[ b4 abt] stuki w przednim zawieszeniu
[ b4 abt] stuki w przednim zawieszeniu
Witam koledzy i proszę o pomoc. Po generalnym remoncie przedniego zawieszenia (wymiana poduchy,amorki GH, końcówki drazków,tuleje wachacza TRW),coś stuka,diagnosta sprawdzał amorki i miały 72-55%,stwierdził że są 100% sprawne,brak luzów w zawieszeniu.Co to może być?
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2010, 20:27 przez BULINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [ b4 abt] stuki w przednim zawieszeniu
A to Ci dobre, nie patrz na sztuczne wykresy, pic na wodę, zastanów się co wymieniłeś a czego nie i napisz na forum to coś się poradziBULINEK pisze:diagnosta sprawdzał amorki i miały 72-55%,stwierdził że są 100% sprawne,
Tak jak na wstepie napisałem,wymienione zostały:amorki na GH,poduchy FEBI,odboje z osłoną,koncówki drażków kierowniczych,tuleje wachacza TRW,swoznie były dobre. Diagnosta zadnych luzów nie znalazł,sprawdził amory i po tygodniu jazdy miały 72-55%
Minimalny luz wyczuwalny jest w kolumnie po włożeniu amora,śruba dokrecona na max.
Zastanawiam się nad wymiana amorów na sachsy
Minimalny luz wyczuwalny jest w kolumnie po włożeniu amora,śruba dokrecona na max.
Zastanawiam się nad wymiana amorów na sachsy
W styczniu wymieniałem amory i gdy odebrałem auto strasznie mi coś z tyłu waliło jak by siedział danio i młotkiem tłukł... wróciłem się, wjechałem na trzepaki - wynik 50%-43% nowe amory!!! Postawiłem auto znów na warsztat, rozłożyli popatrzyli w etke złożyli i jest cacy.
Okazał się, że coś źle złożyli na tyle. Końcowy wynik po 85%+
Okazał się, że coś źle złożyli na tyle. Końcowy wynik po 85%+
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2010, 20:54 przez LeeOne, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Witam . Dolacze sie do tematu gdyz nbie chce zakladac nowego . Mam nastepujacy problem . Mianowicie chodzi oto ze jak jade swoim samochodem po naszych polskich drogach i trafie na jakas wieksza koleine to slychac wielki stuk z przodu . Wszystko to zaczelo sie po wymianie zawieszenia a konkretnie sprezyn i amorkow (sportowe -40 mm ) sworzni i koncowek drazkow kierowniczych . Myslalem ze mogloby to byc spowodowane uderzeniami drazka kierowniczego o karoserie przez to ze zawieszenie sie obnizylo ? Prosze o pomoc jezeli wie ktos co to moze byc . Pozdrawiam