Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3Ng] Problem jeżeli silnik jest obciążony Słabnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
piolux1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2009, 19:33
Lokalizacja: Warszawa

[80 b4 2.3Ng] Problem jeżeli silnik jest obciążony Słabnie

Post autor: piolux1989 » 25 kwie 2010, 19:28

Witam mam problem moja audiola gdy sie juz nagrzeje to powyżej 3tys obrótów zaczyna sie przestój w mocy samochód pracuje ale silnik zaczyna lekko wyc a on nie przyspiesza i musi nastąpic zmiania biegu
Ostatnio poprostu po pewnym czasie zaczoł mi sie tez dławic zaczeło nim rzucać i praktycznie nie przyspiesza i ale to raz na jakiś czas i co dziwne gdy sie zatrzymam zgasze i zapale silnik wszystko jest ok trochę pojedze i znowu to samo
Kable i Swiece sprawdzone Pompa Paliwa Sprawdzona Sonda i Katalizator sprawdzony

Pomocy co może sie dziać
Na wolnych obrotach i zimnym silniku wszystko jest ok

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 25 kwie 2010, 23:30

Czujnik temperatury? Rzuć okiem tutaj: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ (trzeba założyć konto w "centrum")

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 26 kwie 2010, 22:10

zaczyna wyć - to znaczy wchodzi na obroty i nie przyśpiesza ?
jeżeli tak to pewnie kończy się sprzęgło

lucasso83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:35
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: lucasso83 » 20 maja 2010, 16:05

Piolux, mam w swojej Coupe silnik NG i od jakiegoś czasu mam te same objawy co ty.

Mam wymienione świece, kable, kopułkę i palec rozdzielacza, olej, filtr oleju, filtr paliwa, filtr powietrza, 2 tygodnie temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą, planowałem głowicę i gniazda zaworów, wymieniłem wszystkie uszczelniacze i uszczelki w silniku, czyściłem wtryski, dziś wymieniłem sondę lambda na nową Boscha...
Jedyne co mi przychodzi do głowy to pompa paliwa, ale wydaje mi się, że gdyby to była pompa ta nie dawałaby odpowiedniego ciśnienia zarówno przy zimnym i rozgrzanym silniku, a tak samo jak u ciebie samochód szarpie i traci moc tylko gdy jest rozgrzany.

Ręce już mi opadają, bo nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś jeszcze miał podobne objawy i podpowie co można jeszcze sprawdzić/wymienić.

fiv3d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 18 maja 2010, 12:48

Post autor: fiv3d » 21 maja 2010, 11:17

A co jeśli cewka wariuje ??
Ja ze szwagrem walczymy z czymś podobnym... zmieniliśmy troche osprzętu i min. cewkę... jest jak by troszkę lepiej..

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 22 maja 2010, 10:35

A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 22 maja 2010, 20:52

Karto pisze:A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?
To by wyczuł w pedale gazu że coś nie tak.
To wygląda jak by miał zły skład mieszanki. Może przepływka, może ciśnienie paliwa. Nie wykluczam że coś z elektryką.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 23 maja 2010, 16:10

Leszek pisze:
Karto pisze:A może 2 przepustnica się zawiesza? Na nagrzanym silniku bo obudowa przepustnicy od ciepła pracuje i zaczyna coś w mechanizmie przyblokowywać?
To by wyczuł w pedale gazu że coś nie tak.
To wygląda jak by miał zły skład mieszanki. Może przepływka, może ciśnienie paliwa. Nie wykluczam że coś z elektryką.
Hm, możliwe, ale z tego co pamiętam to linka od gazu obraca małą przepustnicą, a ta dopiero odchyla tą większą. Mogę się mylić, w każdym razie warto sprawdzać takie duperele jeżeli nic nas to nie kosztuje. Pozdrawiam.

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 28 maja 2010, 22:44

Ja koledzy dołącze się mam ten sam problem rano gdy jadę do pracy na lpg ciągnie mocno a jak silnik złapie temperaturę do już słabiej wkręca sie na lpg i nie wiem w czym tkwi problem

rafał84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 29 maja 2010, 23:41
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rafał84 » 30 maja 2010, 00:57

Witam mam ten sam problem z moją 90 2.3NG po odpaleniu przez chwile jedzie ok, a potem powyżej 3 tysięcy na obrotomierzu i muł, silnik wyje jak by miał się rozpaść. Walcze z tym problemem już od dłuszego czasu wymieniłem: świece, przewody, kopułkę, palec, czujnik spalania stukowego. i nic to niedało najdziwniejsze jest to cytuje kolege "ze gdy sie zatrzymam zgasze i zapale silnik wszystko jest ok trochę pojedze i znowu to samo" obroty równiutkie na pb jak i na gazie zero falowania. Koledzy pomocy już pomysły mi się skończyły. Pozdrawiam

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 30 maja 2010, 08:54

Warto rzucić okiem tutaj, może ma to jakiś związek:
https://audi80.pl/ng-coupe-slaba-iskra-vt42543.htm

josseff75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 kwie 2010, 11:37

Post autor: josseff75 » 31 maja 2010, 17:35

pod drugą przepustnica znajduje sie( przekaznik polozenia pedalu gazu ) on też regulje kiedy zamyka sie ssanie wiec chodzi mi oto ze gdy silnk sie nagrzeje on nadal jest otwarty i wtedy traci moc umnie bylo to samo jak wy opisujecie poprostu byl przerwany przewud po wymianie wszystko wrucilo do normy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl