Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 2d B2`81 EMERYT II czyli narodziny ADOLFa

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 23 sty 2010, 19:25

Fajnie sie zaczyna. Mnie tylko ten 'British racing green' nieodpowiada :-P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 sty 2010, 19:30

K2 pisze:Fajnie sie zaczyna. Mnie tylko ten 'British racing green' nieodpowiada :-P

Nie trafiony... :P To barwy "Bundeswery" - doszedłem do źródła pochodzenia auta. Kolor występował tylko w B2 i Porsche 924. Tzw Tatarska Zieleń - jakkolwiek...coś jest w tym co napisałeś...

Osobiście bardziej mi się podobał kolorek z EMERYTa pierwszej wersji - marsrot (kolor Marsa)

Awatar użytkownika
K2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 507
Rejestracja: 10 sty 2007, 00:05
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: K2 » 23 sty 2010, 19:57

Bundeswehra powiadacie... <ok>
Obrazek

A tak na poważnie to dało mi to do myślenia.. może pokombinować by coś w stylu 'army look' :?: lakier zmatowić, rzucić na glebe i posadzić na szerokiej czarnej stali.
wg. mnie to ciekawa i niebanalna alternatywa dla wszelkiej maści cult i german stajlów. W dodatku taki projekt można łatwo i tanio zrealizować. :-P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 sty 2010, 20:03

Plan jest bardzo zbliżony do tego co opisałeś.

Kolor zostaje...nałożenie matowego klaru. Wszystkie emblematy oraz lampy w czarnym tonie, pasadzony myślę że -40 starczy. Felga...tu właśnie nie wiem ale z pewnością nie będzie parapetu - możliwe że będą to felgi które czekają u jednego z naszych pomorskich klubowiczów od golfa rally. Zobaczymy ale widzę że podobnie myślimy więc jak coś będę się radził.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 23 sty 2010, 20:45

No takie połączenie army look z ratem mogłoby fajnie wyglądać, ja dałbym go w barwy Africa Corps z tą palemka na drzwiach ;-)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 sty 2010, 15:39

26.01.2010

Dziś udało się ogarnąć temat z zawieszeniem:

:arrow: nowe tuleje wahaczy SKF
:arrow: nowe sworznie wahaczy FEBI
:arrow: nowe łączniki i tuleje drążka stabilizacji toru jazdy SKF


Zamówione już nowe amorki - Kayaba. Póki co muszą wystarczyć. Nie ma sensu kupować lepszych skoro późną wiosną lub latem będzie zakładane zawieszenie obniżające -50/-40 oraz amorki o twardszej charakterystyce pracy.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 13 mar 2010, 11:39

11.03.2010



Dziś kolejny etap...demontaż deski rozdzielczej, licznika oraz panelu środkowego aby dostać się do wiązki elektrycznej. Wyjęcie i rozplatanie. Teraz zacznie się sprawdzanie. Poniżej zdjęcia z prac:



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 mar 2010, 13:21

Sam se roboty szukasz :-D Może przy moim mi pomożesz <ok>

Denio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 11 cze 2009, 12:06
Lokalizacja: Radziki

Post autor: Denio » 14 mar 2010, 08:09

Nic dodac nic ując :-P Tez remontuje b2 ;-) Szacuneczek dla Ciebie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 20 kwie 2010, 08:17

19.04.2010


:arrow: założona nowa (z dawcy) instalacja elektryczna - wiązka pochodząca z 80tki 1,8 DS z 1984r. Wiązka ma już inne kostki oraz skrzynkę bezpieczników nowego typu. Dlatego też...było trochę zabawy w lutowanie wtyczek które nie pasowały miedzy innymi do czujnika halla, wentylatora czy też wiązki czujników wstecznego i skrzyni biegów.

:arrow: podłączenie wszystkich wtyczek. Nie obyło się bez wolnych wtyczek - to może być różnica instalacji elektrycznej nowego i starego typu (obecnie mam już założony czujnik 4pinowy)

:arrow: zmiana kolektora ssącego pod gaźnik dwugardzielowy

:arrow: zmiana gaźnika Pierburg 1B3 Solex na Pierburg 2E2

:arrow: odpalenie, odpowietrzenie układu chłodzącego, eliminacja ewentualnych wycieków (brak)

:arrow: założenie górnej części deski rozdzielczej, ogarnięcie licznika (teraz w wersji z `84 - obrotomierz i wskaźnik temperatury) Jakby ktoś chciał mam licznik ori z mojego Adolfa - mało spotykany.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Bardzo dziękuję Sibulowi za pomoc w pracach i nieocenione rady i sugestie oraz udostępnienie dawcy ;-)



Dodam iż te pracę są tylko na jakiś czas. W planach jest wsadzenie już kupionego silnika wraz z osprzętem, skrzynią, napędami, hamulce oraz przedni zawias jak się uda....z A4 Cabrio (brytol)

....1.8T (163KM) BZB...

Jednak wcześniej chcę się nacieszyć tym co jest a potem wzmocnić budę i zacząć walkę ze SWAPem...a pewno to trochę potrwa :-|

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 kwie 2010, 23:56

E no bloku 2 razy ta samą robotę robić chcesz. Widzę masz czas i cierpliwość <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 13 maja 2010, 14:45

W między czasie powstał projekt w mojej głowie...

:arrow: zakupiony w GBR A4 Cabrio z silnikiem 1,8T (165KM) - najprawdopodobniej BKB. Możliwe że już w ten weekend zjedzie do Gdańska. Ogólnie autko dostało w tyłek. Jednak nie na tyle aby samemu nie jechać.

W pierwszej kolejności nastąpi rozbiórka Cabrio i sprzedaż gratów pozostałych po wyjęciu najpotrzebniejszych do B2. A zabieram silnik, skrzynia, wiązka elektryczna, licznik, piasty kół, hamulce i koła.

Drugi etap to wstawienie B2 do blacharni aby uporali się z karoserią oraz wzmocnili podłogę (chcę wstawić kilka płaskowników w kształt kratownicy - może ktoś ma lepszy patent to proszę o sugestie jednak chodzi mi też o jak najlżejszą konstrukcję).

Kolejny etap to lakierka - zostaje ori kolor SundaGrun L B6A. Założenie przedniego spojlera i jak się uda to tylnego od Quattro. Plan jest jeszcze na Ur`owe nadkola - ale to kwestia finansów - trzeba je dobrze skalkulować.

Czwarty etap to adaptacja piast kół, hamulce i zawieszenie (tu nie będzie nic specjalnego - zestaw Jamexa 60/50+Kayaba Ultra SR). Kółka 15`` Golf Rally (model Westwood) jednak marzą mi się od RS6 C6 (są bajeczne)

Etap kończący czyli SWAP na 1,8T wraz ze skrzynią, wiązką elektryczną i licznikiem. Wiadomo jakieś dopieszczenia.


Czas na wykonanie wszystkich prac...01.07.2010-31.12.2010 jednak czas i finanse pokażą jak długo to potrwa. Większość (poza blacharką i lakierką) będzie robiona własnoręcznie.

Oby się udało.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 maja 2010, 17:18

To było do przewidzenia ,że te auto długo nie pozostanie seryjne.
A planujesz je skończyć w jakimś tam terminie, powinieneś wiedzieć ,że to tylko plany wiem to po sobie miałam na wiosnę jeździć a dobrze będzie jak w tym roku się wyrobie.
Co by nie było pozdrawiam Cię kolego i siostrę b2, powodzonka

mexi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Krasnystaw

Post autor: mexi » 13 maja 2010, 18:25

No audi się zapowiada fajnie.
Też remontuję ale Trabanta heh.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 03 lip 2010, 02:35

Niestety....Adolf trafił w ręce nowego właściciela. Projekt będzie kontynuowany jednak już na innym biorcy...A90 B2a :-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl