[All b4 Avant] Centralny zamek
[All b4 Avant] Centralny zamek
Mam taki problem że jak zamykam centralny zamek wszystkie zamki się zamykają oprócz bagażnika. Jak zamykam bagażnik kluczykiem to zamyka mi zamki w całym samochodzie. Tak jakby działał w jedną stronę. Domyślam się że tak nie powinno być. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Orginalny pnematyczny centralny?
U mnie w sedanie tak własnie jest i tak ma być dzwi od kierowcy i od pasażara przód i klapy z tyłu są zamki z stykami.
Tu raczej można się domyślać zablokowany od klapy siłownik. Czy nie zauwarzyłeś że długo coś zamyka albo otwiera? może częściowo uszkodzona mębrama w siłowniku lub przewód powietrza załamany przy klapie.
Bynajmniej siłownik od klapy do sprawdzenia.
U mnie w sedanie tak własnie jest i tak ma być dzwi od kierowcy i od pasażara przód i klapy z tyłu są zamki z stykami.
Tu raczej można się domyślać zablokowany od klapy siłownik. Czy nie zauwarzyłeś że długo coś zamyka albo otwiera? może częściowo uszkodzona mębrama w siłowniku lub przewód powietrza załamany przy klapie.
Bynajmniej siłownik od klapy do sprawdzenia.
Ju z doszedłem do tego że jest złamany przewód gdzieś na łączniku klapy z karoserią, bo jak klapa jest otwarta na oścież to wszystko jest ok. ma ktoś pomysł jak się do tego dobrać ? od strony wnętrza ? (wycieraczka też mi nie działa i to problem z wiązką ale ona idzie z drugiej strony)
Drugie pytanie czy można rozszczelnić kable od pneumatyki?
Drugie pytanie czy można rozszczelnić kable od pneumatyki?
Samych przewodów pneumatycznych raczej nie, natomiast instalacja może się rozszczelnić na łączeniach przewodów. Łączniki są gumowe, jak wiadomo guma się starzeje i może dochodzić do ich pęknięcia, a konsekwencji do braku ciśnienia/podciśnienia podczas pracy pompki.peryt pisze:Drugie pytanie czy można rozszczelnić kable od pneumatyki?
Tylko problem w tym że wszystko ładnie działa ale tylko jak klapa jest podniesiona jak jest zamknięta to wygląda na to jak by w ogóle powietrze nie dochodziło. Przypuszczam że podczas zamykania na łączeniu łamie się i nie przechodzi powietrze. Zastanawiam się czy mogę odłączyć tą rurkę i wszystko posprawdzać czy będzie działa po ponownym podłączeniu czy trzeba jakoś odpowietrzać układ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
walczę z moim problemem już od kilku tygodni.
Kupiłem auto i centralny nie działał wcale. Wyczyściłem styki na kostkach i pomału zaczął funkcjonować. Teraz raz działa raz nie.
nie działa wcale dopóki nie wyciągnę tej małej kostki czarnej i kilka razy no nowa powkładam. Jak już zadziała to wszystko jest dobrze przez kilka godzin. Wówczas mogę tylko przytykać kostkę do styków i już zaczyna działać. Eliminuje tym samym problem ze stykami w kostce.
Po kilku godzinach znów przestaje działać i nie działa do momentu aż znów nie zrobie tego samego.
Myślałem, że to kostka więc ją wymieniłem na inną. Problem pozostał taki jak był (na oby kostkach)
Rozmontowałem pompkę i sprawdzałem ścieżki. Wydają się ok. W kilku podejrzanych miejscach poprawiłem luty ale to nie rozwiązało problemu.
M ktoś jakiś pomysł?
Kupiłem auto i centralny nie działał wcale. Wyczyściłem styki na kostkach i pomału zaczął funkcjonować. Teraz raz działa raz nie.
nie działa wcale dopóki nie wyciągnę tej małej kostki czarnej i kilka razy no nowa powkładam. Jak już zadziała to wszystko jest dobrze przez kilka godzin. Wówczas mogę tylko przytykać kostkę do styków i już zaczyna działać. Eliminuje tym samym problem ze stykami w kostce.
Po kilku godzinach znów przestaje działać i nie działa do momentu aż znów nie zrobie tego samego.
Myślałem, że to kostka więc ją wymieniłem na inną. Problem pozostał taki jak był (na oby kostkach)
Rozmontowałem pompkę i sprawdzałem ścieżki. Wydają się ok. W kilku podejrzanych miejscach poprawiłem luty ale to nie rozwiązało problemu.
M ktoś jakiś pomysł?