[B4 ABM Sedan] 80tka 1.6 ! 1994 by Gerion
[B4 ABM Sedan] 80tka 1.6 ! 1994 by Gerion
Witam Wszystkich Audice odkupilem od Gornika ktory przesiadl sie na compi juz chyba w sierpniu tamtego roku, ale od tamtej pory co chwile cos kombinuje i konca nie widac ;p
Jesli chodzi o eletryke to to auto niewiele ma z nia wspolnego poza podstawowymi ukladami :mrgreen: Dolozylem mu tylko centralny zamek z pilotem bo otwieranie kazdych drzwi po koleji zbyt praktyczne nie bylo
To co ja do niego wlozylem/wymienilem:
Radio Kenwood W-3044AY z oczywiscie czerwonym podswietleniem 8-)
Wycieraczki plaskie Valeo prosto od kolegi Duo
Rezystorek dmuchawy
Instalacja gazowa ze sterownikiem - jednopunkt
Kierownica Cabrio/Coupe/S2
akumulator 53mah (polski, nie pamietam marki ;p)
Glosniki Helix DB 62.1 + taschki (wlasnej roboty, co widac:)
Skrzynia Blaupunkta GT1200
Wzmacniacz Magnat Edition Two + pelne okablowanie
Laczniki stabilizatorow
Olej Mobil One, filtry paliwa, oleju, powietrza
Tlumik srodkowy
centralny zamek z pilotem ze zmiennym kodem (ze niby lepszy, tez jakiegos polskiego producenta;)
Tarcze + klocki
Zacisk hamulca prawy przod bo biedny pekl przy wymianie
Kable zaplonowe JP do gazu
Swiece NGK
Czujnik temperatury do ECU i zegarow
Mechaniczna polerka
Jesli chodzi o eletryke to to auto niewiele ma z nia wspolnego poza podstawowymi ukladami :mrgreen: Dolozylem mu tylko centralny zamek z pilotem bo otwieranie kazdych drzwi po koleji zbyt praktyczne nie bylo
To co ja do niego wlozylem/wymienilem:
Radio Kenwood W-3044AY z oczywiscie czerwonym podswietleniem 8-)
Wycieraczki plaskie Valeo prosto od kolegi Duo
Rezystorek dmuchawy
Instalacja gazowa ze sterownikiem - jednopunkt
Kierownica Cabrio/Coupe/S2
akumulator 53mah (polski, nie pamietam marki ;p)
Glosniki Helix DB 62.1 + taschki (wlasnej roboty, co widac:)
Skrzynia Blaupunkta GT1200
Wzmacniacz Magnat Edition Two + pelne okablowanie
Laczniki stabilizatorow
Olej Mobil One, filtry paliwa, oleju, powietrza
Tlumik srodkowy
centralny zamek z pilotem ze zmiennym kodem (ze niby lepszy, tez jakiegos polskiego producenta;)
Tarcze + klocki
Zacisk hamulca prawy przod bo biedny pekl przy wymianie
Kable zaplonowe JP do gazu
Swiece NGK
Czujnik temperatury do ECU i zegarow
Mechaniczna polerka
Gerion, w końcu wrzuciłeś auto. Moje pierwsze oczko w głowie.
Aż mi się przypomniał początek zabawy z autami. Mi służyła godnie i solidnie.
Dobre zmiany widzę poczynione, odciemniłeś szyby, mi się podobał ten kolor
nadwozia z ciemnymi szybami.
Przebieg w momencie sprzedaży prawie rok temu w granicach 150-155 tys. km.
Jednak przekonałeś się do trójramiennej kierownicy. Pozdro.
Aż mi się przypomniał początek zabawy z autami. Mi służyła godnie i solidnie.
Dobre zmiany widzę poczynione, odciemniłeś szyby, mi się podobał ten kolor
nadwozia z ciemnymi szybami.
Przebieg w momencie sprzedaży prawie rok temu w granicach 150-155 tys. km.
Jednak przekonałeś się do trójramiennej kierownicy. Pozdro.
Nie odciemnialem szyb Tak jak piszesz swietnie pasuja do tego lakieru - no worries
Co do kiery - nawet gdy ja kupilem ciagle cos mi w niej nie pasowalo ale to byl najprostszy sposob zeby dzialal odbijak i klakson. Dopiero po kilku tyg stwierdzilem "kur... zaje... jest ta kiera"
Faktycznie zle cos policzylem, ja dojechalem poki co z 15-16k wiec bedzie miala ok. 170 tysi
Pozdrawiam
Co do kiery - nawet gdy ja kupilem ciagle cos mi w niej nie pasowalo ale to byl najprostszy sposob zeby dzialal odbijak i klakson. Dopiero po kilku tyg stwierdzilem "kur... zaje... jest ta kiera"
Faktycznie zle cos policzylem, ja dojechalem poki co z 15-16k wiec bedzie miala ok. 170 tysi
Pozdrawiam
Dokladnie - 1.6
Co do zaslug - wiadome ze to glownie zasluga Gornika Jesli chodzi o zmiany to raz ze nie mam zbytnio pomyslu (nie siedze w tym, pierwsze co chcialbym wlozyc to jakies fajne fele 16 albo 17 , a dwa ze planuje wlasna dzialalnosc wiec poki jeszcze jestem na etacie zrobilem wszystko co trzeba zebym mogl w miare mozliwosci pojezdzic bezawaryjnie bo roznie moze byc z finansami po przejsciu na swoje
Dzieki za dobre oceny, ta lapowka dla Gornika za auto wraca sie z nawiazka <ok>
Co do zaslug - wiadome ze to glownie zasluga Gornika Jesli chodzi o zmiany to raz ze nie mam zbytnio pomyslu (nie siedze w tym, pierwsze co chcialbym wlozyc to jakies fajne fele 16 albo 17 , a dwa ze planuje wlasna dzialalnosc wiec poki jeszcze jestem na etacie zrobilem wszystko co trzeba zebym mogl w miare mozliwosci pojezdzic bezawaryjnie bo roznie moze byc z finansami po przejsciu na swoje
Dzieki za dobre oceny, ta lapowka dla Gornika za auto wraca sie z nawiazka <ok>
Gerion w bagażniku tam gdzie jest wnęka na koło zapasowe, a u Ciebie
na butlę LPG masz naklejkę z czterocyfrowym kodem lakieru. Już nie pamiętam
jaki tam jest, ale np. wygląda on tak LY5T.
Masz ten kod, jedziesz do mieszalni lakierów samochodowych np. Standox.
Podajesz im, mówisz jakie auto i jak rok produkcji. Dorobią Ci lakier w sprayu,
oklejasz dokładnie listwy gazetą i taśmą papierową, matujesz, odtłuszczasz,
schnie i zrobione. Auto będzie wyglądać duuużo lepiej.
na butlę LPG masz naklejkę z czterocyfrowym kodem lakieru. Już nie pamiętam
jaki tam jest, ale np. wygląda on tak LY5T.
Masz ten kod, jedziesz do mieszalni lakierów samochodowych np. Standox.
Podajesz im, mówisz jakie auto i jak rok produkcji. Dorobią Ci lakier w sprayu,
oklejasz dokładnie listwy gazetą i taśmą papierową, matujesz, odtłuszczasz,
schnie i zrobione. Auto będzie wyglądać duuużo lepiej.
W życiu nie dorabiaj farby w sprayu one czegoś nie mają w sprayu nie wiem dokładnie gdzieś czytałem na forum jakimś i ta farba dokładnie nie zasycha i nie twardnieje tak jak powinna i mocniejszy ruch paznokciem i farba schodzi i powiem ci że sprawdzone kolega chciał zrobić zaprawki w vw polo i tez dorobił w sprayu i takie objawy jak pisałem.gornik pisze:Dorobią Ci lakier w sprayu,
oklejasz dokładnie listwy gazetą i taśmą papierową, matujesz, odtłuszczasz,
schnie i zrobione. Auto będzie wyglądać duuużo lepiej.