Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 avant 1,9tdi 1Z] szarpanie kolo 2 tys obrotów

ODPOWIEDZ
lomycek111
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 07 cze 2007, 14:36
Lokalizacja: debica

[b4 avant 1,9tdi 1Z] szarpanie kolo 2 tys obrotów

Post autor: lomycek111 » 07 cze 2007, 14:52

Witam wszystkich, mam problem ze swoim autem, a mianowicie odczuwalne jest nieprzyjemnie szarpanie podczas przyspieszania albo spokojnej jazdy w zakresie okolo 2 tys obrotów, nie iwme co to moze byc czy wtryski czy cos z turbina, a moze zawor sterujacy doplywem spalin , POMÓŻCIE. Dodam ze w zasadzie nie ma znaczenai czy silnik jest goracy czy zimny, z góry dziekuje za pomoc.

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 07 cze 2007, 15:18

Najlepiej zapnij VAG-a i Ci wyjdzie co jest nie tak.. Wydaje mi sie ze nie ma sensu grzebac w czyms bez pewnosci gdzie tkwi przyczyna.. A tych moze byc wiele ale najprawdopodobniej cos z pompa wtryskowa.. Kat wtrysku, wtrysk sterujący, nastawnik itp.. Moze zapowietrzony uklad.. słabnące turbo.. Pozdro
ASZ+ niedługo z gtb2260vk

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 07 cze 2007, 21:38

Fakt najpierw konieczna diagnoza VAGiem, co mozesz sprawdzic szybkim sposobem to sciagniej wezyk od EGR wsadz w ow zawor zapalke aby go chwilowo zaslepic zaloz ponownie wezyk cisnieniowy i zrob probna jazde, i napisz wiecej jak sie objawia to szarpanie ...
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm

https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557

quattros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 mar 2007, 11:21
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: quattros » 18 cze 2007, 11:24

nastawnik indukcyjny w pompie jest zabrudzony

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 18 cze 2007, 12:55

U mnie było podobnie, a do tego zdarzało się, że potrafił zgasnąć. Pomogło zapsiukanie WD40 okrągłej wtyki pod maską (od sterowania pompą)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga