Witam mam pytanie czy to co planuje się sprawdzi.
Mam założyc km malon i następnie zamiast środkowego tłumika wstawic kawałek rury oraz zamiast katalizatora strumienice.
Chodzi mi to to zeby ładnie chodził Mam pytanie czy ktos moze ma podobny zestaw i moze okreslic jak to chodzi?
[All] Modyfikacje - wydech
[All] Modyfikacje - wydech
Ostatnio zmieniony 13 lut 2011, 23:28 przez l_home, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Plan dotyczący zmiany wydechu
Hehehehe z tym mugenem to się nie wychylaj głosno bo Cię zaraz skrytykują. Sam mam mugena co prawda z wyciąganym wkładem ale moja modyfikacja była tak: Mugen - wymiana kata na uniwersalny (wymieniłem kata z dwóch powodów: 1 - chodziło o głosność wydechu co by nie był za głośny chociaz i tak jest głosniej, drugi o spaliny), reasumując to musisz być swiadomy ze jak wstawisz rureczkę w kata to będzie głosniej chodził, wiadomo pomruk bedzie git ale może byc uciazliwy na dłuższa jazde. Powiem Ci ze ja jak jade w trase to wkrecam wkład. Także dobrze się zastanów z katem jesli jest zabity to wycinaj jesli nie to ja bym go zostawił a możesz się pobawić z środkowym tłumikiem jesli go masz. Co do strumienicy to było duzo pisane osobiście ja bym nie zakładał ale to twoje cudol_home pisze:Witam mam pytanie czy to co planuje się sprawdzi otórz mam taki tłumik Klik
i oczywiscie chce go założyc następnie zamiast środkowego tłumika wstawic kawałek rury i zamiast katalizatora strumienice.
Chodzi mi to to zeby ładnie chodził Mam pytanie czy ktos moze ma podobny zestaw i moze okreslic jak to chodzi?
Pozdro
Faktycznie dziwne, że jeszcze nikt nie napisał "wieś tuning". Ja mam cos podobnego, mi sie podoba i tyle, ale co do tego jak chcesz zrobic wydech to bedzie moim zdaniem za głośno. W swojej B3 wywaliłem kata wymieniłem srodkowy i zapodałem takiego "mugena", wszystko nowe i dla mnie było za głosno i zamiast rury w miejscu kata wstawiłem tłumik do wersji bez katalisatora i jest ok, a nie mam tej wkładki co troche tego niby japończyka wycisza. Na zewnątrz jest dosyc głosno ale policja sie jeszcze nie czepiła a już 2 lata tak sie bujam.Przyrostu mocy :?: nie odczułem, bo i niby dlaczego, troche głosniej to sie niektórym wydaje że szybciej i tyle. Pozdrawiam
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 66
- Rejestracja: 20 sie 2007, 19:10
- Lokalizacja: Świdnica
tłumik
Witam ja mam zamiast kata strumienice el- tec-a zamiast środkowegomam przelotowy od celiki a końcowy mam dedykowany wybrałem opcje lekki basik brzmi super przyrost mocy jest nie wielki ale zawsze coś oprucz tego mam stożka mysze przyznać ze wraz ze strumienicą bardzo fajnie świszcze a do tego lekki basik. ps mugen bez wyciszczacza będzie ci tak ryczał ze po paru kilometrah wysiądziesz i pujdziesz na pieszo z yciszaczem i tak jest męczący proponuje ci zakupić jakiś dedykowany :lol: :lol: :lol:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam. Odgrzeję nieco kotlecika. Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj.
Otóż od jakiegoś czasu mam problem z wydechem w miejscu łączenia katalizatora z dwururką idącą z kolektora. Mam w piwnicy kompletny wydech (kolektor plus rura wydechowa idąca do kata z silnika B3 1.8 JN ). Bardzo mi się podoba fakt, że sonda wkręcona jest w kolektor. Kata mam już tak starego, że kołnierz na nim jest już prawie kompletnie zeżarty. Wywaliłbym go dawno tylko nie mam za bardzo możliwości jak włożyć sondę. A ten nowy kolektor pasuje idealnie, bo w nim jest sonda. No i pytanie czy muszę dawać swoją, czy może zostać ta stara jednoprzewodowa?
według Etki jest tak:
kat 1.8 JN: 8A0 131 702 TX
kat 2.0 ABK 8A0 131 702 PX
W obu są pierścienie 443 253 137 D 55/55.
Na długość powinny pasować, bo w obu silnikach wspornik jest w tym samym miejscu (znaczy jest taka sama długość i silnika i skrzyni biegów).
Wydaje mi się, że jedynym problemem może być zbyt mały przekrój rury wydechowej zaraz za kolektorem i może mulić. Dajcie znać co o tym sądzicie.
Otóż od jakiegoś czasu mam problem z wydechem w miejscu łączenia katalizatora z dwururką idącą z kolektora. Mam w piwnicy kompletny wydech (kolektor plus rura wydechowa idąca do kata z silnika B3 1.8 JN ). Bardzo mi się podoba fakt, że sonda wkręcona jest w kolektor. Kata mam już tak starego, że kołnierz na nim jest już prawie kompletnie zeżarty. Wywaliłbym go dawno tylko nie mam za bardzo możliwości jak włożyć sondę. A ten nowy kolektor pasuje idealnie, bo w nim jest sonda. No i pytanie czy muszę dawać swoją, czy może zostać ta stara jednoprzewodowa?
według Etki jest tak:
kat 1.8 JN: 8A0 131 702 TX
kat 2.0 ABK 8A0 131 702 PX
W obu są pierścienie 443 253 137 D 55/55.
Na długość powinny pasować, bo w obu silnikach wspornik jest w tym samym miejscu (znaczy jest taka sama długość i silnika i skrzyni biegów).
Wydaje mi się, że jedynym problemem może być zbyt mały przekrój rury wydechowej zaraz za kolektorem i może mulić. Dajcie znać co o tym sądzicie.