Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 AAD] Problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

[B3 AAD] Problem z obrotami

Post autor: Pawcio93 » 28 kwie 2010, 22:04

Mam problem. Miałem pęknięta gumę przepływomierza i postanowiłem ją skleić bo auto gasło jak się puściło gaz. Bo dolot był nie szczelny. Ale tak to nie było żadnych innych problemów. Przy sklejaniu gumy postanowiłem wyczyścić też filtr powietrza. Po złożeniu silnik chodzi ale ma problemy z obrotami. Obroty teraz trzyma jak się puści gaz i nie falują. Ale dodając gazu wkręca się maksymalnie do niecałych 2tys. obrotów dodatkowa delikatnie strzelając w wydech. Po nagrzaniu silnika jak pochodzi z 5 minut problemy ustają. Na początku myślałem że jest przestawiona wysokość tej płytki w przepływomierza ale jest dobrze ustawione. Dodatkowo zauważyłem że w wydechu jest tak jakby nie spalone paliwo. Silnik nie posiada gazu. Panowie co to może być. Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
gibalohio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:31
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gibalohio » 29 kwie 2010, 11:01

Dla zasady sprawdź czy rozrząd masz dobrze ustawiony. A tak w ogóle wygląda mi to na złą mieszankę. Po zagrzaniu silnika elektronika przejmuje sterowanie mieszanką i dlatego jest dobrze.

Pawcio93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 10 gru 2007, 15:23
Lokalizacja: Ostrowiec

Post autor: Pawcio93 » 10 maja 2010, 00:16

Rozrząd jest dobrze ustawiony. Mieszanka ustawiłem teraz dobrze bo wcześniej była zła. Ale problem nadal nie znikł. Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Samochód jest wyposażony w BC i tak nieraz obserwuje spalanie na kompie i nieraz tak jakby się coś przywiesiło i po dodaniu gazu i puszczeniu na obrotach jałowych pokazuje spalanie 51,9L i pali wtedy bardzo dużo. Ale jak się przejedzie nawet 10 metrów to wraca do normy i pokazuje 15L. Ale i tak nadal bardzo dużo pali wcześniej palił w granicach 7 litrów. Co to może być ? Bo mi już ręce opadają. Wiem że są jakieś sprężynki w rozdzielaczu i czy to możliwe żeby któraś pękła i tak się działo ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl