Cabrio Typ89 [2.8 AAH]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Re: Cabrio Typ89 [2.8 AAH]
pomoc z Gory bedzie Ci naprawde potrzebna dopiero po tym swapie - zeby u3mac toto na drodze.dżanas pisze: - w przyszłości jak Bóg da swap na silnik RS2
sredni pomysl moim zdaniem, gleba jest wiec szybko nie pojedziesz zatem zostaje turlac sie i bulgotac a ADU bulgocze raczej srednio - do osiowego lansowozu lepiej przypasuje V8 na leniuchu <ok>
i Ty tez chcesz zrobic "wiecej M3 niz wypuscila fabryka" :?: ehhh...dżanas pisze:- polowanie na grill RS2
poza tym lans bauns i gra muzyka, powodzenia w modach <bravo>
deejay.ftb Powiem tak nie wiem czy się w ogóle to uda bo trudno dostać taki silnik poza tym szkoda że w Cabrio nie praktykowali czegoś mocniejszego i w dodatku quattro ewentualnie rozważałem opcję silnika z S2 bo i nawet tańsze części a w dodatku łatwiej go "trafić" a co do V8 hmm pewnie by się upchało takie cuś lecz jak na razie to muszę się zadowolić tym co mam ...
A i jeszcze coś nie jestem zwolennikiem jazdy bez dachu z głośną muzyką nie podnieca mnie to :mrgreen:
A i jeszcze coś nie jestem zwolennikiem jazdy bez dachu z głośną muzyką nie podnieca mnie to :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
hmm...
- zeby zrobic cabrio w kfatro musieliby jak sadze wyeliminowac tylne siedzenia bo juz teraz podwozac kogos z tylu dajemy mu do zrozumienia ze niespecjalnie go lubimy
- V8 zmiesci sie wcale nie trudniej niz R5 - skoro wchodzi do B2 to tym bardziej wejdzie do Cabrio
- osobiscie uwazam ze lansowoz nie musi byc piorunujaco szybki, chyba ze wolimy lans przez performance ale z kolei w takiej sytuacji nie kupujemy kabrioletu ktory (poza nielicznymi wyjatkami jak Aston Vantage Roadster czy 911 Turbo Cabrio) jest autem z gruntu bardziej spacerowym niz sportowym :mrgreen:
- absolutnie nic nie sugerowalem odnosnie muzyki, najwyrazniej uzylem za malo cudzyslowow. bez urazy
- zeby zrobic cabrio w kfatro musieliby jak sadze wyeliminowac tylne siedzenia bo juz teraz podwozac kogos z tylu dajemy mu do zrozumienia ze niespecjalnie go lubimy
- V8 zmiesci sie wcale nie trudniej niz R5 - skoro wchodzi do B2 to tym bardziej wejdzie do Cabrio
- osobiscie uwazam ze lansowoz nie musi byc piorunujaco szybki, chyba ze wolimy lans przez performance ale z kolei w takiej sytuacji nie kupujemy kabrioletu ktory (poza nielicznymi wyjatkami jak Aston Vantage Roadster czy 911 Turbo Cabrio) jest autem z gruntu bardziej spacerowym niz sportowym :mrgreen:
- absolutnie nic nie sugerowalem odnosnie muzyki, najwyrazniej uzylem za malo cudzyslowow. bez urazy
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
BUDA CABRIO JEST SZTYWNIEJSZA NIZ INNE NADWOZIA
skad pomysl ze nie jest? przeciez wazy i 1/5 wiecej niz wasze wozy, a cala roznica masy poszla w podloge... ahhh mozna mowic i mowic ;p
dobra, co do 2,2T, to bylo przeciez kilka na allegro swego czasu, wiec ogolnie da sie zrobic i nie przeszkadza za bardzo, czemu za bardzo? skoro trakcja oski konczy sie w granicach 200 koni, to po co pchac 270? buksowanie kol na 5tce chyba nie jest znosne na dluzsza mete jazdy autem?
a co do muzyki glosnej w cabrio to ja uwielbiam, szczegolnie przy otwartym dachu, mimo trzeszczacej klapy bagaznika ;p
skad pomysl ze nie jest? przeciez wazy i 1/5 wiecej niz wasze wozy, a cala roznica masy poszla w podloge... ahhh mozna mowic i mowic ;p
dobra, co do 2,2T, to bylo przeciez kilka na allegro swego czasu, wiec ogolnie da sie zrobic i nie przeszkadza za bardzo, czemu za bardzo? skoro trakcja oski konczy sie w granicach 200 koni, to po co pchac 270? buksowanie kol na 5tce chyba nie jest znosne na dluzsza mete jazdy autem?
a co do muzyki glosnej w cabrio to ja uwielbiam, szczegolnie przy otwartym dachu, mimo trzeszczacej klapy bagaznika ;p
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
Kolczat, to, że Cabrio jest cięższe nie znaczy, że jest sztywniejsze. Bo nie jest. Jest miększe od Coupe czy sedana. Waga poszła w usztywnienie podwozia by zrekompensować brak sztywności dawanej przez dach.
Granica ośki na 200 koniach to kolejny mit. Kto widział ćwiartkowozy fwd z 300 kuńmi ten wie.
A co do mocy silnika w Cabrio, to 4.2 w RS4 Cabrio
Cabrio na seryjnym podwoziu z 2.2T pod maską będzie falowało jak budyń.
Granica ośki na 200 koniach to kolejny mit. Kto widział ćwiartkowozy fwd z 300 kuńmi ten wie.
A co do mocy silnika w Cabrio, to 4.2 w RS4 Cabrio
Wysokie Obroty - RS4 CabrioEfekt potęgował brak dachu nad głową i magiczny guzik "S" na kierownicy. Za jego sprawą samochód zaczął ostrzej reagować na pedał gazu, a dźwięk silnika stał się bardziej donośny. Co z tego, skoro na nierównej dwupasmówce wokół Rzymu czuć było, że silnik przerasta możliwości nadwozia? Wystarczyło w czasie jazdy wsunąć palec w szczelinę drzwi, by przekonać się, jak pracuje cała karoseria.
Cabrio na seryjnym podwoziu z 2.2T pod maską będzie falowało jak budyń.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
slugs, ani Ty ani ja nie jezdzilismy cabrio 80 z silnikiem 2.2T wiec nie mamy co sie sprzeczac, a przyklad rs4? no coz moze wartalo by sprawdzic osiagi silnikow montowanych w tych modelach?
200koni to mit? ja nie mowie o autach przygotowywanych do cwiartek tylko o autach ktore jezdza w zakretach, i wyobraz sobie ze na zakrecie wciskajac gaz w 200konnej osce bez zadnych elektronicznych zabezpieczen mozesz szybko myslec o wykupieniu zapasu magazynu z przegubow...
200koni to mit? ja nie mowie o autach przygotowywanych do cwiartek tylko o autach ktore jezdza w zakretach, i wyobraz sobie ze na zakrecie wciskajac gaz w 200konnej osce bez zadnych elektronicznych zabezpieczen mozesz szybko myslec o wykupieniu zapasu magazynu z przegubow...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
...pod warunkiem ze dozyjesz wyjscia z tego zakretu
jezdzac mocna przednia oska trzeba moim zdaniem przede wszystkiem miec cos niecos w glowie i wiedziec co wolno a co nie gdy podajemy na asfalt 200+ doladowanych "ogonow" przez kola ktorymi mamy jednoczesnie zamiar przynajmmniej z grubsza ogarniac kierunek jazdy i juz nie tak z grubsza lwia czesc hamowania.
jezdzac mocna przednia oska trzeba moim zdaniem przede wszystkiem miec cos niecos w glowie i wiedziec co wolno a co nie gdy podajemy na asfalt 200+ doladowanych "ogonow" przez kola ktorymi mamy jednoczesnie zamiar przynajmmniej z grubsza ogarniac kierunek jazdy i juz nie tak z grubsza lwia czesc hamowania.
Kolczat rozpocznijmy od tego, że w zakręcie gazu się nie dodaje. W zakręcie trzyma się prędkość, przyspiesza się na wyjściu z zakrętu.
Jak ktoś w zakręcie wciska gaz i martwi się o półośki to życzę mu szerokiej drogi, bo bardziej powinien się bać, że wyleci prosto w rów. Szczególnie w Audi - czy to ośce czy to w quattro - gdzie, żeby pójść zakręt pełną kitą trzeba ten przód dociążyć, a nie jeszcze starać się zrywać przyczepność.
Buda Cabrio podobnie jak silnik 2.2T to archaiczne wynalazki, jednak mocy się nie oszuka. 20 lat później Audi zrobiło RS4 Cabrio, gdzie zastosowano najnowocześniejsze podwozie i mocarny silnik (dla mnie to odpowiednik tego czym by było Cabrio 2.2T) i rezultat ująłem w cytacie.
Wszystko zależy od oleju w głowie
Jak ktoś w zakręcie wciska gaz i martwi się o półośki to życzę mu szerokiej drogi, bo bardziej powinien się bać, że wyleci prosto w rów. Szczególnie w Audi - czy to ośce czy to w quattro - gdzie, żeby pójść zakręt pełną kitą trzeba ten przód dociążyć, a nie jeszcze starać się zrywać przyczepność.
Buda Cabrio podobnie jak silnik 2.2T to archaiczne wynalazki, jednak mocy się nie oszuka. 20 lat później Audi zrobiło RS4 Cabrio, gdzie zastosowano najnowocześniejsze podwozie i mocarny silnik (dla mnie to odpowiednik tego czym by było Cabrio 2.2T) i rezultat ująłem w cytacie.
Wszystko zależy od oleju w głowie