[B3 JN] Nie pali i nie jeździ na benzynie
Mechanik ci tak powiedział że to czujnik hala? Mam ich w domu ze dwa bo też wymieniałem, też mi tak mówili.Strata kasy. Czujnik jak padnie auto nie zapali wcale, więc chyba nie. Moja siostra miała taki przypadek co prawda w innym aucie,ale podobne objawy jeździła po mechanikach i nic. Tym bardziej że akumulator miała nowy. Zapomniała tylko powiedzieć że kupiła go w hipermarkecie w promocji. Po trzech miesiącach udręki była zmuszona założyć inny akumulator bo swój pożyczyła.Włożyła jakiś stary z garażu i zdziwiła się że nie ma żadnych dolegliwości. Spróbować nie zaszkodzi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 sty 2010, 18:51
Bandzior30,
Może to wina przekażnika nr 30 który masz nad nodami pod kierownicą. Z tego co wiem to częsta przyczyna takiego zachowania.
A jak nie to to prosze lektura na wieczór dla ciebie <ok> Wszyscy z piszących mają podobne objawy.
https://audi80.pl/80-b...kra-vt35026.htm
https://audi80.pl/b4-a...kry-vt34167.htm
https://audi80.pl/b4-a...4167.htm#362489
https://audi80.pl/coup...3,15.htm#358921
Może to wina przekażnika nr 30 który masz nad nodami pod kierownicą. Z tego co wiem to częsta przyczyna takiego zachowania.
A jak nie to to prosze lektura na wieczór dla ciebie <ok> Wszyscy z piszących mają podobne objawy.
https://audi80.pl/80-b...kra-vt35026.htm
https://audi80.pl/b4-a...kry-vt34167.htm
https://audi80.pl/b4-a...4167.htm#362489
https://audi80.pl/coup...3,15.htm#358921
Witam wszystkich przyczyną tego iż nie dzierżyła na benzynce były świeczki (zmiana z ngk pb6e) na beru i druga bardzo błacha i głupia przyczyna przebicie na przewodzie od cewki do rozdzielacza. Po wymianie tego silnik dostał drugą młodość gada na benzynce za pierwszym przekręcenie rozruchacza. Proste rozwiązania są najtruniejsze. Pozdrawiam wszystkich. To też temat do zamknięcia.
Witam wszystkich przyczyną tego iż nie dzierżyła na benzynce były świeczki (zmiana z ngk pb6e) na beru i druga bardzo błacha i głupia przyczyna przebicie na przewodzie od cewki do rozdzielacza. Po wymianie tego silnik dostał drugą młodość gada na benzynce za pierwszym przekręcenie rozruchacza. Proste rozwiązania są najtruniejsze. Pozdrawiam wszystkich. To też temat do zamknięcia.
Panowie mam podobny problem...
Audi 90 2.3 + LPG 87r. Kupiona po strzale na gazie. Na LPG pracuje bez problemów ale oczywiście podstawa to musi chodzić na benzynie a niestety po odpaleniu od razu gaśnie. Wymieniłem ta metalowa membranę ponieważ była pogięta i pęknięta oraz metalowa podstawę z gumą na której się opiera ta membrana. Tłoczek od rozdzielacza chodzi dobrze i membrana da się poruszać i nie zacina się oczywiście. Ustawiona jest na ok 2mm od brzegu. Zdjęcie wtyczki z regulatora ciśnienia nic nie daje. Po zatkaniu ręka dolotu powietrza do kolektora i podciągnięciu wyżej membrany (tak aż tworzy się spora szczelina) silnik odpala i chodzi normalnie przez jakiś czas, później gaśnie. Wiec raczej wykluczam wtryski i czujniki chyba? Aha, guma była pęknięta dosyć poważnie ale klej na gorąco załatwił sprawę i innych nieszczelinosci nie wykryłem...
Będę wdzięczny za podpowiedzi bo może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem i wie co jeszcze można sprawdzić?
Audi 90 2.3 + LPG 87r. Kupiona po strzale na gazie. Na LPG pracuje bez problemów ale oczywiście podstawa to musi chodzić na benzynie a niestety po odpaleniu od razu gaśnie. Wymieniłem ta metalowa membranę ponieważ była pogięta i pęknięta oraz metalowa podstawę z gumą na której się opiera ta membrana. Tłoczek od rozdzielacza chodzi dobrze i membrana da się poruszać i nie zacina się oczywiście. Ustawiona jest na ok 2mm od brzegu. Zdjęcie wtyczki z regulatora ciśnienia nic nie daje. Po zatkaniu ręka dolotu powietrza do kolektora i podciągnięciu wyżej membrany (tak aż tworzy się spora szczelina) silnik odpala i chodzi normalnie przez jakiś czas, później gaśnie. Wiec raczej wykluczam wtryski i czujniki chyba? Aha, guma była pęknięta dosyć poważnie ale klej na gorąco załatwił sprawę i innych nieszczelinosci nie wykryłem...
Będę wdzięczny za podpowiedzi bo może ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem i wie co jeszcze można sprawdzić?
To ja podzielę się swoim przypadkiem (może ktoś coś poradzi?). Posiadam audi 80B3 silnik 2.0 3A z LPG. Gdy silnik jest zimny autko pali na Pb od strzała, gdy chce zapalić ciepłe autko jest już trochę gorzej, ale też pali, problem jest gdy auto rozgrzeje się na benzynie, wtedy to kaplica, nie trzyma obrotów (zalewa się?) wyprzedzić jakieś auto to masakra, dusi się, dławi. Na LPG zbiera się 100 razy lepiej i ten problem nie występuje. Po drugie posiadam instalacje LPG w kole lovato i chciałem się zapytać czy jest możliwość awaryjnego odpalenia na gazie? bo standardowo na pewno nie ma takiej opcji (tylko Pb)
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Saraa96, po 1 jak się podczepiasz do jakiegoś tematu to zwróć uwagę na to by było to temat o tym samym silniku Pm to zupełnie co innego.
po 2 nie wiem na ile masz zdolności na to by robić to samej bo powodów może być dużo i trzeba by wszystkie wyeliminowywać więc trochę zabawy będzie
A więc tak trzeba sprawdzić: pompę paliwa czy chodzi i jakie ciśnienie podaje, sprawdzenia szczelności dolotu, sprawdzenie i ewentualna regulacja talerza spiętrzającego o ile od zbyt długiego użytkowania na lpg się nie zatarł rozdzielacz bo wówczas trzeba szukać drugiego co nie jest łatwe znaleźć w dobrym stanie.
I jeszcze raz szczelność - to podstawa.
Czy silnik próbuje zapalać na bp czy w ogóle zero reakcji? pamiętaj im lepiej to opiszesz tym celniejsze i rzeczowe będą rady.
po 2 nie wiem na ile masz zdolności na to by robić to samej bo powodów może być dużo i trzeba by wszystkie wyeliminowywać więc trochę zabawy będzie
A więc tak trzeba sprawdzić: pompę paliwa czy chodzi i jakie ciśnienie podaje, sprawdzenia szczelności dolotu, sprawdzenie i ewentualna regulacja talerza spiętrzającego o ile od zbyt długiego użytkowania na lpg się nie zatarł rozdzielacz bo wówczas trzeba szukać drugiego co nie jest łatwe znaleźć w dobrym stanie.
I jeszcze raz szczelność - to podstawa.
Czy silnik próbuje zapalać na bp czy w ogóle zero reakcji? pamiętaj im lepiej to opiszesz tym celniejsze i rzeczowe będą rady.