz. Moim zdaniem tarcze 280 lite to pomyłka. A jeśli ma się to obyć niskim kosztem to w ogóle nie ma tematu
Miałem v6 2.8, ale bez ABS, faktycznie hamulce pracowały tam nieco twardziej, sądzę, że pompa ABS nieco zmiękcza pracę pedału hamulca....i stawało w miejscu to auto.
Miałem v6 2.8, ale bez ABS, faktycznie hamulce pracowały tam nieco twardziej, sądzę, że pompa ABS nieco zmiękcza pracę pedału hamulca....i stawało w miejscu to auto.