UKI_XX pisze:gibaj napisał/a:
słuchajcie mieliście rację jak popuszczę drugi wtrysk od paska rozrządu to telepanie ustaję czyli 1wtrysk mam walnięty i teraz pytanie czy wymieniać wszystkie?

czy ten jeden?i czy da radę to zrobić bez VAGa?
Tak jak ci pisałem na priv :wykręć wszystkie wtryski i daj przynajmniej do sprawdzenia .Będziesz miał jasność .A vag do wtrysków nie potrzebny
w gr. 013 można zobaczyć korekty wtrysków

Zgadza się ,miałem na mysli że ustawić wtrysków vagiem się nie da bo kolega
gibaj, pytał na priv .A w gr.013 oczywiście można sobie zobaczyć korekcje ,powinny być w miarę równe na wszystkich 3 cylindrach .Duża róznica na + w korekcjach na którymś wtrysku może oznaczać że coś się z nim dzieje lub ciśnienie sprężania na tym cylindrze jest mniejsze.U mnie korekcje są małe i wyrównane . Pochwale się

jeszcze wartościami ciśnienia w moim zetorku 1-29. 2-28,5. 3-28. 4-27,5. mierzone na zimnym silniku .Przebieg niby 230 tys ale to raczej mało prawdopodobne i szacuje żę może być powyżej 300tys,wiem że niektórzy mają lepsze wyniki ale cieszy mnie to że są bardzo małe różnice co świadczy o równomiernym zużyciu