Chyba Ci sie coś pomyliłochmiel25 pisze: Ty masz bardzo prosto odnosnie swapa bo kupujesz silnik od a3 golf 4 seat leon lub octavia
[A4 B5 1,8T APU] Nowa Plecionka - przód str. 61
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Trochę tych silników jest na allegro ale z cenami to chyba przesadzają bo 1600zł za goły szkielet czyli blok + głowica to lekka przesada. Kolega z forum ostatnio zrobił niezły zakup bo za 1300zł kupił silnik plus potrzebny osprzęt. Tak czy sik silnik u mnie pozostanie raczej ten co jest - zbyt dobrze się sprawuje żeby ryzykować z czymś innym.
... Jest Ryzyko = Jest zabawaLabiel pisze:Trochę tych silników jest na allegro ale z cenami to chyba przesadzają bo 1600zł za goły szkielet czyli blok + głowica to lekka przesada. Kolega z forum ostatnio zrobił niezły zakup bo za 1300zł kupił silnik plus potrzebny osprzęt. Tak czy sik silnik u mnie pozostanie raczej ten co jest - zbyt dobrze się sprawuje żeby ryzykować z czymś innym.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Weź nie kuśgrinch pisze:... Jest Ryzyko = Jest zabawa
Generalnie gdyby pojawiła się jakaś naprawdę dobra okazja cenowa to może i bym się skusił. Natomiast jeśli mam wydać 2tyś na taki zabieg to nie bardzo mi się to opłaca. Fakt, zabawy byłoby co nie miara, ale trzeba też patrzeć na wymiar ekonomiczny.
... Niestety wszystko kierowane jest przez monetę jednak, marzenia i dążenie do celu to druga sprawa która zawsze wygrywa, mówię to ze swojego przykładu ;/
Od początku chciałem ojcu założyć przód od cabrio zglebić auto i ponieść moc no i ....
To wszystko już jest fakt trochę się zadłużyłem ale to się nie liczy, liczy się pasja i marzenia i do nich trzeba dążyć
Aveeee Labiel
Od początku chciałem ojcu założyć przód od cabrio zglebić auto i ponieść moc no i ....
To wszystko już jest fakt trochę się zadłużyłem ale to się nie liczy, liczy się pasja i marzenia i do nich trzeba dążyć
Aveeee Labiel
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dobrze że za marzenia nie karzą.grinch pisze:marzenia i dążenie do celu to druga
Jeśli chodzi o opłacalność takiego czegoś to są pewne za ale i przeciw. Jeśli chodzi o przeciw to każdy chyba powie że lepiej sprzedaż i kupić już takie z 1.8T. Niestety bardzo często łatwo się mówi a ciężej realizuje coś takiego. Bo obecnie sprzedać auto nie jest łatwo, a kupić coś dobrego w rozsądnych pieniądzach chyba jeszcze trudniej a tu bynajmniej wiem co mam. Znam już w zasadzie całą historię aut i wiem że nie jest wyjeżdżone bo 8tyś km rocznie w Niemczech to śmieszny wynik.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Hehe rozumiem cię bo mnie też kusi ale portfel mocno mnie trzyma za jaja <ok> Po za tym jak by było 1,8T to z czasem pewnie była by chrapka na więcej PS. A co za dużo PSów na jedną oś to nie zdrowo :mrgreen: A quattro niestety już nie zeswapuje.chmiel25 pisze:Tak w sumie to cie podziwiam ja bym nie wytrzymal majac taka mozliwosc wsadzenia czegosc mocnego a na dodatek u ciebie wszystko jest P&P :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Spoko, na serio przecież tego nie mówiłemchmiel25 pisze:Juz bez przesady z tym quattro do 250ps oska daje spokojnie rade.
Jak w każdej Audi. A szkoda wielkie. Gdyby nie było takiej różnicy to pewnie nie jedna osoba skusiłaby się na przekładkę guattro.chmiel25 pisze:u ciebie q jak zwykle rozni sie podloga.
A oto co będzie robione w najbliższej przyszłości.
[center][/center]
W pierwszej kolejności wymiana tylnych tarcz bo niestety poprzedniemu właścicielowi zapiekła się jedna prowadnica i tylna lewa tarcza nieźle się przypiekła.
Tarcze udało mi się dorwać oryginalne w bardzo dobrym stanie za grosze (40 zł za komplet) - tym podróbą jakoś nie wierzę a solidnej firmy tarcze nie są tanie. Dam je do delikatnego przetoczenia, nowe klocki i będzie hulać. Przy okazji odmaluje się zaciski z tyłu - myślę nad czerwienią, ewentualnie coś pod bordo w kolor nadwozia. To się jeszcze zobaczy.
Z boku widać natomiast moja przyszłą osłonę pod silnik. Prace na razie trwają. Jak skończę całość to na pewno się pochwalę.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
[center]Kody wyposażenia[/center]
[center] [/center]
X0A - kraj przeznaczenia: Niemcy
B0A - zestaw komponentów bez wymagań co do warunków terenowych
C0V - stalowe koła 6J x 15, odsadzenie 45 (pięć otworów)
G0C - 5 biegowa, manualna skrzynia biegów
H6S - opony 195/65 R 15 V
J1P - akumulator 220 A (44 Ah)
M51 - 4-cylindrowy silnik benzynowy1,8 L/92 kW 20V z MVEG 2, podstawą silnika jest T0V/T5Z
Q1A - standardowe przednie fotele
1AC - system antypoślizgowy (ABS)
1G2 - stalowe koło zapasowe ze standardowymi oponami
2PG - kierownica wyłożona pianką, 4-ramienna
6TB - prawe lusterko elektryczne wypukłe
6UA - lewe lusterko elektryczne płaskie
T5Z - komponenty, dla bazowego silnika, część 058.B
4UE - airbag kierowcy i pasażera z przodu
OQ1 – dźwignia zmiany biegów
8AC – radio beta
8GM - alternator 70A
8RE - cztery głośniki (pasywne)
1LH - hamulce tarczowe z przodu
3FE - elektryczna prowadnica ślizgowa szyberdachu - osłona przeciw słońcu
1BA - standardowe zawieszenie / tłumienie
N4A - materiałowe poszycie foteli
ADR – kod silnika
CPD – oznaczenie skrzyni
[center] [/center]
X0A - kraj przeznaczenia: Niemcy
B0A - zestaw komponentów bez wymagań co do warunków terenowych
C0V - stalowe koła 6J x 15, odsadzenie 45 (pięć otworów)
G0C - 5 biegowa, manualna skrzynia biegów
H6S - opony 195/65 R 15 V
J1P - akumulator 220 A (44 Ah)
M51 - 4-cylindrowy silnik benzynowy1,8 L/92 kW 20V z MVEG 2, podstawą silnika jest T0V/T5Z
Q1A - standardowe przednie fotele
1AC - system antypoślizgowy (ABS)
1G2 - stalowe koło zapasowe ze standardowymi oponami
2PG - kierownica wyłożona pianką, 4-ramienna
6TB - prawe lusterko elektryczne wypukłe
6UA - lewe lusterko elektryczne płaskie
T5Z - komponenty, dla bazowego silnika, część 058.B
4UE - airbag kierowcy i pasażera z przodu
OQ1 – dźwignia zmiany biegów
8AC – radio beta
8GM - alternator 70A
8RE - cztery głośniki (pasywne)
1LH - hamulce tarczowe z przodu
3FE - elektryczna prowadnica ślizgowa szyberdachu - osłona przeciw słońcu
1BA - standardowe zawieszenie / tłumienie
N4A - materiałowe poszycie foteli
ADR – kod silnika
CPD – oznaczenie skrzyni
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 13:37 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=65311 Wrzuć VIN do tego tematu, Simpson sprawdza całe wyposażenie po nim.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: