[ B4 1,9TDI 1Z] nastawnik?czy głowica?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
[ B4 1,9TDI 1Z] nastawnik?czy głowica?
witam dzisiaj odpalam niunię i kłeby dymu i nierówna praca silnika ok sprawdziłem świece 1spalona a że miałem zapasową to wymieniłem odrazu, palę maszynę i dalej jakoś nierówno chodzi pojeździłem trochę żeby złapał temp.i niby ok . postał trochę odpalam go znowu nierówna praca silnika(jakby nie na wszystkie gary chodził)i teraz pytanie świece dobre paliwo ok filtr,przewody ok. co może być? :cry: wogóle to jakby gorzej się zbierał nie ma problemu żeby te 160 pojechać ale jakoś tak coś mi tu nie pasuje <ok> i tak przy okazji zna ktoś dobrego gościa z VAGiem?z okolic Tomaszowa Lubelskiego,Zamościa lub Biłgoraja?aha zetorka mam na pierburgu ,wcześniej czyściłem n75 i było ok także nie wiem czy n75 jest dobry czy nie ale raczej to nie ma nic wspólnego z nierówną pracą silnika
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, 22:59 przez gibaj, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tak nagle dzisiaj odpalam i to samo telepie silnikiem a dym taki siwy prawie czarny jakby nie chodził na wszystkie gary jak przygazuję to jest lepiej ,świece na 100% dobre ,aha załączyły się na chwilę bo w nocy był przymrozek ,nagle się tak zrobiło nic nie było robione przy silniku itd.powietrza w przewodach nie ma aha podchodzi już wymiana filtrów ale nie sądzę żeby to było to i pali na dotyk nie trzeba go kręcić czy coś takiego pali jak zawsze aha nie mam jak zrobić logi bo muszę się umawiać do mechanika może jutro do niego podjadę to podłączy do kompa i zobaczymy szkoda że niedziela dzisiaj bo już bym coś z tym robił ,właśnie że tak nagle się to stało nic nie było kombinowane przy pompie czy silniku aha w piątek wymieniałem końcówki drążków i mechanior ostro stukał w nie żeby wybić tak myślę że pompa mogłaby się przestawić z tego stukania?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bez przesady ,raczej nie możliwe .gibaj w twoim przypadku stawiam na problem z którymś wtryskiem .A do wyciągania końcówek drążków używa się ściągacza a nie wali młotkiem.Jak są bardzo zapieczone to napina się ściągaczem i wystarczy raz a dobrze prz....ć młotkiem i nie ma opcji żeby nie puścił .gibaj pisze:aha w piątek wymieniałem końcówki drążków i mechanior ostro stukał w nie żeby wybić tak myślę że pompa mogłaby się przestawić z tego stukania?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
no tak bo pali na dotyk martwię się bo trzeba do pracy jeździć szkoda że nie mieszkam bliżej ciebie MUNIOR to bym podjechał na małą diagnostykę i mi się wydaje że któryś wtrysk skoro świece dobre itd.telepie silnikiem strasznie po przygazowaniu mniej da się samemu to sprawdzić?który wtrysk? chyba nie pewnie bez fachowca się nie obejdzie
[ Dodano: 2010-04-25, 12:11 ]
słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie? czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
[ Dodano: 2010-04-25, 12:11 ]
słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie? czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak jak ci pisałem na priv :wykręć wszystkie wtryski i daj przynajmniej do sprawdzenia .Będziesz miał jasność .A vag do wtrysków nie potrzebnygibaj pisze:słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie? czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
w gr. 013 można zobaczyć korekty wtryskówMUNIOR pisze:Tak jak ci pisałem na priv :wykręć wszystkie wtryski i daj przynajmniej do sprawdzenia .Będziesz miał jasność .A vag do wtrysków nie potrzebnygibaj pisze:słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie? czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,miałem na mysli że ustawić wtrysków vagiem się nie da bo kolega gibaj, pytał na priv .A w gr.013 oczywiście można sobie zobaczyć korekcje ,powinny być w miarę równe na wszystkich 3 cylindrach .Duża róznica na + w korekcjach na którymś wtrysku może oznaczać że coś się z nim dzieje lub ciśnienie sprężania na tym cylindrze jest mniejsze.U mnie korekcje są małe i wyrównane . Pochwale się jeszcze wartościami ciśnienia w moim zetorku 1-29. 2-28,5. 3-28. 4-27,5. mierzone na zimnym silniku .Przebieg niby 230 tys ale to raczej mało prawdopodobne i szacuje żę może być powyżej 300tys,wiem że niektórzy mają lepsze wyniki ale cieszy mnie to że są bardzo małe różnice co świadczy o równomiernym zużyciuUKI_XX pisze:gibaj napisał/a:
słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie? czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
Tak jak ci pisałem na priv :wykręć wszystkie wtryski i daj przynajmniej do sprawdzenia .Będziesz miał jasność .A vag do wtrysków nie potrzebny
w gr. 013 można zobaczyć korekty wtrysków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
byłem u pompiarza dzisiaj i wtryski ok i pompa też ,przyczyna prawie białego dymu to albo uszczelka pod głowicą poszła albo któryś z tłoków pęknięty i teraz pytanie czy opłaca się remontować jak będzie trzeba wymieniać tłoki,pierścienie itd.czy lepiej kupić cały silnik bo znalazłem za 1500-1800 zł kompletny ? jeśli to tylko uszczelka pod głowicą to pół biedy ale jak któryś z tłoków jest walnięty albo sama głowica pęknięta to chyba nie ma sensu jak mówicie co tu wymyśleć?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
słuchaj byłem dzisiaj u jednego u drugiego to tak mi nagadali że już szukam silnika drugiego jutro będzie mi go znajomy mechanior rozbierał to się okaże ale ja już biorę po uwagę najgorszą wersję i tak przy okazji ma ktoś części albo cały silnik 1Z?chodzi mi o tłoki itd.mam nadzieję że to tylko uszczelka bo jak tłok albo głowica to będzie kiszka <placze> ciekawe czy dużo by było kombinowania jakbym chciał założyć np.AFN albo AHU?
[ Dodano: 2010-04-29, 19:58 ]
już wiadomo 2tłoki pęknięte także idzie zetorek na części :cry:
[ Dodano: 2010-04-29, 19:58 ]
już wiadomo 2tłoki pęknięte także idzie zetorek na części :cry: