Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Cabrio Typ89 [2.8 AAH]

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
FIFI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 422
Rejestracja: 05 sty 2010, 20:36

Post autor: FIFI » 17 kwie 2010, 13:18

A ostatnio licytacja skończyła się na 203 ojro za same kierunki... :shock:

dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 17 kwie 2010, 15:50

FIFI trzeba czekac na okazję ;) no chyba że ma się zasobny portfelik to co innego ;-)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 17 kwie 2010, 18:08

Jakie takie kierunki wyglądają?

Awatar użytkownika
zakwapl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:18
Lokalizacja: Opole/Oss

Post autor: zakwapl » 19 kwie 2010, 19:48

Nooo Janek , w końcu pochwaliłeś się swoją niunią :mrgreen: Pozdro i do zobaczenia na drodze ;-)

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Re: Cabrio Typ89 [2.8 AAH]

Post autor: deejay.ftb » 20 kwie 2010, 22:40

dżanas pisze: - w przyszłości jak Bóg da swap na silnik RS2 ;)
pomoc z Gory bedzie Ci naprawde potrzebna dopiero po tym swapie - zeby u3mac toto na drodze.
sredni pomysl moim zdaniem, gleba jest wiec szybko nie pojedziesz zatem zostaje turlac sie i bulgotac a ADU bulgocze raczej srednio - do osiowego lansowozu lepiej przypasuje V8 na leniuchu <ok>
dżanas pisze:- polowanie na grill RS2
i Ty tez chcesz zrobic "wiecej M3 niz wypuscila fabryka" :?: ehhh...


poza tym lans bauns i gra muzyka, powodzenia w modach <bravo>

dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 21 kwie 2010, 17:48

deejay.ftb Powiem tak nie wiem czy się w ogóle to uda bo trudno dostać taki silnik poza tym szkoda że w Cabrio nie praktykowali czegoś mocniejszego i w dodatku quattro :-/ ewentualnie rozważałem opcję silnika z S2 bo i nawet tańsze części a w dodatku łatwiej go "trafić" a co do V8 hmm pewnie by się upchało takie cuś lecz jak na razie to muszę się zadowolić tym co mam ...

A i jeszcze coś nie jestem zwolennikiem jazdy bez dachu z głośną muzyką nie podnieca mnie to :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 21 kwie 2010, 19:02

hmm...
- zeby zrobic cabrio w kfatro musieliby jak sadze wyeliminowac tylne siedzenia bo juz teraz podwozac kogos z tylu dajemy mu do zrozumienia ze niespecjalnie go lubimy ;-)
- V8 zmiesci sie wcale nie trudniej niz R5 - skoro wchodzi do B2 to tym bardziej wejdzie do Cabrio
- osobiscie uwazam ze lansowoz nie musi byc piorunujaco szybki, chyba ze wolimy lans przez performance ale z kolei w takiej sytuacji nie kupujemy kabrioletu ktory (poza nielicznymi wyjatkami jak Aston Vantage Roadster czy 911 Turbo Cabrio) jest autem z gruntu bardziej spacerowym niz sportowym :mrgreen:
- absolutnie nic nie sugerowalem odnosnie muzyki, najwyrazniej uzylem za malo cudzyslowow. bez urazy <piwo>

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 21 kwie 2010, 22:58

dżanas pisze:szkoda że w Cabrio nie praktykowali czegoś mocniejszego i w dodatku quattro
Myślę że celowo nie dawali nic mocniejszego bo bez przygotowania przy tak mocnych silnikach jak dajmy na to rs2 buda cabrio myślę fajnie by falowała przy mocniejszym depnięciu. Za mało sztywna jest pewnie.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 kwie 2010, 23:35

BUDA CABRIO JEST SZTYWNIEJSZA NIZ INNE NADWOZIA
skad pomysl ze nie jest? przeciez wazy i 1/5 wiecej niz wasze wozy, a cala roznica masy poszla w podloge... ahhh mozna mowic i mowic ;p
dobra, co do 2,2T, to bylo przeciez kilka na allegro swego czasu, wiec ogolnie da sie zrobic i nie przeszkadza za bardzo, czemu za bardzo? skoro trakcja oski konczy sie w granicach 200 koni, to po co pchac 270? buksowanie kol na 5tce chyba nie jest znosne na dluzsza mete jazdy autem?
a co do muzyki glosnej w cabrio to ja uwielbiam, szczegolnie przy otwartym dachu, mimo trzeszczacej klapy bagaznika ;p

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 22 kwie 2010, 00:04

...a ja widze znacznie bardziej trywialny powod takiego stanu rzeczy - po prostu goscie w Ingolstadt nie starali sie zbytnio bo w tym czasie europejska konkurencja w postaci Mercedesa i BMW nie oferowala w tej klasie cenowej nic wyraznie mocniejszego :mrgreen:

dżanas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 20 kwie 2009, 20:05
Lokalizacja: OP

Post autor: dżanas » 22 kwie 2010, 19:44

też mi się wydaje że Audi nie miało konkurenta w tej klasie no a szkoda bo tak czy siak trzeba kombinować ale jak wiadomo polak potrafi ;) <piwo>

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 22 kwie 2010, 20:30

Kolczat, to, że Cabrio jest cięższe nie znaczy, że jest sztywniejsze. Bo nie jest. Jest miększe od Coupe czy sedana. Waga poszła w usztywnienie podwozia by zrekompensować brak sztywności dawanej przez dach.

Granica ośki na 200 koniach to kolejny mit. Kto widział ćwiartkowozy fwd z 300 kuńmi ten wie.

A co do mocy silnika w Cabrio, to 4.2 w RS4 Cabrio
Efekt potęgował brak dachu nad głową i magiczny guzik "S" na kierownicy. Za jego sprawą samochód zaczął ostrzej reagować na pedał gazu, a dźwięk silnika stał się bardziej donośny. Co z tego, skoro na nierównej dwupasmówce wokół Rzymu czuć było, że silnik przerasta możliwości nadwozia? Wystarczyło w czasie jazdy wsunąć palec w szczelinę drzwi, by przekonać się, jak pracuje cała karoseria.
Wysokie Obroty - RS4 Cabrio

Cabrio na seryjnym podwoziu z 2.2T pod maską będzie falowało jak budyń.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 22 kwie 2010, 23:28

slugs, ani Ty ani ja nie jezdzilismy cabrio 80 z silnikiem 2.2T wiec nie mamy co sie sprzeczac, a przyklad rs4? no coz moze wartalo by sprawdzic osiagi silnikow montowanych w tych modelach?
200koni to mit? ja nie mowie o autach przygotowywanych do cwiartek tylko o autach ktore jezdza w zakretach, i wyobraz sobie ze na zakrecie wciskajac gaz w 200konnej osce bez zadnych elektronicznych zabezpieczen mozesz szybko myslec o wykupieniu zapasu magazynu z przegubow...

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 23 kwie 2010, 00:52

...pod warunkiem ze dozyjesz wyjscia z tego zakretu :-P
jezdzac mocna przednia oska trzeba moim zdaniem przede wszystkiem miec cos niecos w glowie i wiedziec co wolno a co nie gdy podajemy na asfalt 200+ doladowanych "ogonow" przez kola ktorymi mamy jednoczesnie zamiar przynajmmniej z grubsza ogarniac kierunek jazdy i juz nie tak z grubsza lwia czesc hamowania.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 23 kwie 2010, 08:06

Kolczat rozpocznijmy od tego, że w zakręcie gazu się nie dodaje. W zakręcie trzyma się prędkość, przyspiesza się na wyjściu z zakrętu.

Jak ktoś w zakręcie wciska gaz i martwi się o półośki to życzę mu szerokiej drogi, bo bardziej powinien się bać, że wyleci prosto w rów. Szczególnie w Audi - czy to ośce czy to w quattro - gdzie, żeby pójść zakręt pełną kitą trzeba ten przód dociążyć, a nie jeszcze starać się zrywać przyczepność.

Buda Cabrio podobnie jak silnik 2.2T to archaiczne wynalazki, jednak mocy się nie oszuka. 20 lat później Audi zrobiło RS4 Cabrio, gdzie zastosowano najnowocześniejsze podwozie i mocarny silnik (dla mnie to odpowiednik tego czym by było Cabrio 2.2T) i rezultat ująłem w cytacie.

Wszystko zależy od oleju w głowie :-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl