ja regulowałem tą śrubką po zerwaniu blomby, ale czy da się ustawić za pomocątej śrubki idelne chodzenie silnika? mam możliwość analizatora spalin podpięcia ale czy to będzie potrzebne?seba6891 pisze:mam to samo ramie tarczy jest lekko opocone w najnizszym punkcie czyli tuz nad filtrem. ciekawe skad to splywa <hmm>luk448 pisze:Jak i czy ktoś poradził sobie z cieknącą benzyną na filtr powietrza?
przeczytalem w Sam Naprawiam A80/90 i ta regulacja tyczy sie tylko silnika PS NG ma zaplombowana srobe regulacji biegu jalowegoBartek90 pisze:Hmm.. z tego co mi wiadomo to prędkości obrotowej biegu jałowego w NG na KE-J się nie reguluje. KE-J rózni się tym od K-J że nie posiada śróby regulacyjnej jałówki, tutaj na wysokości przepustnic, więc regulacja jest chyba raczej nie możliwa.. Być może się mylę, proszę mnie poprawić.
[ Dodano: 2010-04-13, 12:15 ]
dokładnie :mrgreen: licznik podaje tylko poglądową prędkość a jeśli jeszcze mamy inne koła niż seria to różnica w pokazywaniu jest jeszcze inna.luk448 pisze:Jeśli chodzi o prędkości maksymalne to raczej nie powinniśmy opierać się na wskazaniach licznika.Lepiej mieć na pokładzie Gps-będzie on bardziej dokładny niż pokładowy prędkościomierz.